De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2009, 01:16 uur
aire. schreef:
Die strepen zijn ronduit geniaal! Het is wel even wennen.
Die strepen zijn ronduit geniaal! Het is wel even wennen.
Dat heb je goed. Het brengt net even wat meer rust in de lay-out van deze site. Het wordt er ook overzichtelijker door. Wat een paar lijntjes niet kunnen doen...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 januari 2009, 11:17 uur
Hoe voeg je een wiki-link aan een album toe? Kan het antwoord nergens vinden.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 11:56 uur
Die worden automatisch gegenereerd, daar kunnen wij eenvoudige users niets aan doen. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 januari 2009, 11:57 uur
Jammer, ik had er graag enkele bijgevoegd, zo hoef ik niemand lastig te vallen met de line-up op een album zoals ik momenteel doe bij mijn reis door de catalogus van Loudness. Alleszins bedankt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 januari 2009, 15:57 uur
Sir Spamalot schreef:
Jammer, ik had er graag enkele bijgevoegd, zo hoef ik niemand lastig te vallen met de line-up op een album zoals ik momenteel doe bij mijn reis door de catalogus van Loudness. Alleszins bedankt.
Je kunt toch, middels een correctie, op de artiestenpagina de line-up door de hele geschiedenis weergeven?
0
Kingsnake
geplaatst: 10 januari 2009, 16:24 uur
Casartelli schreef:
Je kunt toch, middels een correctie, op de artiestenpagina de line-up door de hele geschiedenis weergeven?
(quote)
Precies, is een titanenklus, maar het resultaat mag er zijn.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 20:37 uur
Ja, dat heb ik ook bij The Fall gedaan
Het ergste is dus al klaar 
Het ergste is dus al klaar 
0
DutchViking
geplaatst: 10 januari 2009, 20:56 uur
Ik zie dat bij diverse nieuwe en oude albums een releasedatum vermeld is. Bij een aantal (veelal oudere) albums op de site ontbreekt deze datum nog.
Voor de onderstaande albums heb ik de releasedatum opgezocht. Omdat het via de correctiepagina (nog) niet mogelijk is om ergens een nog ontbrekende datum in te voeren, doe ik het op deze manier. Kan een moderator of crewlid onderstaande releasedata doorvoeren? Bedankt.
Gavin Friday & The Man Seezer - Each Man Kills the Thing He Loves 28 augustus 1989
Frankie Miller - Full House april 1977
Gene Clark - Roadmaster oktober 1972
Gene Clark - No Other december 1974
Johnny Cash - American Recordings 26 april 1994
Les Négresses Vertes - Mlah 13 oktober 1989
Les Négresses Vertes - Famille Nombreuse november 1991
Los Lobos - How Will the Wolf Survive? november 1984
Slobberbone - Barrel Chested 12 augustus 1997
Slobberbone - Slippage 24 september 2002
The Pogues - Red Roses for Me januari 1984
The Undertones - The Undertones mei 1979
Woody Guthrie - Dustbowl Ballads 7 juni 1999
Bram Vermeulen - Rode Wijn maart 1988
Chip Taylor & Carrie Rodriguez - Let's Leave This Town 3 september 2002
Christy Moore - Ride On juni 1984
Green On Red - Gas Food Lodging juni 1985
Los Lobos - Good Morning Aztlàn 4 juni 2002
Mink DeVille - Coup de Grace oktober 1981
Nils Lofgren - Wonderland augustus 1983
Van Morrison & The Chieftains - Irish Heartbeat juni 1988
Voor de onderstaande albums heb ik de releasedatum opgezocht. Omdat het via de correctiepagina (nog) niet mogelijk is om ergens een nog ontbrekende datum in te voeren, doe ik het op deze manier. Kan een moderator of crewlid onderstaande releasedata doorvoeren? Bedankt.
Gavin Friday & The Man Seezer - Each Man Kills the Thing He Loves 28 augustus 1989
Frankie Miller - Full House april 1977
Gene Clark - Roadmaster oktober 1972
Gene Clark - No Other december 1974
Johnny Cash - American Recordings 26 april 1994
Les Négresses Vertes - Mlah 13 oktober 1989
Les Négresses Vertes - Famille Nombreuse november 1991
Los Lobos - How Will the Wolf Survive? november 1984
Slobberbone - Barrel Chested 12 augustus 1997
Slobberbone - Slippage 24 september 2002
The Pogues - Red Roses for Me januari 1984
The Undertones - The Undertones mei 1979
Woody Guthrie - Dustbowl Ballads 7 juni 1999
Bram Vermeulen - Rode Wijn maart 1988
Chip Taylor & Carrie Rodriguez - Let's Leave This Town 3 september 2002
Christy Moore - Ride On juni 1984
Green On Red - Gas Food Lodging juni 1985
Los Lobos - Good Morning Aztlàn 4 juni 2002
Mink DeVille - Coup de Grace oktober 1981
Nils Lofgren - Wonderland augustus 1983
Van Morrison & The Chieftains - Irish Heartbeat juni 1988
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 januari 2009, 23:14 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Precies of inderdaad wel, sorry weer een paar Keytes te veel gedronken vanavond, maar ik vind het wel handig om te weten wie op welk album speelt. Ik vind het niet zo erg om van wakker te liggen maar met die Wiki-link kun je veel dubbel werk uitsparen.
Goeienavond allemaal want ik ga pitten...
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 10 januari 2009, 23:46 uur
herman schreef:
Dat is het niet hoor, Nicci.
Alleen verzamelaars met nieuwe tracks (itt oude tracks) komen in het discografie-overzicht van een artiest te staan. Zo kun je in een oogopslag zien welke - niet op albums verschenen - nummers er ook nog zijn van een artiest, en slibt de artiestenpagina niet dicht met allerlei standaardverzamelaars (Hitzones, Dance Smashes, etc.).
Dat is het niet hoor, Nicci.
Alleen verzamelaars met nieuwe tracks (itt oude tracks) komen in het discografie-overzicht van een artiest te staan. Zo kun je in een oogopslag zien welke - niet op albums verschenen - nummers er ook nog zijn van een artiest, en slibt de artiestenpagina niet dicht met allerlei standaardverzamelaars (Hitzones, Dance Smashes, etc.).
Bij artiesten met nummers op verzamelalbums als Hitzone zijn deze dus niet te zien in hun discografie-overzicht. Echter, als ze dan als gastartiest zijn toegevoegd op een dergelijk album weer wel.
Kijk bijv. maar eens bij Jocelyn Brown. Bij haar in de discografie staan allerlei van dit soort verzamelaars, omdat ze meezingt met bijv. Right Said Fred. Bij Right Said Fred zelf zijn deze vermeldingen niet te vinden. Dat vind ik raar.
Is het mogelijk om deze behandeling van hoofduitvoerenden en gastartiesten gelijk te trekken?
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 10 januari 2009, 23:48 uur
Gerards Dream schreef:
Dat heb je goed. Het brengt net even wat meer rust in de lay-out van deze site. Het wordt er ook overzichtelijker door. Wat een paar lijntjes niet kunnen doen...
(quote)
Welke strepen bedoelen jullie?
0
geplaatst: 10 januari 2009, 23:49 uur
Onder de naam van het topic onder andere. Die stonden er voorheen niet.
0
geplaatst: 11 januari 2009, 10:26 uur
Simon Smith schreef:
Is het mogelijk om deze behandeling van hoofduitvoerenden en gastartiesten gelijk te trekken?
Ja, dat was inderdaad nog niet correct
0
geplaatst: 11 januari 2009, 11:56 uur
Ik mis af en toe een topic in de updates.
Is dat een ´cache´ foutje van mij, kippigheid of hebben anderen daar ook last van?
´het beste van user rotatielijst´ mis ik nu in de updates van topics tewijl ik daar zojuist nog in gepost heb.
Is dat een ´cache´ foutje van mij, kippigheid of hebben anderen daar ook last van?
´het beste van user rotatielijst´ mis ik nu in de updates van topics tewijl ik daar zojuist nog in gepost heb.
0
geplaatst: 11 januari 2009, 18:39 uur
metalfist schreef:
Games worden niet weergegeven dacht ik?
Games worden niet weergegeven dacht ik?
Dat kun je in je profiel instellen.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 00:31 uur
Kill_illuminati schreef:
hoe kan ik de map mijn albums openbaar maken?
hoe kan ik de map mijn albums openbaar maken?
Dat kan niet. Je kunt alleen submappen openbaar maken.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 01:17 uur
LZA schreef:
(quote)
En hoe doe ik dat?
0
geplaatst: 12 januari 2009, 01:18 uur
De vermelding van speedjazz-metalband Painkiller op twee hardcore-verzamelaars lijkt me niet terecht. Da's vast een andere Painkiller.
zie : http://www.musicmeter.nl/artist/10314
0
geplaatst: 12 januari 2009, 01:39 uur
- Op [+] knop klikken boven "Mijn albums", naam invoeren.
- nieuwe map Aanklikken / selecteren.
- Rechts bovenaan op de bewerkknop klikken en [openbaar] aanvinken.
0
Kingsnake
geplaatst: 12 januari 2009, 08:53 uur
dix schreef:
De vermelding van speedjazz-metalband Painkiller op twee hardcore-verzamelaars lijkt me niet terecht. Da's vast een andere Painkiller.
Dan moet je de act Painkiller op de gabberplaten corrigeren door ze een toevoeging (I) te geven.
Doe ik ook, als ik dit soort doublures tegenkom.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 20:23 uur
0
Kingsnake
geplaatst: 13 januari 2009, 11:13 uur
Bijvoorbeeld: http://www.musicmeter.nl/album/85840/info/
Wat voor type album is nou handzaam?
Score of verzamelaar nieuwe/oude tracks?!?
Wat voor type album is nou handzaam?
Score of verzamelaar nieuwe/oude tracks?!?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 januari 2009, 11:17 uur
alles met label "original soundtrack" is toch sowieso score?
0
Kingsnake
geplaatst: 13 januari 2009, 11:18 uur
Casartelli schreef:
De plaat die ik in mijn voorbeeld noemde heeft dan de verkeerde metadata.
Het staat nl. geregistreerd als 'normaal'.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 11:21 uur
In ieder geval geen score, want dat is speciaal voor de film gecomponeerde muziek. Volgens mij verzamelaar oude tracks.
Dit is trouwens wel een slechte toevoeging, had nooit doorgelaten mogen worden... artiest + titel staat in 1 vakje (waardoor je niet op de artiesten kunt klikken), witte randjes bij de hoes...
Dit is trouwens wel een slechte toevoeging, had nooit doorgelaten mogen worden... artiest + titel staat in 1 vakje (waardoor je niet op de artiesten kunt klikken), witte randjes bij de hoes...
0
Kingsnake
geplaatst: 13 januari 2009, 11:22 uur
herman schreef:
In ieder geval geen score, want dat is speciaal voor de film gecomponeerde muziek. Volgens mij verzamelaar oude tracks.
Ik zal hem eens aanpassen.
0
geplaatst: 13 januari 2009, 11:23 uur
Klopt, ik doe ook altijd verzamelaar oude tracks. Score is heel wat anders.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.