menu

Genres / Hip-Hop / Human Beatbox

zoeken in:
avatar van Devoo
Hier een filmpje van ik die wat Dubstep doe! Erg geinspireerd door Reeps One trouwens.

YouTube - Short Dubstep Session Beatbox


avatar van timWTF
In Genres > R&B en Hip-Hop > Beatboxen:

Drop je beatboxprut/info e.d.

avatar van timWTF
Zijn er trouwens ook beatboxers onder ons?

Misterfool
Ik fluit wel eens, geldt dat ook

avatar van kobe bryant fan
Mijn leerkracht MO, is nummer 2 geworden een tijdje terug over een competitie over heel België. Voor filmpjes op Youtube, moet je eens Crystall typen. Al is het live in de klas toch wel nog wat leuker.

avatar van Devoo
Jup, ik ben een beatboxer.

Devoo Beatbox | Facebook

Devoo - YouTube

En uw leerkracht MO is een zeer fijne kerel Kobe Bryant! Ik ken hem goed!

avatar van kobe bryant fan
Ja, idd.
Je bent overigens ook erg vet!

avatar van timWTF
Devoo schreef:
Jup, ik ben een beatboxer.

Devoo Beatbox | Facebook

Devoo - YouTube

En uw leerkracht MO is een zeer fijne kerel Kobe Bryant! Ik ken hem goed!


Vette shit! Zelf beatbox ik ook. Maar niets heel serieus.

avatar van Devoo
Heb je misschien een voorbeeldje?

Bij mij is het de laatste twee jaren enorm uit de hand gelopen. Ieder weekend heb ik wel ergens een show, ik doe televisieopnames en dergelijke. Een uit de hand gelopen hobby dus, maar ik geniet ervan zolang het duurt!

avatar van timWTF
Devoo schreef:
Heb je misschien een voorbeeldje?

Bij mij is het de laatste twee jaren enorm uit de hand gelopen. Ieder weekend heb ik wel ergens een show, ik doe televisieopnames en dergelijke. Een uit de hand gelopen hobby dus, maar ik geniet ervan zolang het duurt!


Ik heb geen filmpjes op YouTube en dergelijke maar ik wil best een keer een geluidsfragment opnemen xD. Bij mij begint het ook langzaam uit de hand te lopen. Beatboxen op terassen en ben laatst uitgenodigd door een vriend van me (die maakt DnB en Dubstep) om daar 's wat te proberen.

avatar van timWTF
@Devoo

Ironisch dat als ik jouw top 10 bekijk ie voornamelijk uit rock bestaat.

Raffael1977
Dat zegt alleen maar dat zijn muziek kennis breder is dan alleen hiphop, dat zouden meer moeten doen.

avatar van Devoo
Het is ook een misopvatting dat Beatbox altijd aan Hiphop gelinkt wordt, ik beatbox namelijk nooit of zelden Hiphop.

Raffael1977
Beatbox zal altijd een hiphop ding zijn ook al beatbox je een andere stijl

avatar van timWTF
Raffael1977 schreef:
Beatbox zal altijd een hiphop ding zijn ook al beatbox je een andere stijl


Cant deny the roots!

avatar van Devoo
Nee, tegenwoordig op wedstrijden zijn er nog zelden beatboxers die hiphop doen. Op het wereldkampioenschap zat er in de top 16 slechts één hiphop-beatboxer. Foute redenering dus, maar daarvoor moet je in de scene zitten om het te begrijpen.

avatar van kobe bryant fan
@Devoo: vandaag mijn leerkracht aangesproken, en hij was erg verwonderd dat ik jou 'kende'.

Raffael1977
Het leuke is ook dat de meeste beatboxers geen clear sound hebben, in mijn ogen slordig beatboxen. Soms klinkt het leuk maar ik begin mij vaak snel te irriteren omdat ze bassen en andere sounds niet duidelijk brengen.

avatar van Devoo
Dan moet je eens Alem of Reeps One opzoeken.

avatar van timWTF
Alem is sowieso gruwelijk inderdaad.
Zelf beatbox ik ook voornamelijk dubstep en dnb, dus je hebt wel gelijk. Hiphop is wat makkelijk meestal, en dus niet " indrukwekkend" genoeg.

avatar van Devoo
Voor de mensen van Belgie, ik ben vandaag in Belgium's Got Talent gekomen. Ik hoop het filmpje binnenkort op Youtube terug te vinden.


Raffael1977
welke aflv DEvoo ik kan ze downloaden



avatar van Glaciers of Ice
Haha, ben niet een heel groot fan van beatboxen maar dit is erg goed.

avatar van jasper1991
Geweldige auditie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat beatboxen wel vaker heb gezien, maar ik blijf me afvragen waar al die geluidjes toch altijd vandaan komen uit het gehemelte... dat blijft gaaf om te zien.

Ik snap overigens niet wat er niet te verstaan viel.
Dat ligt dan echt aan die vrouw zelf.

avatar van timWTF
Opzich leuk gedaan met het verhaaltje erbij

avatar van timWTF
Iemand verstand van loop stations die handig, goed en betaalbaar zijn voor beatboxen?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:30 uur

geplaatst: vandaag om 16:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.