De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 februari 2011, 17:10 uur
Lang geleden dat ik het nog ben tegenkomen, maar wat is hier de oorzaak van?
0
geplaatst: 1 februari 2011, 17:55 uur
Gajarigon schreef:
Er gaat iets kleins mis met het rotatielijst scriptje: als je op die sleeppijltjes klikt (bv. album dat op 2e plaats staat beetje 'slepen') dan worden de albums die eronder staan plots allemaal 1 plaats lager geplaatst. Zie afbeelding voor een voorbeeld. Niets blijvend of storend, gewoon een klein bugje.
(afbeelding)
Er gaat iets kleins mis met het rotatielijst scriptje: als je op die sleeppijltjes klikt (bv. album dat op 2e plaats staat beetje 'slepen') dan worden de albums die eronder staan plots allemaal 1 plaats lager geplaatst. Zie afbeelding voor een voorbeeld. Niets blijvend of storend, gewoon een klein bugje.
(afbeelding)
heel vreemd, maar niet zo heel belangrijk inderdaad als het vervolgens wel gewoon goed wordt opgeslagen?
0
geplaatst: 1 februari 2011, 17:55 uur
Teunnis schreef:
Het zoeken naar een forum gaat niet helemaal goed, je krijgt namelijk maar één zoekresultaat en niet eens de populairste.
(afbeelding)
Het zoeken naar een forum gaat niet helemaal goed, je krijgt namelijk maar één zoekresultaat en niet eens de populairste.
(afbeelding)
dit zou nu goed moeten gaan
0
geplaatst: 1 februari 2011, 17:56 uur
Colucci_Era schreef:
Het verplaatsen van albums (bij mijn albums) naar een andere map gaat ook niet goed. De albums zijn wel uit de oorspronkelijke map, maar gaan niet naar de andere map.
Het verplaatsen van albums (bij mijn albums) naar een andere map gaat ook niet goed. De albums zijn wel uit de oorspronkelijke map, maar gaan niet naar de andere map.
kun je een album noemen die je nu "kwijt" bent? misschien kan ik dan vinden wat er fout ging
0
geplaatst: 1 februari 2011, 18:56 uur
't is maar iets kleins hoor, maar de zoekbalk bovenin geeft geen "Geen resultaten"-melding meer als er geen resultaten waren. Ik dacht eerst nog dat ie het gewoon niet goed deed, dat er iets mis ging met het zoeken, maar die melding wordt blijkbaar niet meer gegeven.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 19:25 uur
Jordy schreef:
kun je een album noemen die je nu "kwijt" bent? misschien kan ik dan vinden wat er fout ging
(quote)
Gaat bij elk album mis.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 19:34 uur
Slowgaze schreef:
't is maar iets kleins hoor, maar de zoekbalk bovenin geeft geen "Geen resultaten"-melding meer als er geen resultaten waren. Ik dacht eerst nog dat ie het gewoon niet goed deed, dat er iets mis ging met het zoeken, maar die melding wordt blijkbaar niet meer gegeven.
gaat op de lijst!
0
geplaatst: 1 februari 2011, 19:36 uur
maar kun je een album noemen die je nu "kwijt" bent? misschien kan ik dan vinden wat er fout ging
0
geplaatst: 1 februari 2011, 19:50 uur
dat album zit toch gewoon in je map "Geluisterd (2010)" ? of heb je dit album later weer toegevoegd?
0
geplaatst: 1 februari 2011, 20:18 uur
Nee, die zat ook in de map "In Bezit" en daar was hij weg nadat ik hem wilde verplaatsen naar de submap "CD".
0
geplaatst: 1 februari 2011, 21:38 uur
Het duurt de hele dag al langer vooraleer een pagina gerefresht geraakt.
Ligt het aan mijn pc?
Ligt het aan mijn pc?
0
geplaatst: 1 februari 2011, 22:02 uur
FlyLo schreef:
Ja, of aan je internetverbinding.
Ja, of aan je internetverbinding.
Op andere sites heb ik nochtans geen problemen.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 22:26 uur
Ik weet niet zeker of het aan de verbinding ligt, of dat het misschien iets te maken heeft met de wijzigingen van afgelopen weekend. Het lijkt er op dat het alleen gebruikers van Internet Explorer zijn die problemen hebben, dus dat zou wijzen op het tweede. Ik hoop ergens komende week tijd te hebben om het probleem te onderzoeken.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 22:30 uur
Ik merk dat het vooral wachten is tot de afbeelding van de reclamebanner is gedownload.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 22:47 uur
Tja dat zou dan toch weer wijzen in iets met de verbinding naar Google, iets waar ik geen invloed op heb.
Ik dacht misschien dat de wijzigingen van afgelopen weekend te "zwaar" waren voor iets oudere computers met Internet Explorer. Maar ik heb zojuist in een virtuele omgeving een trage computer met IE7 gesimuleerd, en daar ging de site gewoon prima in. Ik weet het dus eigenlijk niet, even in de gaten houden maar.
Ik dacht misschien dat de wijzigingen van afgelopen weekend te "zwaar" waren voor iets oudere computers met Internet Explorer. Maar ik heb zojuist in een virtuele omgeving een trage computer met IE7 gesimuleerd, en daar ging de site gewoon prima in. Ik weet het dus eigenlijk niet, even in de gaten houden maar.
0
geplaatst: 1 februari 2011, 23:46 uur
Vorige week een paar maal gehad dat ik eerst "de huishoudelijke mededelingen" voor de 'chef verbindingen' kreeg, eer die banner werd getoond. dacht even dat het veeleer een "donatiestimulans" was .
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 2 februari 2011, 01:24 uur
Jordy schreef:
dat die pagina bestaat bedoel je? hoe kom je daar?
Via de artiestenpagina van de groep in kwestie.(quote)
dat die pagina bestaat bedoel je? hoe kom je daar?
0
geplaatst: 2 februari 2011, 01:37 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ik heb hetzelfde probleem bij het verplaatsen, zowel met Firefox 3.6 als IE8. Bij kopieren gaat het wel goed.
Ik doe het volgende:
Ik klik op een album, en daarna op verplaatsen / kopieren. Er verschijnt een popup met de mappen. Ik klik de map aan waarnaar ik wil verplaatsen of kopieren. Bij kopieren verdwijnt de popup en wordt de aktie uitgevoerd. Bij verplaatsen gebeurt er niks, en kan ik de popup alleen afsluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken. Hierna is het album uit de bronmap verdwenen, maar staat ook niet in de doelmap.
IE8 geeft nog aan dat er een jscript error is :
Line: 1
Char: 24808
Code: 0
URI: http://www.moviemeter.nl/scripts/myitems.packed.js?cb=20110134
0
geplaatst: 2 februari 2011, 02:03 uur
Zelfde conclusie als dazzler; de site wordt trager vanwege de reclames.
Vraag me af of dit de site ten goede komt.
Voor mij zelf weinig verschil; ben dan ook een MuMe junkie.
Vraag me af of dit de site ten goede komt.
Voor mij zelf weinig verschil; ben dan ook een MuMe junkie.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 02:35 uur
Njal schreef:
Ik heb hetzelfde probleem bij het verplaatsen, zowel met Firefox 3.6 als IE8. Bij kopieren gaat het wel goed.
Ik doe het volgende:
Ik klik op een album, en daarna op verplaatsen / kopieren. Er verschijnt een popup met de mappen. Ik klik de map aan waarnaar ik wil verplaatsen of kopieren. Bij kopieren verdwijnt de popup en wordt de aktie uitgevoerd. Bij verplaatsen gebeurt er niks, en kan ik de popup alleen afsluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken. Hierna is het album uit de bronmap verdwenen, maar staat ook niet in de doelmap.
(quote)
Ik doe het volgende:
Volgens mij had ik hetzelfde
Teunnis schreef:
Ik probeerde net een paar albums naar een andere map te verslepen, maar toen ik (in het venstertje waar je kan selecteren in welke map het geplaatst moet worden) op het mapje klikte waar ik de albums wilde gebeurde er niks. Vervolgens refresh ik de pagina, zijn de albums die ik wilde verplaatsen verdwenen. Daarna heb ik het nog drie keer geprobeerd. Twee keer lukte het wel, een keer niet.
Ik probeerde net een paar albums naar een andere map te verslepen, maar toen ik (in het venstertje waar je kan selecteren in welke map het geplaatst moet worden) op het mapje klikte waar ik de albums wilde gebeurde er niks. Vervolgens refresh ik de pagina, zijn de albums die ik wilde verplaatsen verdwenen. Daarna heb ik het nog drie keer geprobeerd. Twee keer lukte het wel, een keer niet.
0
Mb.
geplaatst: 2 februari 2011, 12:32 uur
Hoezo zijn spoilers nu direct leesbaar, als ik vragen mag? 

0
geplaatst: 2 februari 2011, 13:01 uur
Als je gestemd hebt zijn ze toch altijd leesbaar? Ik neem aan dat je het over je spoilers bij Rooftop Soundcheck hebt? 

0
Milestones
geplaatst: 2 februari 2011, 13:33 uur
Wellicht is er al een reactie op gegeven, maar zijn de stemtabellen nog steeds buiten werking ?
0
geplaatst: 2 februari 2011, 15:09 uur
Waarom moet je het maximum aantal favoriete tracks selecteren vooraleer dit in de statistieken wordt opgenomen? Het is toch goed mogelijk dat ik van een bepaald album maar één favoriet heb, en geen twee, drie of meer?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.