MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop voor beginners

zoeken in:
Bovendien kunnen haters a dick eaten.

Kos schreef:
Kweetniet hoor, maar is dit topic al niet 3 keer eerder voorbij gekomen?

Ja. En elk topic is binnen een week uitgestorven, door toedoen van te weinig aandacht.

Bovendien verschilt dit per persoon, smaak, muziekstijl, levensstijl, enzovoort. Als ik me verplaats in een hippe trendy mooiboy, trots eigenaar van een blackberry en weet ik veel, dan zou je me echt niet overtuigen met old school Hip-Hop. Verder is Clint Eastwood is overrated verdomme

On-Topique: The Roots, vul maar een track in.

MJ_DA_MAN schreef:
Bovendien kunnen haters a dick eaten.

Amen to that

Serieus je moet mensen die totaal niet openstaan voor een genre niet proberen te overhalen... Want door hun vooringenomenheid zullen ze nooit verder komen dan: mwa niet slecht. Mensen die er wel voor openstaan maar niet noodzakelijk fans zijn van het genre kan je wel overtuigen met pakweg madvillain of damu the fudgemunk, weet ik uit ervaring... Hip hop die wat experimenteler is laten we zeggen... En laat de haters maar naar hun top fm hits of whatever luisteren, their loss

"oh ja, die is wel goed ja"

The roots is net als atmosphere wel een beetje cheaten

Oké, ik snap jullie punt.

Laten we het dan gewoon houden bij een hiphopleek, iemand die onverschillig is wanneer hij hiphop hoort. Iemand die dus net die duw in de rug nodig heeft. Iemand die misschien net als jij nog moet beseffen dat hij eigenlijk een hiphophead is, maar niet tot dat besef komt door de hiphop op radio en televisie. Want eerlijk gezegd, mocht ik nu 14 jaar zijn en afgaan op hiphop van de radio, zou ik me wellicht niet echt verdiepen in het genre. Toen ik 14 was, was ik immers helemaal into basketball (speel het nog altijd), en daarbij hoort hiphop. Bovendien kon ik een Country Grammar van Nelly veeeeeel meer appreciëren als 14-jarige dan wat je nu hoort. Country Grammar deed me tenminste zin krijgen me te verdiepen.

En of dit topic al is langs geweest, my bad. Ik heb niet alles afgezocht. En dan is dit topic maar voor de mensen die vorige keer hun zeg niet kregen.

P.S. Be van Common is inderdaad ideaal ter introductie.

Kos schreef:
Kweetniet hoor, maar is dit topic al niet 3 keer eerder voorbij gekomen?

Topics samen gevoegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.