MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
hoe kom je daar precies bij?

problemen met "oneindige" favoriete tracks en het verplaatsen van albums zou verholpen moeten zijn

Milestones schreef:
Wellicht is er al een reactie op gegeven, maar zijn de stemtabellen nog steeds buiten werking ?

wat gaat er precies mis?

Jordy schreef:
hoe kom je daar precies bij?

Dat dit het geval is bedoel je?
Bij Gil Scott-Heron and Jamie xx - We're New Here (2011) heb ik alleen NY is killing me aangevinkt als favoriet en in de statistieken staat helemaal niks. Als ik er nog twee selecteer, staan ze er wel keurig allemaal in.
edit: blijkbaar is dit alleen het geval als er nog geen favoriete tracks zijn geselecteerd door anderen. Bij andere albums gaat het nl. wel goed, tenzij er dus geen favorieten (het maximale aantal) geselecteerd zijn door anderen.

okee heb het even gefixed, de favo tracks werden om een of ander reden alleen getoond als er op meer dan 1 track gestemd was

Mb.
Silky & Smooth schreef:
Als je gestemd hebt zijn ze toch altijd leesbaar? Ik neem aan dat je het over je spoilers bij Rooftop Soundcheck hebt?

Ah, vandaar! Ik gebruik spoilers haast alleen in het forum, dus dit wist ik niet. Dank!

Bij mij gaat vernieuwen / laaden van pagina's ook minder snel dan "normaal" de hele pagina staat dan al op mijn scherm maar ben dan nog steeds wachtende op 3 items die nog moeten downloaden (waarschijnlijk reclame) die ik niet meer te zien krijg.

Het is niet heel irritant maar wel hinderlijk, gaat om ongeveer 1 a 1.5 sec per pagina.

Milestones
Jordy schreef:
(quote)

wat gaat er precies mis?

Ik ga naar mijn 4 sterren albums. Genereer stemtabel en verwijder een stem naar geen, vervolgens wijzig ik de stem naar zeg 5, doe dat bij 6 albums....en zie dan dat er niets is veranderd. Stem kan wel veranderd worden als ik het album oproep.

CHIEP (crew)
CHIEP schreef:
Bij het toevoegen gaat er nog iets mis bij het automatisch invoeren van de tracklists van langere albums. Een heel deel wordt wel ingevuld, maar een deel ook niet.
Bij nader inzien valt het scrip blijkbaar over de ampersand. Vanaf hij dat tegenkomt, worden de tracks die erop volgen niet toegevoegd.

Teunnis schreef:
(quote)

Volgens mij had ik hetzelfde
(quote)

Dit gaat bij mij nu wel goed, maar net verdween er opeens een complete map waarin ik bezig was. Het leek erop dat de map 2001 als een submap onder 2002 werd gezet, maar daarna was ie helemaal weg. Kan hem nu ook niet meer terugvinden.

Wat de reclame betreft: bij mij loopt de site als een trein eigenlijk, maar ik had eerder op de avond wel dat er op de plek van een google ad alleen maar code stond ipv een reclame.

Jouw map "2001" zou gewoon net onder het hoogste niveau moeten staan, staat nog wel in de database in ieder geval

Ik vind hem net weer terug, hij stond onderaan (ik heb zowel voor 'in bezit' als 'nog geluisteren' mappen per jaar, dus het is een tijdje scrollen). Gelukkig maar.

thelion schreef:
Bij mij gaat vernieuwen / laaden van pagina's ook minder snel dan "normaal" de hele pagina staat dan al op mijn scherm maar ben dan nog steeds wachtende op 3 items die nog moeten downloaden (waarschijnlijk reclame) die ik niet meer te zien krijg.

Het is niet heel irritant maar wel hinderlijk, gaat om ongeveer 1 a 1.5 sec per pagina.

Bij mij is het vandaag zomogelijk nog erger dan gisteren.
Ik ben zelfs geneigd om minder lang op de site te vertoeven
omdat ik niet zo snel meer kan navigeren.

Bij mij duurt het toch al gauw enkele extra seconden in vergelijking met vorige week.
Ik check morgen op mijn werk of het daar ook zo is (weet ik of het aan mij pc ligt of niet).
Bij andere sites op het net heb ik geen problemen nochtans.

Ben al blij dat ik niet alleen sta met dit euvel.

Bij mij werkt de bewerkfunctie van een bericht (vandaag) niet, er verschijnt een leeg veld als ik mijn bericht bewerk. Hopelijk is dit slechts van tijdelijke aard.

Ik denk dat je even je cookies moet legen, of opnieuw moet uitloggen/inloggen

Ik hoor graag van een van de mensen die snelheidsproblemen hebben, of het probleem zich alleen in Internet Explorer, of ook in andere browsers voordoet.

thelion schreef:

dazzler schreef:

Ben al blij dat ik niet alleen sta met dit euvel.

Nou, je staat zeker niet alleen en ik vind het wel irritant .
Jordy schreef:
Ik hoor graag van een van de mensen die snelheidsproblemen hebben, of het probleem zich alleen in Internet Explorer, of ook in andere browsers voordoet.

Zal ik eens uitzoeken. Ligt niet aan de computer, want gebeurd vanaf elke computer waarop ik inlog. Maar die werken wel allen met IE.

Ik had daar vroeger ook problemen mee, toen lag het aan google adsense. Dan bleef er onderaan het venster staan:" verbinding maken met google adsense..."

Jordy schreef:

Hier Chrome; enkel de zoekbalk (rechtsboven) laadt een tijdje als hij geen resultaten vindt, maar voor de rest geen problemen.

Dat er mensen zijn bij wie het goed werkt geloof ik wel ik denk dat 95% van de mensen geen problemen heeft. Ik ben geinteresseerd in de mensen bij wie het traag is. Het lijkt er op dat al deze mensen Internet Explorer gebruiken. Misschien is dat toeval of misschien niet, daarom ben ik benieuwd of diezelfde mensen in een andere browser dezelfde problemen hebben.

Als ik explorer op een veel snellere computer gebruik zoals nu is MM toch nog traag.
Thuis gebruik ik Firefox op een oudje en heb nooit problemen.
IE werkt langzaam bij mij.

Jordy schreef:
Dat er mensen zijn bij wie het goed werkt geloof ik wel ik denk dat 95% van de mensen geen problemen heeft. Ik ben geinteresseerd in de mensen bij wie het traag is. Het lijkt er op dat al deze mensen Internet Explorer gebruiken. Misschien is dat toeval of misschien niet, daarom ben ik benieuwd of diezelfde mensen in een andere browser dezelfde problemen hebben.

Oh, ik moet dringend eens wat minder selectief lezen...

Rudi S schreef:
Als ik explorer op een veel snellere computer gebruik zoals nu is MM toch nog traag.
Thuis gebruik ik Firefox op een oudje en heb nooit problemen.
IE werkt langzaam bij mij.

Open deur

Ok, ik heb Firefox geïnstalleerd en snelheidsprobleem is inderdaad verdwenen .

Okee dan vermoed ik toch een probleem met de combinatie: recente wijzigingen, IE7 en misschien iets tragere computers. Misschien is er iemand die wil helpen met wat tests? Kijken of het wel snel is als ik (voor die persoon) de recente aanpassingen tijdelijk even uitschakel

Blijft wel vreemd dat in mijn IE7 testomgeving de problemen niet na te bootsen zijn.

ik wil vanavond wel even helpen op mijn laptop thuis, daar heb ik hetzelfde probleem

Kan iemand mij misschien helpen opeens zijn de albums die in mijn albums staan allemaal weg , ik heb nu gewoon een lege witte pagina..

groetjes, Music_

waarschijnlijk even je cache legen, of opnieuw uitloggen/inloggen

mijn "normale" snelheid is weer terug

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.