MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop albumhoezen en booklets, Cd (uiterlijk)

zoeken in:

(afbeelding)
Vind ik zelf wel 1 van de dopeste die ik heb gezien

(afbeelding)

Blijf dit toch de mooiste aller tijden vinden!

We kunnen de cover/design van P.O.S. z'n laatste Never Better toch niet ongenoemd laten. Leuk dat Rhymesayers net wat creatiever dan de rest te werk gaat; maakt het nog leuker om albums te kopen. Binnenkort hebben ze ook zo'n leuke verpakking van het album van Freeway & Jake One.

MAS

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Duvelduvel Krime Pokoe en Motjo Pokoe

MAS

(afbeelding)

Jammer dat zijn hoezen daarna een stuk minder mooi werden.

Ik vind deze ook echt vet al denken sommige mensen daar anders over

(afbeelding)

Ooit ga ik die nog aan de muur hangen.

Ben het met Doom eens hoor, vette hoes. Alleen de ogen en de neus vind ik iets té puntig, maar erg vet nog steeds.
Als ik zelf even nadenk, kom ik op deze 3 uit. Kan er wel meer noemen, maar dan wordt het hier ook zo vol:

(afbeelding)
: Donkere sfeer terwijl het allemaal heel vaag blijft.

(afbeelding)
: Lijkt me duidelijk. Absoluut één van de mooiste hoezen die ik ken, en niet alleen binnen Hip-Hop. Dat kleurgebruik

(afbeelding)
: Deze "straalt gewoon iets uit". Weet niet hoe ik het precies zou moeten omschrijven, maar ik vind het heel erg mooi.
Edit: De derde pakte hij dus eerst niet. Blackstarr is ook een erg mooie hoes inderdaad. Tegenvallers: Hell On Earth van Mobb Deep sowieso. Wát een gedrocht van een cover zeg.

Van wie is die middelste. Krijg gewoon al zin om het album te luisteren door de hoes

P-DawG
Dela - Changes of Atmosphere, erg dope album vooral in de zomer

Dankjewel, zal em eens opzoeken

MAS
Die Dela hoes is inderdaad echt vet! Goed album ook. Zeker een aanrader!

Luister em nu

MAS
Binnenkort ook maar weer eens beluisteren en een stem en berichtje achterlaten. Zag dat ik dat nog niet gedaan had terwijl ik dat een van de betere albums uit 2008 vond.

Dela dope album maar die hoes vooral ja , die van gza blijft ook classic, die van method heb ik altijd maar raar gevonden eigenlijk....

Die van Meth is raar, maar dat is het album ook. Alleen die producties al.... Het spreekt mij wel aan. Nog een paar hoezen die ik mooi vind:

(afbeelding)
: De stijl hiervan is gewoon erg tof.

(afbeelding)
: Hier geldt eigenlijk hetzelfde voor. Ook DangerDoom is erg tof, maar ik neem aan dat iedereen die wel kent.

(afbeelding)
: Een wat nieuwere, maar ook erg tof.

Verder word @ GZA. Classic.
Edit: Plaatjes wat kleiner gemaakt, of in ieder geval geprobeerd.

Eigenlijk zou je alle Nujabes albumcovers er bij moeten zetten

Haha, ik zat net te denken: Die van Methaphorical Music is eigenlijk een stuk mooier.

MAS
Ja daar dacht ik ook al aan maar dat was zo voordehandliggend.

Deze vind ik ook heel vet

(afbeelding)

Silky & Smooth schreef:
Eigenlijk zou je alle Nujabes albumcovers er bij moeten zetten
Modal Soul en Hyde Out Collection 2 heb ik origineel, zijn beiden van karton en hebben een mooie binnenkant. Zit geen booklet bij, alleen een heel simpel boekje met wat Japans gebrabbel en lyrics. Maar ben wel zeer blij dat ik ze heb, al heeft het me veel geld gekost.

MAS
Hoeveel heb je daar dan voor betaald? Ik was een 3/4 jaar geleden in totaal 40 euro kwijt voor Metaphorical en A Son Of The Sun. Ik heb ze toen besteld op yesasia.com.

Even offtopic: is er een reden waarom zijn Hydeout Collections niet op MuMe staan?

MAS schreef:
Hoeveel heb je daar dan voor betaald? Ik was een 3/4 jaar geleden in totaal 40 euro kwijt voor Metaphorical en A Son Of The Sun. Ik heb ze toen besteld op yesasia.com.
Weet niet precies meer hoeveel voor de twee CD's, tussen de €50 en €60, en voor de kosten van de douane nog eens bijna € 30.

Dankjewel! Daar was ik naar op zoek (had blijkbaar niet heel goed gezocht )

Mb.
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Weet niet precies meer hoeveel voor de twee CD's, tussen de €50 en €60, en voor de kosten van de douane nog eens bijna € 30.

~90 euro voor twee albums? Ben je rijk ofzo, MJ?

Als er een hoes die me wel is bijgestaan, dan is het die van de formatie The Others. Leuke plaat overigens, dus bij deze een luistertip erbij voor de liefhebber.

(afbeelding)

PS: Die van Grip Grand vind ik overigens als fan natuurlijk helemaal geweldig!

I'm Oprah rich.

Nee, maar ik heb gewoon pech gehad dat het er werd uitgepikt bij de douane waardoor ik extra kosten (belasting) moest betalen. Vaak gebeurt dit namelijk niet. Dus de kosten vielen véél hoger uit dan gepland.

(afbeelding)

Vooral omdat al het plastic van de hoes en binnenkant zwart is, ziet er gewoon stoer uit.

MAS
MJ_DA_MAN schreef:
I'm Oprah rich.

Nee, maar ik heb gewoon pech gehad dat het er werd uitgepikt bij de douane waardoor ik extra kosten (belasting) moest betalen. Vaak gebeurt dit namelijk niet. Dus de kosten vielen véél hoger uit dan gepland.

Dat is wel vervelend inderdaad. Maar je weet altijd dat dat kan gebeuren als je iets in het buitenland besteld. Al vind ik 30 euro er bovenop wel heel erg veel.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.