MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop albums die je zo graag wilt maar bijna niet te krijgen zijn

zoeken in:
-d-
Ik krijg hem binnenkort trouwens ook, duurt nog twee weken denk ik maar ik verkoop hem voor 18euro + 2 euro verzendkosten.

Die van amazon is wel goedkoper maar ik weet niet hoeveel verzendkosten daaraan zit...

chrisc10
Het is me gelukt Masta Ace - A long Hot Summer in bezit te krijgen voor €25,-

-d-
chrisc10 schreef:
Het is me gelukt Masta Ace - A long Hot Summer in bezit te krijgen voor €25,-

Waar? Ik wil hem ook

chrisc10
Met een advertentie op marktplaats

chrisc10
The Loyalists - Moodswing voor €7,50 gekocht

Harderwiek schreef:
Kan Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven Kings in Hell bijna niet vinden, alleen op Discogs en amazone, maar alleen rond de 50 euro... Op zich niet zo erg, maar liever wat goedkoper als het kan, iemand idee? Hoorde dat die ook uit productie is?
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar: hier, hier (goedkoopste) en hier. Het betreft in als ik het goed heb alle gevallen wel de de Limited Edition, die overigens nog wel op veel méér plaatsen te koop is.

Deacon the Villain & Sheisty Khrist - N.W.L.

Ik heb een tijdje heen en weer gemaild met QN5 maar er is in dat hele gebouw geen kopietje meer te vinden, niet een die te koop was tenminste.

Als iemand die voor me kan vinden zou ik eeuwig dankbaar zijn.

Tsja, CYNE - Time Being natuurlijk. Maar ook Saul Williams - Amethyst Rockstar, Necro presents Brutality Part 1, alle Non Phixion albums en nog wel meer waar ik even niet op kan komen...

Ik wist helemaal niet dat die Non Phixion albums inmiddels zeldzaam waren geworden...

The Green CD/DVD staat een aantal keer op discogs, voor een redelijke prijs ook nog. Helemaal als je bedenkt dat die DVD 1 van de vettere documentaires in hiphop is. Brutality Pt. 1 zie ik hier en daar ook wel eens voorbij komen trouwens.

Ik zal snel even een kijkje nemen! Bedankt voor de tip

Heb ze op enkele sites gezocht waar ze "not available" waren...

chrisc10
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar: hier, hier (goedkoopste) en hier. Het betreft in als ik het goed heb alle gevallen wel de de Limited Edition, die overigens nog wel op veel méér plaatsen te koop is.

Jedi Mind Tricks - Servants In Heaven, Kings In Hell | CD | EP COLLECTORS RECORDS - epcollectorsrecords.nl
Deze is inclusief verzendkosten en het is de originele versie.

chrisc10 schreef:
The Loyalists - Moodswing voor €7,50 gekocht

Rene1979
Enige album die ik nu nog mis is Supastition - 7 Years of ad Luck.. De rest heb ik.. Cyne - Collection ook op de kop getikt. Loyalists heb ik alles al een tijdje van echt te gekke hip hop

toris
Jij bent een rijk man, en niet alleen qua geld.

-d-
toris schreef:
Jij bent een rijk man, en niet alleen qua geld.

Die man heeft z'n hele huis vol zitten

-d-
Rene1979 schreef:
Enige album die ik nu nog mis is Supastition - 7 Years of ad Luck.. De rest heb ik.. Cyne - Collection ook op de kop getikt. Loyalists heb ik alles al een tijdje van echt te gekke hip hop

Ik heb collection ook wel kunnen vinden... Alleen was de site Japans, ik heb wel uren lang geprobeerd te vertalen maar kwam er maar niet uit en je kan alleen betalen met credit card... Heb je hem via discogs dan Rene?

Rene1979
Ja ben rijk op cd gebied:) Qua geld niet.. Heb ook besloten een stapje terug te doen na deze maand. Deniz, Cyne via discogs voor 22 euro maar.. Maar hij staat er nog een keer op misschien kan je hem mailen om te onderhandelen..

-d-
Ok, bedankt... Heb je hem al binnen dan? En hij staat er op voor 35 euro...

Rene1979
Nee nog niet moet uit Japan komen weet niet hoe de post daar nu is.

-d-
Dat is ook waar... Vanaf welke prijs heb je onderhandeld dan?

Rene1979
ik heb niet onderhandeld.. Maar misschien kan dat met die ander wel.. ik heb gewoon 22 betaald

-d-
Ow, want er staat er maar 1 te koop op dit moment. Misschien later zet hij hem te koop...

Een paar pareltjes uit mijn collectie, welke ik met bloed, zweet, tranen en veel geld hebben weten te bemachtigen in de jaren:

- Supastition seven years of bad luck
- Cyne Collection + al het andere van cyne oa Time Being JP & eu versie, water for mars Idem
- Alle 3 de masta ace cd's
- Blu & Exile
- 9th wonder & access immortal : 9th gate the clear EP
- Braille Lifefirst Half the Batlle
- Brother Ali - Rites of Passage
- CL alle cd's incl APOS & WRFF
- Substantial To this Union
- Felt Life Vegas EP
- Foreign Exchange - Connected
- Beide KMD cd's ( 1e druk )
- Mf doom Operation day ( 1e druk Fondlem )
- Loyalists - alle albums
- Tonedeff Underscore
- Extended F@mm Happy Fuck you songs
- PackFM Featured Mat vol 1 & 2
- Nine, Cloud Nine + Nine Livez + Return of the Hardcore
- Nujabes Alles
- Reks Rekless
- Pumpkinhead, Beautiful mind en Orange moon
- Shinsight Trio, beide cd's
- Grieves Irreversibble ( laatst op de kop getikt )

En dat is nog niet alles, kan nog wel even doorgaan, maar mijn grootste trots is toch wel mijn SCBD collectie van deel 2 t/m 13

SCBD 2 heb ik 2x, zowel de 1e druk als de official bootleg. SCBD 5&6 heb ik op casset en vinyl! Deel 3 ben ik zoooooooooooooooooo blij mee, die is echt hard to find!!

Mijn want list begint een beetje op te raken, maar waar ik nog naar zoek, al jaren zijn oa:

Murs - Murs is my best friend
SCBD deel 1 ( casset )
Tonedeff zijn overige werk
Asterisk deel 1, 2 & 3 ( qn5 verzamel's )

Ach er moeten uitdagingen blijven bestaan, maar als iemand weet waar ik deze kan kopen, let me know

Pff toen ik jong was redelijk wat originele albums gehaald en daarna wat stilgevallen wegens geldgebrek en internettoegang. Ik wil er al lang mee beginnen maar ik merk nu al dat de meeste lps die ik overweeg origineel te halen, niet meer te vinden zijn genre: cyne, blu & exile, nujabes (onredelijke prijzen, voor onredelijk goeie muziek), loyalits,... Ben al blij dat ik APOS heb, ik kan natuurlijk wel een CL verzameling beginnen en brother ali en atmosphere ga ik ook nog wel achteraan maar er zal altijd wat ontbreken.

thgryda schreef:
nujabes (onredelijke prijzen, voor onredelijk goeie muziek).

Idd, ben blij dat ik ze allmaal heb. Destijds gewoon alles besteld op HMV.JP, maar heeft me veel geld gekost, mede dankzij onze vrienden bij de douna

Ik heb laatst de vinyl-versie van Will Rap for Food gekocht. Ben ik erg bij mee, maar ik kan een tijdje geen CD's meer kopen .

Rene1979
In navolging tot Marco ook even mijn parels...

- 17 cd's van het Goon Trax label, alles mbt Hip Hop op dat label is geweldig.
- Japanse exclusive van oa Handcuts label
- Cyne Collection + al het andere van cyne oa Time Being JP & eu versie, water for mars Idem
- Alle 3 de masta ace cd's
- Blu & Exile
- Braille Lifefirst Half the Batlle
- CL alle cd's incl APOS & WRFF
- Foreign Exchange - Connected
- Loyalists - alle albums
- Extended F@mm Happy Fuck you songs
- Nine, Cloud Nine + Nine Livez
- Nujabes zijn twee solo's
- Pumpkinhead, Orange moon over Brooklyn
- Grieves Irreversibble

Zijn er nog wel meer, maar er zijn nog genoeg dingen die ik wil

Grieves Irreversibble is op RSE weer in stock

Heb ze al gemaild of dit correct is, lijkt me niet. ( nog geen antwoord btw )

Rene1979
Misschien een re-release?

-d-
-marco- schreef:
(quote)

Idd, ben blij dat ik ze allmaal heb. Destijds gewoon alles besteld op HMV.JP, maar heeft me veel geld gekost, mede dankzij onze vrienden bij de douna

Dat douane gedoe vindt ik maar raar. Ik had laatst een aantal cd's bestelt uit de VS (stuk of 5) en kwam een man van de tnt bij de deur en zei dat ik nog 20euro moest betalen. Dus had ik voor totale verzendkosten 35 euro betaalt

Gast
geplaatst: vandaag om 09:57 uur

geplaatst: vandaag om 09:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.