MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop albums die je zo graag wilt maar bijna niet te krijgen zijn

zoeken in:
Sqritz
Time Being van CYNE, en APOS van Cunninlynguists.

lambf schreef:
(quote)

Mijn reactie was niet op het feit dat Viktor Vaughn - Vaudeville Villain moeilijk te krijgen is, maar op de titel van dit topic.

Waarom alleen albums?

Omdat bierviltjes een minder groot publiek trekken?

Ik wil APOS ook nog altijd in bezit krijgen.

MAS
lambf schreef:
(quote)

Mijn reactie was niet op het feit dat Viktor Vaughn - Vaudeville Villain moeilijk te krijgen is, maar op de titel van dit topic.

Waarom alleen albums?

Aah zo. Ik zoek ook nog wel wat 12" es

o.a.: Cunninlynguists - Seasons en Waajeed, Raymzter & Jawat - Masker Af

MAS
Cunninlynguists - A Peace Of Strange is weer te te koop! CL verdient hier zelf wel niks aan!

toris
MAS schreef:
Cunninlynguists - A Peace Of Strange is weer te te koop! CL verdient hier zelf wel niks aan!

Piece . Ik ga hem waarschijnlijk wel binnenhalen.

Al tijden trouwens, LA Underground verkoopt em zelf zeker al een jaar op Ebay. Masters of the Universe ook.

Als we het over CL albums hebben, wil ik Will Rap For Food nog graag hebben. Onvindbaar.

APOS gewoon kopen, Kno wilt je geld toch niet aangezien je een foreigner bent

Hahah wtf waar slaat dat op?

MAS
Ik denk hier op.

Nujabes - Modal Soul

Nergens te vinden...:(

MAS schreef:

Beter, niet te duur ook. Ga ik wel halen.

Ik kan Blu & Exile - Below the Heavens en net als meer hier CYNE - Time Being moeilijk vinden?

MAS
Die zijn allebei al een tijdje Out Of Print ja. Vooral Below The Heavens is moeilijk te krijgen tenzij je hem op vinyl wil.

Niet de originele, maar nummers zijn ieder geval hetzelfde:
Blu & Exile of Emanon - Below The Heavens(2LP) | hhv.de | shop

MAS schreef:

Cunninlynguists - A Piece Of Strange(CD) | hhv.de | shop

MAS
Harderwiek schreef:
Niet de originele, maar nummers zijn ieder geval hetzelfde:
Blu & Exile of Emanon - Below The Heavens(2LP) | hhv.de | shop

Ik heb die LP daar voor 17 euro gekocht. Wel triest dat ze hun eigen lp's achterhouden en er daarna meer voor vragen.

Die met die andere cover vragen ze op ebay 50 euro voor , zou het niet gewoon een nieuwe oplage zijn die ze gedrukt hebben. Want achterhouden en er dan meer voor vragen, dat lijkt me sterk

MAS
Misschien wel maar het zou wel raar zijn aangezien die vorige volgens hun een gelimiteerde genummerde oplage van 500 stuks was.

50 euro vind ik trouwens een mooie prijs. Helaas is hij al verkocht.

thgryda schreef:
Die met die andere cover vragen ze op ebay 50 euro voor , zou het niet gewoon een nieuwe oplage zijn die ze gedrukt hebben. Want achterhouden en er dan meer voor vragen, dat lijkt me sterk

Ja hoop het, maar is niet echt iets over te vinden. Maar ja straks zit je met onofficiële shit. Van mij mogen ze nog wel een oplagen drukken;)

MAS
De LP is voor ongeveer 30 euro te krijgen op discogs. Die is sowieso onofficieel. Tenminste volgens Discogs daar hebben ze er ook al een discussie over gehad.

MAS
MAS schreef:

Boven aan mijn lijstje staan:

0118-Vier - Flessepost
Blu & Exile - Below The Heavens
.

Flessepost heb ik nu eindelijk.

MAS schreef:
(quote)

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen:O?

MAS schreef:
(quote)

MAS
Een advertentie gezet op marktplaats.

Nice, ga ik dat ook es proberen.
Ik heb btw Extended F@mm ook eindelijk voor een minder duur prijsje gevonden.

Jablonski
-d- schreef:
Die van mij zijn:

Cyne - Collection
Masta Ace - A Long Hot Summer
Masta Ace - Disposable Arts
Real Live - The Turnaround: A Long Awaited Drama
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Compton's Most Wanted - It's A Compton Thang
Senim Silla - The Name The Motto The Outcome

En als je wel weet waar sommige albums te koop zijn post het dan ook

Die Real Live heb ik hier liggen, komt van de vroegere, lokale verhuurshop. Zit een soort van hoesje over de CD daarop is iets met stift geschreven), maar ik doe hem niet graag weg want dopeness. Ik kan hem wel voor je branden met een kleurenkopie van het overigens niet bijster interessante boekje en achterkant.

-d-
Die Real Live heb ik hier liggen, komt van de vroegere, lokale verhuurshop. Zit een soort van hoesje over de CD daarop is iets met stift geschreven), maar ik doe hem niet graag weg want dopeness. Ik kan hem wel voor je branden met een kleurenkopie van het overigens niet bijster interessante boekje en achterkant.

Hartstikke bedankt, maar ik heb hem wel op pc...
Op Discogs is ie ook wel verkrijgbaar, geen nieuw maar toch beter dan niks

Kan Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell bijna niet vinden, alleen op Discogs en amazone, maar alleen rond de 50 euro... Op zich niet zo erg, maar liever wat goedkoper als het kan, iemand idee? Hoorde dat die ook uit productie is?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:24 uur

geplaatst: vandaag om 22:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.