Genres / Hip-Hop / Hiphop albums die je zo graag wilt maar bijna niet te krijgen zijn
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2011, 15:01 uur
Die van mij zijn:
Cyne - Collection
Masta Ace - A Long Hot Summer
Masta Ace - Disposable Arts
Real Live - The Turnaround: A Long Awaited Drama
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Compton's Most Wanted - It's A Compton Thang
Senim Silla - The Name The Motto The Outcome
En als je wel weet waar sommige albums te koop zijn post het dan ook
Cyne - Collection
Real Live - The Turnaround: A Long Awaited Drama
Compton's Most Wanted - It's A Compton Thang
Senim Silla - The Name The Motto The Outcome
En als je wel weet waar sommige albums te koop zijn post het dan ook

0
geplaatst: 1 januari 2011, 15:07 uur
Ik blij dat ik A Long Hot Summer al een tijdje heb
. Zelf hoop ik nog ooit Flessepost van 0118-Vier in bezit te hebben.
. Zelf hoop ik nog ooit Flessepost van 0118-Vier in bezit te hebben.
0
geplaatst: 1 januari 2011, 15:13 uur
Blu & exile en time being van cyne zijn niet makkelijk te krijgen 

0
geplaatst: 1 januari 2011, 15:34 uur
Van Masta Ace heb ik ze allebei
.
Blu & Exile - Below the Heavens en Extended F@mm - Happy Fuck You Songs zou ik nog graag in bezit willen hebben.
.Blu & Exile - Below the Heavens en Extended F@mm - Happy Fuck You Songs zou ik nog graag in bezit willen hebben.
0
geplaatst: 1 januari 2011, 15:37 uur
Zoveel...
Het liefst zou ik From the heaviest heart to the coldest soul van SciFi Stu in m'n bezit hebben....
Het liefst zou ik From the heaviest heart to the coldest soul van SciFi Stu in m'n bezit hebben....
0
geplaatst: 2 januari 2011, 14:39 uur
Colucci_Era schreef:
Extended F@mm - Happy Fuck You Songs
Deze.
Ik zou ook Above the Law - Uncle Sam's Curse zeggen maar ik zie nu dat er een aantal op Ebay worden verkocht voor 70 euro goedkoper als een paar jaar terug. Wachten op de 10'e dus.
En voor Elohim Marino - Son of Hiphop zou ik ook wel aardig bedrag over hebben trouwens.
0
Rene1979
geplaatst: 2 januari 2011, 22:26 uur
Cyne - Time Being (JP) en (EU) versie
Cyne - Water From Marrs (JP) en (EU) versie
Deze bovenstaande heb ik...
Maar wil nog
Blu & Exile
Cyne - Collections
Cyne - Time Being (JP) en (EU) versie
Cyne - Water From Marrs (JP) en (EU) versie
Deze bovenstaande heb ik...
Maar wil nog
Blu & Exile
Cyne - Collections
0
geplaatst: 3 januari 2011, 19:35 uur
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain is helemaal niet moeilijk te krijgen...
Boven aan mijn lijstje staan:
0118-Vier - Flessepost
Blu & Exile - Below The Heavens
Verder deze nog maar het heeft allemaal geen haast bij mij:
Opgezwolle - Eigen Wereld (Vinyl)
En zo zijn er nog een hoop dingen maar dat is teveel om op te noemen. Dit jaar wil ik wel mijn Opgezwolle collectie compleet maken.
Boven aan mijn lijstje staan:
0118-Vier - Flessepost
Blu & Exile - Below The Heavens
Verder deze nog maar het heeft allemaal geen haast bij mij:
Opgezwolle - Eigen Wereld (Vinyl)
En zo zijn er nog een hoop dingen maar dat is teveel om op te noemen. Dit jaar wil ik wel mijn Opgezwolle collectie compleet maken.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 20:03 uur
P.O.W. schreef:
Deze.
Ik zou ook Above the Law - Uncle Sam's Curse zeggen maar ik zie nu dat er een aantal op Ebay worden verkocht voor 70 euro goedkoper als een paar jaar terug. Wachten op de 10'e dus.
En voor Elohim Marino - Son of Hiphop zou ik ook wel aardig bedrag over hebben trouwens.
(quote)
Deze.
Haha, nu lees ik dit bericht pas. Dat ding was een paar jaar geleden echt klere duur

0
toris
geplaatst: 3 januari 2011, 21:11 uur
Cunninlynguists - A Peace Of Strange
Blu & Exile - Below the Heavens
Verder wil ik nog heeeel veel andere albums kopen, maar deze 3 staan allemaal in mijn top 10 en zijn erg moeilijk te krijgen.
Blu & Exile - Below the Heavens
Verder wil ik nog heeeel veel andere albums kopen, maar deze 3 staan allemaal in mijn top 10 en zijn erg moeilijk te krijgen.
0
Rene1979
geplaatst: 3 januari 2011, 21:13 uur
Deze valt wel mee toch?
Ebay of Discogs
Deze valt wel mee toch?
Ebay of Discogs
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:17 uur
Ik zie dat Masta Ace - A Long Hot Summer ook weer (4x) op Discogs.com staat. Link.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:34 uur
Cunninlynguists - A Peace Of Strange is inderdaad niet heel moeilijk te krijgen al zie ik dat de prijs het laatste jaar wel wat gestegen is.
Voor ALHS zou ik persoonlijk niet meer dan 30-35 euro betalen. En voor die prijs krijg je hem denk ik wel binnen een maandje gevonden.
Voor ALHS zou ik persoonlijk niet meer dan 30-35 euro betalen. En voor die prijs krijg je hem denk ik wel binnen een maandje gevonden.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:37 uur
MAS schreef:
Denk het niet vriend. Of je moet veel geluk hebben, net als ik, voor die prijs.Voor ALHS zou ik persoonlijk niet meer dan 30-35 euro betalen. En voor die prijs krijg je hem denk ik wel binnen een maandje gevonden.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:48 uur
Je moet inderdaad geluk hebben. Ik had ALHS ook voor $30, maar dat was eigenlijk de enige keer dat ik zo'n lage prijs voor dat album zag.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:52 uur
Ik heb hem toevallig ongeveer een maand geleden gekocht op Ebay voor ik geloof 32 euro. Hij staat nu ook gewoon op Amazon voor iets minder dan 42 dollar (inc verzending) Dat is ongeveer 31 euro.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:56 uur
Dat is dan ook een gevalletje geluk, tenzij de fysieke status van de CD minder dan uitstekend is.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 21:59 uur
Er staan er 3 voor ongeveer die prijs op Amazon nu. Volgens de verkoper allemaal in goede staat.
Maarja maakt verder ook niet uit ALHS is in ieder geval een album waar je best wat meer voor mag betalen het is het geld meer dan waard!
Ik had er een paar maande terug trouwens ook eentje voor ongeveer 25 euro op Ebay. Helaas is die nooit aangekomen.
Maar ik ik heb daarvoor wel mijn geld terug gekregen. 
Maarja maakt verder ook niet uit ALHS is in ieder geval een album waar je best wat meer voor mag betalen het is het geld meer dan waard!Ik had er een paar maande terug trouwens ook eentje voor ongeveer 25 euro op Ebay. Helaas is die nooit aangekomen.
Maar ik ik heb daarvoor wel mijn geld terug gekregen. 
0
geplaatst: 3 januari 2011, 22:36 uur
0
geplaatst: 3 januari 2011, 22:40 uur
0
Rene1979
geplaatst: 3 januari 2011, 23:33 uur
Die is lastiger.. Nieuw dan.. Ben ik ook eens mee bezig geweest via een bevriende platenzaak. Wellicht wel via Ebay enz
0
toris
geplaatst: 3 januari 2011, 23:38 uur
Op Discogs kwam ik prijzen tegen die ik zelfs voor dat albums ( en het staat dus in mijn top 10 ) niet zou neerleggen. Ik ben in elk geval niet van plan meer dan 40 euro voor een album neer te leggen.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 23:49 uur
@Toris: Hier heb je hem voor 26 euro inc verzending. Dan krijg je ook nog Sloppy Seconds 2 erbij: Cunninlynguists-A Piece of Strange / Sloppy 2nds 2 - eBay (item 300446534130 end time Jan-10-11 15:22:37 PST) - cgi.ebay.com
@lambf: Voor Viktor Vaughn (als je die bedoelde) zul je wel wat meer moeten betalen maar ook die is niet heel moeilijk te vinden.
@lambf: Voor Viktor Vaughn (als je die bedoelde) zul je wel wat meer moeten betalen maar ook die is niet heel moeilijk te vinden.
0
geplaatst: 4 januari 2011, 11:17 uur
A piece of strange heet ie toch ?
Ik heb niet veel albums origineel maar die wel
samen met the minstrel show van lil brother uit new york meegenomen 
Vreemd wel dat underground classics als time being, a long hot summer of below the heavens zo moeilijk te vinden zijn. Ik had gehoopt die laatste twee op splash te scoren omdat masta ace en exile (met fashawn) er moesten optreden. Blijkbaar hebben die jongens geld genoeg
Ik moet zeggen dat atmosphere zijn zaakjes beter op orde lijkt te hebben. Cunninlynguists zou ook te doen moeten zijn imo
0
lambf
geplaatst: 4 januari 2011, 15:29 uur
Rene1979 schreef:
Die is lastiger.. Nieuw dan.. Ben ik ook eens mee bezig geweest via een bevriende platenzaak. Wellicht wel via Ebay enz
Mijn reactie was niet op het feit dat Viktor Vaughn - Vaudeville Villain moeilijk te krijgen is, maar op de titel van dit topic.
Waarom alleen albums?
0
lambf
geplaatst: 4 januari 2011, 15:38 uur
Iemand trouwens een idee of Explicit Concept - A Quand L'Apocalypse ergens te koop is ?
* denotes required fields.