MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
CHIEP schreef:
Dit album mag eraf, aangezien het een compilatie is van twee EP's die nu ook apart op de site staan.

Er staan veel meer van dit soort compilaties op de site, mogen er volgens mij gewoon op...

dit album staat er dubbel op!

en deze is ook dubbel

Dit album stond al op site: Kijk maar

Is het trouwens niet een idee zulke dubbel-meldingen te verplaatsen naar een ander topic? Het zijn niet echt interessante of hooguit zeer tijdelijk interessante berichten die de leesbaarheid van het topic niet echt bevorderen wat mij betreft.

De volgende labels alien8 en alien 8 zijn dezelfde. De juiste schrijfwijze is Alien8.

Kan iemand ze samentrekken?

Hoi,

Sinds kort heb ik me hier aangemeld en heb inmiddels al mijn albums in "mijn albums" ingevoerd - het is een tijdrovende klus geweest - en tot mijn vreugde kwam ik tot ontdekking dat mijn albums "in bezit" hoes-voor-hoes op te vragen is, in de grafische optie........maar helaas gaat de "rolodex" niet verder dan 500 stuks en blijven pagina 2 en 3 (501 - 1500) gesloten, terwijl ik rond de 1400 albums heb ingevoerd.
Word dit nog gefixed?

Groetjes.

Jazper schreef:
De volgende labels alien8 en alien 8 zijn dezelfde. De juiste schrijfwijze is Alien8.

Kan iemand ze samentrekken?

Zojuist gedaan. Er is ook nog een label dat Alien3 heet, zag ik.

Ik heb alle dubbelalbums er afgehaald.

Jazper schreef:
Is het trouwens niet een idee zulke dubbel-meldingen te verplaatsen naar een ander topic? Het zijn niet echt interessante of hooguit zeer tijdelijk interessante berichten die de leesbaarheid van het topic niet echt bevorderen wat mij betreft.

Dat is wel een idee. Wellicht zouden de meldingen ook gewoon verwijderd kunnen worden nadat de albums zijn verwijderd, aangezien de berichten er dan toch niet meer toe doen.

Tarkan - Olurum Sana staat in de wachtrij, mag verwijderd worden. Zag het te laat.

herman schreef:
Ik heb alle dubbelalbums er afgehaald.

Oei Herman, daar zullen de liefhebbers van The Wall van Pink Floyd en Sign Of The Times van Prince blij mee zijn.

Tsja, het fenomeen dubbelalbum is toch wel een beetje afgeschreven.

Het Tarkan-album is er al vanaf volgens mij.

Hmm waarom word ik compleet genegeerd???

Ik weet het antwoord niet, Chromlech. Dit is er eentje voor de admin en die kijkt hier ook niet elke dag. Even geduld hebben dus.

John Mellencamp heeft z'n eerste 3 albums uitgebracht onder z'n toenmalige artiestennaam John Cougar, daarna een stuk of wat met de toevoeging van z'n echte naam, dus: John Cougar Mellencamp en daarna heeft hij "Cougar" laten vallen. Op MuMe is dit opgedeeld in John Cougar en John Mellencamp. Kan dit niet op de één of andere manier met elkaar gelinkt worden? Onwetenden zouden kunnen denken dat het om twee verschillende artiesten gaat.
Op het gevaar af dat ik in herhaling val.

Dat kan, via corrigeren bij artiestenpagina.
Via type artiest, en dan naar alias.

Bedankt, zal het eens checken.

lambf
Bij mij gaat er trouwens iets niet goed met invoerbalken. Deze worden soms maar voor de helft weergeven. Je kan er nog wel intypen, maar wat je typt zie je nauwelijks. Dit heb ik met de zoekfunctie, maar ook bij het toevoegen bij de nummertitels.

Amicus schreef:
Geen politiek op MusicMeter, slotje dus.....

en het enige wat LTB kan bedenken is: oh help politiek, vlug een slotje........

Wanneer wordt Music Meter eindelijk eens volwassen?

Zelfs 1 van de meest historische gebeurtenissen in de wereldgeschiedenis kan of mag hier niet besproken worden.

Dit oversteigt politiek, het gebrek aan historisch besef is schokkend.

Het is hier verdorie geen China

@Oldfart; Scheiding der Geesten is wel nog open.
De stelling daar gaat ook over de situatie in de USA.

In het verleden zijn de discussies juist door politiek te hoog op gelopen.
Het is ook een soort van zelfbescherming.

.......of een teken van angst en zwakte,

hoe sterk ben je dan met elkaar, om niet tegen een paar schreeuwende malloten in te kunnen gaan..?

Hoe dan ook, ik ben diep teleurgesteld, uit reacties van Toon1 en Reijersen blijkt hoe het ook kan.

Ik twijfel of ik hier wel op mijn plaats ben.......

titan (crew)
Geen politiek is gewoon (bewust) één van de regels van deze site. Als je je daar niet in kan vinden is dat jouw probleem.

ik vraag me echt af of er hier wel gelezen wordt, en niet vanuit een pavlov-reactie wordt gehandeld.

titan (crew)
Ik vraag me af je de regels van de site wel kent. Dit is een muzieksite en geen nieuwssite of opiniesite. Een historische gebeurtenis is geen excuus of vrijbrief om ineens van de regels af te wijken. Er zijn zat andere sites waar je je verhaal en mening hierover kwijt kan.

Ik vind het ook bijzonder jammer dat er niet over de verkiezingen kan gepraat worden. Het zou leuk zijn als Musicmeter meer was dan enkel een muzieksite, een community waarin er naast muziek ook eens over iets anders kan gediscussieerd worden, zonder taboes (we zijn toch allemaal Nederlanders en Belgen ). Akkoord, dit is een muzieksite, maar waarom kunnen bijvoorbeeld topics over voetbal, games of strips wel dan?
Ik vind dat het mogelijk moet zijn om over alles te discussiëren. Als er mensen zijn die dat niet met de nodige respect kunnen doen, dan moeten die maar een berisping krijgen of geband worden. Eenvoudig toch? Waarom kan de regel niet ingevoerd worden dat we over alles mogen discussiëren met de nodige respect, in het desbetreffende topic. Een topic over politiek zou wel leuk geweest zijn. Jammer dat dit niet mag. Is de crew echt zo zwak dat ze niet durft/kan optreden tegen personen die niet op een fatsoenlijke manier met elkaar kunnen discussiëren en daarom maar het onderwerp politiek bant? Zijn de users van musicmeter echt zo kinderachtig dat we niet op een respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren over bepaalde onderwerpen?

Toon1 schreef:
Zijn de users van musicmeter echt zo kinderachtig dat we niet op een respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren over bepaalde onderwerpen?

Als je ziet hoe 'vriendelijk' het er aan toe gaat in de discussies over brave onderwerpen ben ik ook blij dat de politiek hier gemeden wordt. Dat zou toch enkel maar zorgen voor ettelijke pagina's na-praterij. Er zijn elders genoeg sites en chatrooms waar je je persoonlijke mening ( ) kan geven over de verkiezingen, laat MuMe alstublieft aan de muziek.

lambf schreef:
Bij mij gaat er trouwens iets niet goed met invoerbalken. Deze worden soms maar voor de helft weergeven. Je kan er nog wel intypen, maar wat je typt zie je nauwelijks. Dit heb ik met de zoekfunctie, maar ook bij het toevoegen bij de nummertitels.

Ik kan me niet indenken hoe de oorzaak bij de site zou kunnen liggen, sorry,

Chromlech schreef:
tot mijn vreugde kwam ik tot ontdekking dat mijn albums "in bezit" hoes-voor-hoes op te vragen is, in de grafische optie........maar helaas gaat de "rolodex" niet verder dan 500 stuks en blijven pagina 2 en 3 (501 - 1500) gesloten, terwijl ik rond de 1400 albums heb ingevoerd.
Word dit nog gefixed?.

Ik wil dat ooit nog wel eens verder gaan uitbreiden, maar niet op korte termijn.

Woorden die mij zeer aanspreken:

Ik vind het ook bijzonder jammer dat er niet over de verkiezingen kan gepraat worden. Het zou leuk zijn als Musicmeter meer was dan enkel een muzieksite, een community waarin er naast muziek ook eens over iets anders kan gediscussieerd worden, zonder taboes (we zijn toch allemaal Nederlanders en Belgen ). Akkoord, dit is een muzieksite, maar waarom kunnen bijvoorbeeld topics over voetbal, games of strips wel dan?
Ik vind dat het mogelijk moet zijn om over alles te discussiëren. Als er mensen zijn die dat niet met de nodige respect kunnen doen, dan moeten die maar een berisping krijgen of geband worden. Eenvoudig toch? Waarom kan de regel niet ingevoerd worden dat we over alles mogen discussiëren met de nodige respect, in het desbetreffende topic. Een topic over politiek zou wel leuk geweest zijn. Jammer dat dit niet mag. Is de crew echt zo zwak dat ze niet durft/kan optreden tegen personen die niet op een fatsoenlijke manier met elkaar kunnen discussiëren en daarom maar het onderwerp politiek bant? Zijn de users van musicmeter echt zo kinderachtig dat we niet op een respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren over bepaalde onderwerpen?

bedankt Toon, soms denk ik wel eens ben ik nou echt de enige hier die zo denkt.......

Bij zoiets kun je je neerleggen, of er iets aan doen...gezamenlijk.

titan schreef:
Dit is een muzieksite en geen nieuwssite of opiniesite.

Alsof voetbal en bier wel iets met muziek te maken hebben. Verder zijn op MuM en MoM al genoeg politieke meningen verkondigd, dus ik zie niet in waarom zo'n topicje over Obama niet kan. Maar soit, boeit me verder ook niet echt...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.