MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MuMestafette

zoeken in:
Gisteren heb ik naar ''Je zou het maar hebben gekeken'. Leuke aflevering met R&P. Hij was niet zo bijdehand als hier op het forum. Maar het is wel een coole gast.

Was dat R&P? Heb het toevallig ook gezien, best vet overigens het hiphop gedeelte. Kijk het verder nooit maar was even geboeid

Yup. Dat was hem. Een aantal berichten terug kan je er over lezen.

Ik heb de aflevering net ook bekeken en had ook verwacht dat hij bijdehand zou zijn. Misschien toch een internetgangster?

Huh, wat.

DjFrankie (moderator)
Iki heb gisteren een kaartje gewonnen voor KRS-one in de effenaar
Effenaar | Agenda | KRS-ONE

Degene die wil mag dit gratis hebben ,

stuur maar pm degene die het eerst komt mag dit hebben

Glaciers of Ice schreef:
Ik heb de aflevering net ook bekeken en had ook verwacht dat hij bijdehand zou zijn. Misschien toch een internetgangster?

Hij is ook bijdehand, en hyperactief, en hinderlijk, en gewoon zeer onaangenaam. Zouden ze er wel uitgeknipt hebben.

Glaciers of Ice schreef:

Rob is de allergrootste internet-gangster die er bestaat. Rick Robb noemen ze hem ook wel.

DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:
Iki heb gisteren een kaartje gewonnen voor KRS-one in de effenaar
Effenaar | Agenda | KRS-ONE

Degene die wil mag dit gratis hebben ,

stuur maar pm degene die het eerst komt mag dit hebben

dungeon was de eerste kaartje is dus weg.

Topic dood

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.