MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Toon1 schreef:
Ik vind het ook bijzonder jammer dat er niet over de verkiezingen kan gepraat worden..............

Dit is wat ik had getypt als ik daar niet te lui voor was geweest...

Oldfart schreef:
en het enige wat LTB kan bedenken is: oh help politiek, vlug een slotje........

Er staat letterlijk in de gedragsregels dat politieke discussies niet worden toegestaan op de site. Dit heeft niks te maken met bekrompenheid of volwassenheid. Dat zijn gewoon bepalingen van deze site. Er zijn genoeg andere fora waar je wél naar hartelust je mening kwijt kan over de gebeurtenissen in Amerika.

Gedragsregels op de site

"We gaan fatsoenlijk met elkaar om: persoonlijke aanvallen, scheldpartijen, discriminerende opmerkingen en het doelbewust uitlokken van conflicten ('trollen') zijn uit den boze. Ook discussies over politiek en/of religie worden niet toegestaan, omdat deze vaak snel uit de hand lopen."

Oldfart schreef:
Ik twijfel of ik hier wel op mijn plaats ben.......

Niemand dwingt je hier te zijn.

En degene die hier een tweede titel onder hun naam hebben staan (moderator in vele gevallen) hebben altijd gelijk als het om dat soort zaken gaat
Kan de regel van albums toevoegen misschien verandert worden dat als er 2 nummers opstaan dat het dan ook al op de site mag? (veel ouderwetse Ep's die ik graag op deze site terug wil zien mogen er namelijk niet op)

net overleden schreef:
Alsof voetbal en bier wel iets met muziek te maken hebben.

Precies... Ook mijn gedachte... Gooi die topics dan ook dicht als het niet over muziek gaat.

azra schreef:
Kan de regel van albums toevoegen misschien verandert worden dat als er 2 nummers opstaan dat het dan ook al op de site mag? (veel ouderwetse Ep's die ik graag op deze site terug wil zien mogen er namelijk niet op)

EP's mogen er altijd op als je kan aantonen dat het een EP is.

Wat betreft de voetbal/bier-topics: dat zijn onderwerpen die veel minder gevoelig liggen. Politieke (en ook religieuze) discussies lopen snel uit de hand en verzieken de sfeer, dat is in de praktijk (op andere, maar ook wel op de metersites) wel gebleken. Vandaar dat ervoor gekozen is die niet toe te staan.

Ik zie het al aankomen btw, als politieke discussies hier worden toegestaan, zullen er hier ook vragen zijn om over religie te kunnen discussiëren, en dan zal het hier pas echt gezellig worden . Het idee: geef ze een vinger, en ze nemen je hele hand.

Het is gewoon een regel van de site, daar leg je je toch bij neer? Anders kon je je even goed niet aangemeld hebben. Ik zit hier om muziek te bespreken en te beoordelen, er zijn genoeg andere plaatsen om politiek te bespreken...

Azra heeft gelijk wat dit betreft:

azra schreef:
En degene die hier een tweede titel onder hun naam hebben staan (moderator in vele gevallen) hebben altijd gelijk als het om dat soort zaken gaat ...

bennerd schreef:
Ik zie het al aankomen btw, als politieke discussies hier worden toegestaan, zullen er hier ook vragen zijn om over religie te kunnen discussiëren, en dan zal het hier pas echt gezellig worden .

*schuift zijn stoel al dichter bij het scherm*
De eerst volgende persoon die iets post over religie in SdG krijgt een hele preek van mij.

bennerd schreef:
Ik zie het al aankomen btw, als politieke discussies hier worden toegestaan, zullen er hier ook vragen zijn om over religie te kunnen discussiëren, en dan zal het hier pas echt gezellig worden . Het idee: geef ze een vinger, en ze nemen je hele hand.

Het is gewoon een regel van de site, daar leg je je toch bij neer? Anders kon je je even goed niet aangemeld hebben. Ik zit hier om muziek te bespreken en te beoordelen, er zijn genoeg andere plaatsen om politiek te bespreken...

Asra heeft gelijk wat dit betreft:

(quote)

Azra..,
(zoals ook 2 regels verder naar beneden staat)

herman schreef:
(quote)

Politieke (en ook religieuze) discussies lopen snel uit de hand en verzieken de sfeer.

Het ging er idd barbaars aan toe, in dat Obamatopic

Jordy, zou er een soort van nummers van albums zoek funcitie kunnen komen, die dan los staat van de huidige zoekfunctie. Dat zou wel echt fijn zijn als dat zou kunnen.

Zie net dat het voetbaltopic is gesloten?

Aangezien het voetbaltopic niet meer en niets minder is dan een chatbox voor voetballiefhebbers heeft het geen plaats (meer) op MusicMeter.

godlydevil7
Ik heb net gezien dat er achter je aantal berichten ook het aantal recensies komt te staan. Ik heb alleen een vraagje: Wat wordt als een "recensie" gezien?

die je met een sterretje selecteerd,

Je kan een bericht zelf als recensie aanvinken door op het sterretje te klikken.

titan (crew)
net overleden schreef:
Alsof voetbal en bier wel iets met muziek te maken hebben.

Ook niet natuurlijk, mag van mij ook weg (wel zo consequent natuurlijk). Wat voetbal betreft is dit inmiddels gebeurd.

net overleden schreef:
Het ging er idd barbaars aan toe, in dat Obamatopic

Op het moment dat het topic werd gesloten nog niet nee. Wij dempen liever de put voordat het kalf verdronken is.

titan schreef:
(quote)

Op het moment dat het topic werd gesloten nog niet nee. Wij dempen liever de put voordat het kalf verdronken is.

Komaan je geeft het topic niet eens een kans.

Of zoals onze vriend Jean-Luc het zou zeggen, "Je moet de problemen pas oplossen als ze zich voordoen". Oh, da's een politiek figuur

net overleden schreef:
(quote)

Komaan je geeft het topic niet eens een kans.

Of zoals onze vriend Jean-Luc het zou zeggen, "Je moet de problemen pas oplossen als ze zich voordoen". Oh, da's een politiek figuur

Waarom moet je per se op MuMe politiek discussiëren?

De enige discussie die we hier kunnen houden over politiek is het beleid wat platenmaatschappijen voeren.

L_T_B schreef:
Aangezien het voetbaltopic niet meer en niets minder is dan een chatbox voor voetballiefhebbers heeft het geen plaats (meer) op MusicMeter.

Dan moet je die chatters aanpakken en niet iedereen straffen voor het gedrag van anderen.

Gajarigon schreef:
(quote)

Waarom moet je per se op MuMe politiek discussiëren?

Ik zei zelf dat politiek me nu niet zo veel boeit, maar als andere MuM-users nu eens iets over Obama willen neerzetten op het forum (dat allang niet alleen rond muziek draait) moet dat toch wel kunnen? Nogmaals, genoeg mensen geven hier wel eens een politieke mening, nog nooit is er iets ergs van gekomen...

net overleden schreef:
Nogmaals, genoeg mensen geven hier wel eens een politieke mening, nog nooit is er iets ergs van gekomen...
Dus jij dacht dat 9/11 uit de lucht was komen vallen?

Ff serieus nu: politieke uitingen lokken discussies uit die hier eigenlijk niet op hun plaats zijn. Ik kan daar wel inkomen en het standpunt van de site-runners daarin begrijpen.

Je kunt Obama feliciteren bij het Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!! topic, maar ik schat de kans erg klein in dat hij het zal lezen.

Kan niet, want hij is niet geslaagd, afgestudeerd, bevallen of getrouwd.

davidqotsa
Daarmee ga je dus off-topic en riskeer je een ban.

davidqotsa schreef:
Daarmee ga je dus off-topic en riskeer je een ban.

zo vermoeiend dit soort opmerkingen.

Ik ben het wel met het beleid eens. Als je ziet hoe fel mensen kunnen reageren als een bepaalde band niet alle lof krijgt dat zij vinden dat moet. Eens kijken hoe mensen reageren als ze een onderbuik gevoel of een gevoel van goed doen willen beargumenteren. Kijk maar eens op andere forums hoe discussies over politiek vaak op lopen. Rede en logica wordt dan vaak niet gebruikt. Het loopt vaak uit op orinaire scheldpartijen of Internet pesterijen.

Geef die mensen die zo graag over politiek discussiëren gewoon een aantal links van sites waar ze het wel kunnen doen......

Wil ik net de winst van Juventus gaan vieren op het voetbaltopic, zit ie op slot. Bedankt weer.

Casartelli (moderator)
reptile71 schreef:
Dus jij dacht dat 9/11 uit de lucht was komen vallen?

twijfelachtige beeldspraak, Paul...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.