MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MuMestafette

zoeken in:
Elohim schreef:
Ben ik dan echt de enige op aarde die vrouwen in leggings niet verkeerd vind? Vind het wel aardig, eigenlijk

Mooi stuk!

Wat Jellemans zegt: Het hangt van de vrouw af. Soms kan ik er wel van genieten hoor.

Het betuigt alleen van vrij weinig eigenwaarde als je je legging als broek gebruikt. Verder niet onaardig om naar te kijken, mits het geen kamper met een cellulitisreet is.

Raffael1977
timWTF schreef:
Het betuigt alleen van vrij weinig eigenwaarde als je je legging als broek gebruikt. Verder niet onaardig om naar te kijken, mits het geen kamper met een cellulitisreet is.

Er zijn ook wel woonwagen bewoners die er heerlijk uitzien met lekkere billen en strakke figuurtjes zonder hun kop vol gesmeerd met plamuur.

Een legging kan wel staan mits gepast onder een rokje of zo. Ik denk eerder dat het er aan ligt wie het draagt.

Klopt, maar indat opzicht hangt bijna elke kledingkeuze van de vrouw af

Rob, kom gewoon uit de kast.

Het is in principe nog beter als je niets draagt. Maar, in dat opzicht hangt de waarheid van dit statement ook van de vrouw af.

Het hangt dus sowieso van de vrouw af. Wat we eigenlijk allemaal al wisten.

Het gaat hier niet om mooie lichamen of niet. Het gaat hier om stijl. Een dame die een legging draagt als een broek, is niet mijn type volk.

Rhythm & Poetry schreef:
Het gaat hier om stijl.

Vanaf dag een heb ik mijn vriendin verteld, als ze ooit een legging aan doet. Is het over.

Echte liefde. Schitterend vind ik dat.

Waar gaat dit heen?

Mensen nemen het gewoon te serieus

Zo zie ik ze niet in Eindhoven haha. Ook niet in Ibiza.

Van die chicks die semi poëtische spreuken in het Engels posten op facebook. Furieus.

Het liefst grammaticaal incorrect, om het stereotype aan te dikken.

Van die mensen.

(afbeelding)

P.S. Wie is de volgende kandidaat? En schiet eens even op, ik smacht naar meer.

Anders veranderen jullie de titel van dit topic naar leggings enzo.

Ja, laten we dat doen.

Het niveau is wel erg snel gekelderd inderdaad.

Rick Ross is dus zo'n vrouw die geen legging mag dragen.

Daarnaast is het iemand die een betere BH moet gaan dragen.

Ik vind dit super leuk zo'n topic!

groeten dahero

lol, helemaal mee eens met Hessel! XD

Maar het is niet zo erg toch? Eerder hebben we hier een politiek-filosofische discussie gehad, en nu hebben we het over of vrouwen wel of geen leggings als broek mogen dragen.

Ik denk dat dat juist het leuke is van het topic en dat dat juist toont het topic goed gaat. Iemand beantwoord de vragen en mensen reageren erop. Is toch veel leuker dan ingevulde vragenlijst na ingevulde vragenlijst zonder dat iemand ook maar een reactie erop geeft?

Mensen hebben graag wat te zeuren...

Goed punt

Gaat MAS nog iets droppen hier ? Ben benieuwd naar zijn antwoorden

Dus..?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:58 uur

geplaatst: vandaag om 05:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.