MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop albums die je zo graag wilt maar bijna niet te krijgen zijn

zoeken in:
-d-
Die van mij zijn:

Cyne - Collection
Masta Ace - A Long Hot Summer
Masta Ace - Disposable Arts
Real Live - The Turnaround: A Long Awaited Drama
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Compton's Most Wanted - It's A Compton Thang
Senim Silla - The Name The Motto The Outcome

En als je wel weet waar sommige albums te koop zijn post het dan ook

Ik blij dat ik A Long Hot Summer al een tijdje heb . Zelf hoop ik nog ooit Flessepost van 0118-Vier in bezit te hebben.

Blu & exile en time being van cyne zijn niet makkelijk te krijgen

Van Masta Ace heb ik ze allebei .
Blu & Exile - Below the Heavens en Extended F@mm - Happy Fuck You Songs zou ik nog graag in bezit willen hebben.

Zoveel...
Het liefst zou ik From the heaviest heart to the coldest soul van SciFi Stu in m'n bezit hebben....

Colucci_Era schreef:
Extended F@mm - Happy Fuck You Songs

Deze.

Ik zou ook Above the Law - Uncle Sam's Curse zeggen maar ik zie nu dat er een aantal op Ebay worden verkocht voor 70 euro goedkoper als een paar jaar terug. Wachten op de 10'e dus.

En voor Elohim Marino - Son of Hiphop zou ik ook wel aardig bedrag over hebben trouwens.

Rene1979
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Extended F@mm - Happy Fuck You Songs
Cyne - Time Being (JP) en (EU) versie
Cyne - Water From Marrs (JP) en (EU) versie

Deze bovenstaande heb ik...
Maar wil nog

Blu & Exile
Cyne - Collections

MAS
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain is helemaal niet moeilijk te krijgen...

Boven aan mijn lijstje staan:

0118-Vier - Flessepost
Blu & Exile - Below The Heavens

Verder deze nog maar het heeft allemaal geen haast bij mij:

Opgezwolle - Eigen Wereld (Vinyl)

En zo zijn er nog een hoop dingen maar dat is teveel om op te noemen. Dit jaar wil ik wel mijn Opgezwolle collectie compleet maken.

Above The Law-Uncle Sam's Curse

P.O.W. schreef:
(quote)

Deze.

Ik zou ook Above the Law - Uncle Sam's Curse zeggen maar ik zie nu dat er een aantal op Ebay worden verkocht voor 70 euro goedkoper als een paar jaar terug. Wachten op de 10'e dus.

En voor Elohim Marino - Son of Hiphop zou ik ook wel aardig bedrag over hebben trouwens.

Haha, nu lees ik dit bericht pas. Dat ding was een paar jaar geleden echt klere duur

Cyne - Time Being

toris
Cunninlynguists - A Peace Of Strange
Blu & Exile - Below the Heavens

Verder wil ik nog heeeel veel andere albums kopen, maar deze 3 staan allemaal in mijn top 10 en zijn erg moeilijk te krijgen.

Rene1979

Deze valt wel mee toch?

Ebay of Discogs

Ik zie dat Masta Ace - A Long Hot Summer ook weer (4x) op Discogs.com staat. Link.

MAS
Cunninlynguists - A Peace Of Strange is inderdaad niet heel moeilijk te krijgen al zie ik dat de prijs het laatste jaar wel wat gestegen is.

Voor ALHS zou ik persoonlijk niet meer dan 30-35 euro betalen. En voor die prijs krijg je hem denk ik wel binnen een maandje gevonden.

MAS schreef:
Voor ALHS zou ik persoonlijk niet meer dan 30-35 euro betalen. En voor die prijs krijg je hem denk ik wel binnen een maandje gevonden.
Denk het niet vriend. Of je moet veel geluk hebben, net als ik, voor die prijs.

Je moet inderdaad geluk hebben. Ik had ALHS ook voor $30, maar dat was eigenlijk de enige keer dat ik zo'n lage prijs voor dat album zag.

MAS
Ik heb hem toevallig ongeveer een maand geleden gekocht op Ebay voor ik geloof 32 euro. Hij staat nu ook gewoon op Amazon voor iets minder dan 42 dollar (inc verzending) Dat is ongeveer 31 euro.

Dat is dan ook een gevalletje geluk, tenzij de fysieke status van de CD minder dan uitstekend is.

MAS
Er staan er 3 voor ongeveer die prijs op Amazon nu. Volgens de verkoper allemaal in goede staat. Maarja maakt verder ook niet uit ALHS is in ieder geval een album waar je best wat meer voor mag betalen het is het geld meer dan waard!

Ik had er een paar maande terug trouwens ook eentje voor ongeveer 25 euro op Ebay. Helaas is die nooit aangekomen. Maar ik ik heb daarvoor wel mijn geld terug gekregen.

-d-
MAS schreef:
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain is helemaal niet moeilijk te krijgen...

Waar dan

-d-
dank je MAS

lambf
en 12" dan?

Rene1979
Die is lastiger.. Nieuw dan.. Ben ik ook eens mee bezig geweest via een bevriende platenzaak. Wellicht wel via Ebay enz

toris
Rene1979 schreef:

Deze valt wel mee toch?

Ebay of Discogs

Op Discogs kwam ik prijzen tegen die ik zelfs voor dat albums ( en het staat dus in mijn top 10 ) niet zou neerleggen. Ik ben in elk geval niet van plan meer dan 40 euro voor een album neer te leggen.

MAS
@Toris: Hier heb je hem voor 26 euro inc verzending. Dan krijg je ook nog Sloppy Seconds 2 erbij: Cunninlynguists-A Piece of Strange / Sloppy 2nds 2 - eBay (item 300446534130 end time Jan-10-11 15:22:37 PST) - cgi.ebay.com

@lambf: Voor Viktor Vaughn (als je die bedoelde) zul je wel wat meer moeten betalen maar ook die is niet heel moeilijk te vinden.

Rene1979 schreef:

Deze valt wel mee toch?

Ebay of Discogs

A piece of strange heet ie toch ?

Ik heb niet veel albums origineel maar die wel samen met the minstrel show van lil brother uit new york meegenomen

Vreemd wel dat underground classics als time being, a long hot summer of below the heavens zo moeilijk te vinden zijn. Ik had gehoopt die laatste twee op splash te scoren omdat masta ace en exile (met fashawn) er moesten optreden. Blijkbaar hebben die jongens geld genoeg Ik moet zeggen dat atmosphere zijn zaakjes beter op orde lijkt te hebben. Cunninlynguists zou ook te doen moeten zijn imo

lambf
Rene1979 schreef:
Die is lastiger.. Nieuw dan.. Ben ik ook eens mee bezig geweest via een bevriende platenzaak. Wellicht wel via Ebay enz

Mijn reactie was niet op het feit dat Viktor Vaughn - Vaudeville Villain moeilijk te krijgen is, maar op de titel van dit topic.

Waarom alleen albums?

lambf
Iemand trouwens een idee of Explicit Concept - A Quand L'Apocalypse ergens te koop is ?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:10 uur

geplaatst: vandaag om 02:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.