Genres / Hip-Hop / MusicMeter Rap Crew
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 2 april 2010, 14:52 uur
Nieuwe track van mijn aankomende mixtape.
Dit word wel een ware feit, want die EP's worden elke keer stil gelegd door de andere helft van de partij.
Dus dan maar solo.
Opin - Levensdraad
Dit word wel een ware feit, want die EP's worden elke keer stil gelegd door de andere helft van de partij.

Dus dan maar solo.
Opin - Levensdraad
0
geplaatst: 6 april 2010, 11:18 uur
@ Korhymes: Klinkt goed! Erg toffe beat, en hoewel de uitspraak misschien nog iets beter kan, klinkt het zeker niet verkeerd. Binnenkort maar eens het album beluisteren. Ik zag trouwens de track animalistic op deze mixtape verschijnen? YouTube - Tuckdragon - The Holy Shit Mixtape 5! Sampler!
(Nummer 4).
@ Opin: Het eerste wat me opvalt is je wat "hese stem". Het onderwerp is persoonlijk, en dat is goed, maar ik zou proberen het wat subtieler te brengen. Teksten als: "Iedereen huilt, wat een hel?" klinkt me wat te "direct" bij wijze van spreken, maar dat kan ook persoonlijk zijn. Flow is wel ok, refrein loopt wel goed en de beat ook.
(Nummer 4).
@ Opin: Het eerste wat me opvalt is je wat "hese stem". Het onderwerp is persoonlijk, en dat is goed, maar ik zou proberen het wat subtieler te brengen. Teksten als: "Iedereen huilt, wat een hel?" klinkt me wat te "direct" bij wijze van spreken, maar dat kan ook persoonlijk zijn. Flow is wel ok, refrein loopt wel goed en de beat ook.
0
geplaatst: 10 april 2010, 00:17 uur
Yo Opin je track klinkt fijn man
. Vooral de piano en dat gehumm, zeker wel een stijl in zijn geheel die mij aanspreekt.
anyway ik werd wel even stil van je track
.
hij had van mij wel nog een couplet mogen duren.
. Vooral de piano en dat gehumm, zeker wel een stijl in zijn geheel die mij aanspreekt.anyway ik werd wel even stil van je track
.hij had van mij wel nog een couplet mogen duren.
0
geplaatst: 3 mei 2010, 17:12 uur
Dames en heren, het is weer zover. Stef en ik vormen samen de Sokkendragers en we hebben een nieuwe EP gemaakt en vandaag kunnen jullie deze downloaden! De naam van de EP is: Stef Is My Best Friend en dit is de link:
Sokkendragers - Stef Is My Best Friend
of
Stef Is My Best Friend
Er zit een digitaal boekje bij, plus nog drie covers.
Sokkendragers - Stef Is My Best Friend
of
Stef Is My Best Friend
Er zit een digitaal boekje bij, plus nog drie covers.
0
geplaatst: 9 mei 2010, 15:12 uur
Zie hier de videoclip van de nieuwe single van MC Sambal - Ze Wil Niet Thuisblijven, geproduceerd door Bever Jay.
Laat weten wat je ervan vind en spread the word.
Laat weten wat je ervan vind en spread the word.
0
Improvision
geplaatst: 9 mei 2010, 21:46 uur
Wat een harde track. Samen met MC Martin de top van de Nederlandse rapscene.
0
geplaatst: 9 mei 2010, 21:54 uur
MC Sambal, zoals de naam al doet vermoeden: hot. Geweldige rijms en hij doet zijn bijnaam 'Stappy Steez' dan ook zeker eer aan.
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 15:41 uur
Maandag 2 augustus, morgen dus. Gaat onze site www.bockeryders.com online. Daarme brengen Sander (Stapler) en ik (Juju) allebei een instrumentaal album uit.
De promo van Juju's Mystic Moods
en
De promo van Stapler's The Journey of Being Lost
Overigens, als Mystic Moods gedownload wordt op 2 augustus, zit er een bonustrack genaamd "It Will All be in Vain" bij.
Dit is alleen 2 augustus!
Dus: check www.bockeryders.com deze maandag, en download de 2 albums!
De promo van Juju's Mystic Moods
en
De promo van Stapler's The Journey of Being Lost
Overigens, als Mystic Moods gedownload wordt op 2 augustus, zit er een bonustrack genaamd "It Will All be in Vain" bij.
Dit is alleen 2 augustus!
Dus: check www.bockeryders.com deze maandag, en download de 2 albums!
0
geplaatst: 1 augustus 2010, 16:04 uur
Goed nieuws jongens! Die promo van Julian komt echt heel hard, ik hou echt van je stijl. Aan de ene kant is het duister, maar je hebt ook nog eens gevoel voor de juiste melodie waardoor het was luchtig wordt. Vreemde maar lekkere combinatie!
Stapler zijn promo is wat geheimzinniger, zal zijn tape zeker checken!
Stapler zijn promo is wat geheimzinniger, zal zijn tape zeker checken!
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 14:33 uur
De site is nu officieel online.
http:\\www.bockeryders.com.
Zoals gezegd geven Sander en ik ter ere van het lanceren van de site ieder een instrumentaal album weg.
Check de site en klik op de covers om te downloaden.
Je kan altijd mailen (klik contact) of hier een bericht plaatsen wat je er van vind.
http:\\www.bockeryders.com.
Zoals gezegd geven Sander en ik ter ere van het lanceren van de site ieder een instrumentaal album weg.
Check de site en klik op de covers om te downloaden.
Je kan altijd mailen (klik contact) of hier een bericht plaatsen wat je er van vind.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 14:41 uur
Mystic Moods wel, wilde het zelf toevoegen maar Julian was me voor.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 15:14 uur
Damn die promo van juju klinkt erg relaxed, doet me wat denken aan emancipator achtige dingen, ideale muziek om een lange tocht met de auto te begeleiden 
Die van stapler is inderdaad iets donkerder, iets rauwer, iets meer echt hip hop maar klinkt zeker niet verkeerd dit

Die van stapler is inderdaad iets donkerder, iets rauwer, iets meer echt hip hop maar klinkt zeker niet verkeerd dit
0
geplaatst: 3 augustus 2010, 14:35 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 18:42 uur
Leuke track. Goede beat, geeft een leuk boombap sfeertje als het ware. Over de raps ben ik ook wel te spreken, hoewel het refreintje wat beter uitgewerkt kon worden (bij "oooooo" klinkt het wat geforceerd). Ook als de MC's wat minder snel flowen kan het net wat strakker, en op de lyrics heb ik niet echt gelet.
Verder klein aandachtspuntje: De track begint "ineens". Ik ben zelf wel een liefhebber van intro's. Al met al licht het op Mume niveau rond de 3*, als het dus iets strakker uitgevoerd was 3.5.
Verder klein aandachtspuntje: De track begint "ineens". Ik ben zelf wel een liefhebber van intro's. Al met al licht het op Mume niveau rond de 3*, als het dus iets strakker uitgevoerd was 3.5.
0
geplaatst: 4 augustus 2010, 21:57 uur
Aaiight, thanks voor je feed
Ik snap wat je bedoelt met het refreintje.
Over het intro, elke track begint anders. En bij deze track vond ik het wel dope als hij in 1 keer erin kwam knallen
Ik snap wat je bedoelt met het refreintje.Over het intro, elke track begint anders. En bij deze track vond ik het wel dope als hij in 1 keer erin kwam knallen

0
geplaatst: 4 augustus 2010, 22:22 uur
Vind hem ook best leuk. Zoals Bedorvenkebab zegt, een lekker boombap sfeertje. Je zou niet zeggen dat het uit 2010 komt. 
Verder vind ik de raps aardig, al heb ik beter van jullie gehoord. Maar ik vind jouw stemgeluid altijd erg fijn, ook erg herkenbaar en uniek.
Ik luister daar wel graag naar, moet ik zeggen.
Nouja, in ieder geval, niet slecht!

Verder vind ik de raps aardig, al heb ik beter van jullie gehoord. Maar ik vind jouw stemgeluid altijd erg fijn, ook erg herkenbaar en uniek.
Ik luister daar wel graag naar, moet ik zeggen. Nouja, in ieder geval, niet slecht!
0
raffael77
geplaatst: 5 augustus 2010, 08:32 uur
De productie is heel fijn. Sample is niet orgineel gedaan maar wel goed gebruikt. Beat is dope. Ik hou wel van dit soort producties.
Verse 1 is prima maar bij verse 2 blijf ik zeggen dat Korhymes rapstijl echt zuig is. Ik vind het slecht klinken. Je flow is echt om te huilen en snap eigenlijk niet dat je maatjes er niets van zeggen. Je klinkt vrij zeikerig met je gejengel rapstijl, Jammer dat je er nooit wat aan gedaan hebt want gegroeid ben je zeker niet.
Verse 3 pakt de andere het weer op maar toch lijkt het een beetje alsof jij (Korhymes) rapt maar dan gecontroleerd en heel relax.
Verse 1 is prima maar bij verse 2 blijf ik zeggen dat Korhymes rapstijl echt zuig is. Ik vind het slecht klinken. Je flow is echt om te huilen en snap eigenlijk niet dat je maatjes er niets van zeggen. Je klinkt vrij zeikerig met je gejengel rapstijl, Jammer dat je er nooit wat aan gedaan hebt want gegroeid ben je zeker niet.
Verse 3 pakt de andere het weer op maar toch lijkt het een beetje alsof jij (Korhymes) rapt maar dan gecontroleerd en heel relax.
0
geplaatst: 5 augustus 2010, 12:02 uur
Thanks Arrie 
En haha raffael, altijd fijn dat je je feed zo genuanceerd brengt. Maar is het je ooit opgekomen dat het mogelijk is dat jij mijn flow en stem niet diggt, maar anderen wel? Dit heet smaak. Thanks voor het compliment voor de beat tho.

En haha raffael, altijd fijn dat je je feed zo genuanceerd brengt. Maar is het je ooit opgekomen dat het mogelijk is dat jij mijn flow en stem niet diggt, maar anderen wel? Dit heet smaak. Thanks voor het compliment voor de beat tho.
* denotes required fields.