Genres / Hip-Hop / Hiphop albumhoezen en booklets, Cd (uiterlijk)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2010, 19:06 uur
Inklaringskosten plus nog eens BTW over de twee albums. De CD's zelf incl. verzendkosten hebben me trouwens € 70 gekost als ik het goed heb, ook hoger dan ik vantevoren had berekend. Maar goed, ik vind het verder niet erg, al komt het uiteindelijk feitelijk (bijna) neer op 50 eurie per album
.
.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 16:53 uur
Had ik al gepost op de eerste pagina van dit topic.
Maar inderdaad een prachtige hoes.
EDIT: Dit was een reactie op een bericht hierboven met de hoes van Uyama Hiroto. Dat bericht is nu dus verwijderd.
Maar inderdaad een prachtige hoes.EDIT: Dit was een reactie op een bericht hierboven met de hoes van Uyama Hiroto. Dat bericht is nu dus verwijderd.
0
geplaatst: 23 mei 2010, 11:16 uur
Mb. schreef:
Als er een hoes die me wel is bijgestaan, dan is het die van de formatie The Others. Leuke plaat overigens, dus bij deze een luistertip erbij voor de liefhebber.
(afbeelding)
Als er een hoes die me wel is bijgestaan, dan is het die van de formatie The Others. Leuke plaat overigens, dus bij deze een luistertip erbij voor de liefhebber.

(afbeelding)
Die vind ik qua stijl op de nieuwe van Madlib lijken.

0
geplaatst: 23 mei 2010, 17:03 uur
Dit is voor mij nog steeds een van de vetste albumhoezen.

Echt een superhoes. Die gasten op de voorkant, Wu-Tang erboven.

Echt een superhoes. Die gasten op de voorkant, Wu-Tang erboven.
0
Misterfool
geplaatst: 23 mei 2010, 17:30 uur
persoonlijk vind ik de twee bovenstaande tien keer niks.
deze vind ik wel erg gaaf

in combinatie met de geweldige albumtitel
deze vind ik wel erg gaaf

in combinatie met de geweldige albumtitel
0
geplaatst: 24 mei 2010, 11:43 uur
Die van Wu-Tang vind ik niet zo speciaal. Die van Madlib vind ik wel heel vet ik hou wel van die getekende albumhoezen. Atmosphere is ook wel leuk.
0
Mb.
geplaatst: 27 mei 2010, 20:09 uur
Osiris Apis schreef:
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Of die nieuwe van Madlib lijkt juist op die van The Others! Hoe dan ook, die van Madlib haalt het niet bij die van The Others - maar dat is misschien toch een kwestie van smaak.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 17:23 uur
Vet gemaakt!
De hoes van midnight marauders is zowiezo echt vet!
De hoes van midnight marauders is zowiezo echt vet!
0
geplaatst: 30 mei 2010, 17:24 uur
Ik heb laatst voor vijf euro de deluxe edition van Man on the Moon (Kid Cudi) aangeschaft. Naast het mooie artwork, een fraai boekje, een dvd zit er ook nog een leuke poster bij. Ik vind het zeker de moeite waard.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 21:27 uur
Ik snapte de prijs ook niet helemaal, voor de normale versie betaal je op het internet al meer dan18 euro. Ik zou bijna denken dat ze er gewoon de verkeerde sticker op geplakt hebben.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:36 uur
De meningen zullen hierover verdeeld zijn maar ik vind deze heel vet:

0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:40 uur
Daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld: wat een spuuglelijke cover.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:41 uur
Inderdaad, sorry. De kleuren zijn me veel te flets, en de font is ook niet mooi. Moet er wel bij zeggen dat de gebouwen op de achtergrond wel mooi zijn.
0
raffael77
geplaatst: 30 juni 2010, 08:23 uur
Chrisseh schreef:
Voor vijf euro is dat geen verkeerde deal.
Voor vijf euro is dat geen verkeerde deal.
Nee das nog veel te veel voor een bitch rappers als Kudi.
Immers is hij één van de slechtste van nu.
Schaam je R&P maar eigenlijk had ik het wel verwacht.
Zoals ik al eerder zei: Je hiphop smaak zuigt aan alle kanten.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 11:22 uur
Ik ga als ik later 33 ben ook constant twintigers afkankeren denk ik, wat een leven moet dat zijn.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 11:23 uur

Het is dat er te veel gehaat wordt in het memorabele quote topic, want anders...
0
Improvision
geplaatst: 30 juni 2010, 11:41 uur

Hij wordt samengehouden met een elastiek, hoe badass is dat.
0
raffael77
geplaatst: 30 juni 2010, 19:47 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik ga als ik later 33 ben ook constant twintigers afkankeren denk ik, wat een leven moet dat zijn.
Ik wist niet dat jij ook al 20 was want ik dacht eerder aan 12
0
geplaatst: 30 juni 2010, 19:56 uur
De leeftijdshalveerder paste ik toe toen ik ook daadwerkelijk 12 was. Maar damn, wat pak je me hier hard mee. Ik ben gedisst.
0
Misterfool
geplaatst: 30 juni 2010, 20:11 uur
Rustig jongens,niet elkaar de koppen in slaan 
al ben ik geneigd,volgens de regels der continüiteit, MJ altijd in het ongelijk te stellen.
*88 keys is op zich een leuke gimmick maar niet al te best uit gewerkt.
*Garbage pail Brats is qua hoes vrij gewoontjes/onopvallend.
*De Hoes Van necro lijkt wel op een "Death"cover. Niet de stijl die ik gaaf vind.

al ben ik geneigd,volgens de regels der continüiteit, MJ altijd in het ongelijk te stellen.
*88 keys is op zich een leuke gimmick maar niet al te best uit gewerkt.
*Garbage pail Brats is qua hoes vrij gewoontjes/onopvallend.
*De Hoes Van necro lijkt wel op een "Death"cover. Niet de stijl die ik gaaf vind.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 20:16 uur
Misterfool schreef:
Wat je ook zóvaak lukt al ben ik geneigd,volgens de regels der continüiteit, MJ altijd in het ongelijk te stellen.
.
0
geplaatst: 30 juni 2010, 23:27 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik moet zeggen dat ik niet vaak om je kan lachen, maar deze was wel raak
.* denotes required fields.