De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:12 uur
deric raven schreef:
The Damned - Not of This Earth (1995)
en
The Damned - I'm Alright Jack and the Bean Stalk (2002)
zijn dezelfde albums
The Damned - Not of This Earth (1995)
en
The Damned - I'm Alright Jack and the Bean Stalk (2002)
zijn dezelfde albums
Ik ben er mee bezig het uit te zoeken. Geen van beide albums heeft de originele hoes vreemd genoeg. En er staan wel meer fouten in The Damned-discografie, zelfs een best of tussen de albums.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 januari 2011, 21:15 uur
freitzen schreef:
Ja, maar ik gebruikte tot nu toe nog altijd IE en met Firefox heb ik er geen probleem mee, dus ik denk dat ik overstap.
Ja, maar ik gebruikte tot nu toe nog altijd IE en met Firefox heb ik er geen probleem mee, dus ik denk dat ik overstap.
Het onbestaanbare is dan toch gebeurd: ik ben bij deze ook van IE afgestapt.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:23 uur
Jordy schreef:
kun je eens een harde refresh doen, of je cache legen?
kun je eens een harde refresh doen, of je cache legen?
Dat helpt ook niet helaas. Soms verplaatst ie een album wel, soms niet. Maar het venster waarin je kan kiezen naar welke map je een album verplaatst verdwijnt sowieso niet uit zichzelf.
Ik probeer het ook even in chrome.
edit: in Chrome gaat het wel goed.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:34 uur
herman schreef:
Ik ben er mee bezig het uit te zoeken. Geen van beide albums heeft de originele hoes vreemd genoeg. En er staan wel meer fouten in The Damned-discografie, zelfs een best of tussen de albums.
(quote)
Er staat geen Best Of tussen.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:41 uur
Nee, die had ik alweer gecorrigeerd inmiddels. 
Ik heb het dubbele album verwijderd. Het album is blijkbaar twee keer uitgebracht onder een verschillende naam. Bij de tweede uitgave (van een half jaar later) stond een verkeerd jaar en een andere hoes en bij de eerste uitgave stond wel het goede jaar, maar de verkeerde hoes. Nu klopt het volgens mij. Ik heb de titel van de tweede uitgave als alternatieve titel bij de eerste neergezet.

Ik heb het dubbele album verwijderd. Het album is blijkbaar twee keer uitgebracht onder een verschillende naam. Bij de tweede uitgave (van een half jaar later) stond een verkeerd jaar en een andere hoes en bij de eerste uitgave stond wel het goede jaar, maar de verkeerde hoes. Nu klopt het volgens mij. Ik heb de titel van de tweede uitgave als alternatieve titel bij de eerste neergezet.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 januari 2011, 21:42 uur
Bij het toevoegen gaat er nog iets mis bij het automatisch invoeren van de tracklists van langere albums. Een heel deel wordt wel ingevuld, maar een deel ook niet.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:55 uur
Berichten bewerken lukt mij niet meer.
Zullen wel meerderen dat probleem hebben.
Zullen wel meerderen dat probleem hebben.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 22:17 uur
0
geplaatst: 30 januari 2011, 23:31 uur
Bij release data staat "Alle albums die deze week uitkomen": van wanneer tot wanneer loopt de week? zijn het alle albums? ik heb er bijv. 1 toegevoegd, die op 1 februari uitkomt maar die staat er (nog) niet bij terwijl een ander album van 1 februari er wel bij staat, en een ander weer van afgelopen week is,
Kortom, hoe volledig is deze lijst en is het van maandag t/m zondag?
0
geplaatst: 31 januari 2011, 02:42 uur
dynamo d schreef:
Bij release data staat "Alle albums die deze week uitkomen": van wanneer tot wanneer loopt de week? zijn het alle albums? ik heb er bijv. 1 toegevoegd, die op 1 februari uitkomt maar die staat er (nog) niet bij terwijl een ander album van 1 februari er wel bij staat, en een ander weer van afgelopen week is,
Kun je daarvoor niet beter het "overzicht" gebruiken?
0
geplaatst: 31 januari 2011, 10:04 uur
Ik kan geen videoclips meer toevoegen.
Als ik op "opslaan" druk, gebeurt er gewoon niks.
Als ik op "opslaan" druk, gebeurt er gewoon niks.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 10:42 uur
Ik neem aan dat heel MuMe zich zojuist opnieuw moest inloggen?
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 31 januari 2011, 12:12 uur
Ik probeerde net een foto toe te voegen aan een artiest, (afkomstige van Wiki Commons) iets wat ik regelmatig doe. Echter, dat lukte niet. De volgende foutmelding verscheen: "Het formulier is niet verwerkt, onbekend bestandstype."
Weet iemand wat er aan de hand is?
Weet iemand wat er aan de hand is?
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 31 januari 2011, 12:29 uur
Ik begrijp je niet? Het is een link naar Wiki Commons.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 12:41 uur
Dat betekent niet per se dat het een JPEG is toch?
Om welke foto/link gaat het?
Om welke foto/link gaat het?
0
geplaatst: 31 januari 2011, 13:45 uur
Dat is de link naar de webpage en dus niet de link naar de foto zelf. Die is namelijk als volgt:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e7/Meat_Loaf.jpg/400px-Meat_Loaf.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e7/Meat_Loaf.jpg/400px-Meat_Loaf.jpg
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 31 januari 2011, 14:22 uur
je hebt gelijk, sorry, maar de laatste link heb ik ook gebruikt in eerste instantie.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 14:24 uur
Je kan bij de albums op het moment meer favorieten tracks aangeven dan eronder staat aangegeven? Is denk ik een foutje, want was eerst nooit zo...
0
geplaatst: 31 januari 2011, 14:27 uur
Ik ging het even proberen bij Atmosphere - WLGYL, je kunt inderdaad alle tracks aanvinken als favoriet. Als je de pagina vervolgens vernieuwd dan zijn alleen de laatste drie nummers nog aangevinkt.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 31 januari 2011, 15:02 uur
Dit ziet er raar uit:
Diana Ross & the Supremes & The Temptations
Diana Ross & the Supremes & The Temptations
0
geplaatst: 1 februari 2011, 09:52 uur
Er gaat iets kleins mis met het rotatielijst scriptje: als je op die sleeppijltjes klikt (bv. album dat op 2e plaats staat beetje 'slepen') dan worden de albums die eronder staan plots allemaal 1 plaats lager geplaatst. Zie afbeelding voor een voorbeeld. Niets blijvend of storend, gewoon een klein bugje.

0
geplaatst: 1 februari 2011, 15:58 uur
Het zoeken naar een forum gaat niet helemaal goed, je krijgt namelijk maar één zoekresultaat en niet eens de populairste.

0
geplaatst: 1 februari 2011, 16:41 uur
Het verplaatsen van albums (bij mijn albums) naar een andere map gaat ook niet goed. De albums zijn wel uit de oorspronkelijke map, maar gaan niet naar de andere map.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.