menu

Mijn Updates +
Genres / Hip-Hop / Het B-woord

zoeken in:
FRIPI
Arrie schreef:
Ha, nee, volgens mij is 'candy shop' hier een metafoor voor hun lichaam. In ieder geval zeker niet voor een bordeel.

Dat de clip de vrouw als lustobject wegzet, kan ik nog in meekomen. Maar de tekst niet. Daarin is het duidelijk dat zowel de man als de vrouw seks willen, en dat ze elkaar een plezier doen (en niet één kant op). Als de vrouw hierin als seksobject wordt weggezet, wordt de man dat net zo goed.

Ben jij een man of een vrouw?

FRIPI schreef:
(quote)

Ben jij een man of een vrouw?

Een man, hoezo?

En volgens mij is de intentie van het topic toch heel duidelijk. Ik zou zeggen: lees de openingspost nog eens.

FRIPI
Arrie schreef:
(quote)

Een man, hoezo?

En volgens mij is de intentie van het topic toch heel duidelijk. Ik zou zeggen: lees de openingspost nog eens.

Dan snap ik jou verwijzing wel naar de de song tekst.

Voor de rest begrijp ik het wel.

Wel interessant die stukjes over het B-woord. Ook wel grappig ergens. Ik snap het wel. Persoonlijk heb ik veel moeite met het woord 'kanker'of 'kenker' (komt op het zelfde neer natuurlijk). Als ik dat hoor dan luister ik het nummer niet meer.
Maar muziek is vrij om te zeggen wat je wilt en hoe je je gevoelens wilt uitdrukken. En als daar vaak woorden bij worden gebruikt die je niet wil horen dan moet je het gewoon negeren denk ik.

nedbed schreef:

Atmosphere

Except bitch-she always sings the word bitch. Cause it makes her daddy laugh, it's her magic trick

Atmosphere en die andere uit je lijstje lopen lang niet de hele tijd te vloeken zoals velen anderen maar ook zijn gebruiken wel eens "schuttingstaal", dat is gewoon eigen aan hip hop. Als dat je echt enorm stoort dan zal het nooit jouw ding worden. Gevalletje "can't take the heat...".

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.