De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2011, 12:27 uur
Nee, dan gaat er iets niet goed. Ik denk dat je niet het goede adres kopieert?
In Safari klik je met rechts op het hoesje en kies je vervolgens voor 'copy image address'.
Misschien word je hier iets wijzer van, heb de uitleg van Svendra daar ook neergezet, maar in de Wiki kun je dingen wel met [-haaken uitleggen, hier gaat dat lastiger.
In Safari klik je met rechts op het hoesje en kies je vervolgens voor 'copy image address'.
Misschien word je hier iets wijzer van, heb de uitleg van Svendra daar ook neergezet, maar in de Wiki kun je dingen wel met [-haaken uitleggen, hier gaat dat lastiger.
0
geplaatst: 5 augustus 2011, 13:13 uur
Svendra schreef:
/abc000/abcdef.jpg
Ik denk dat je het beter zo kunt weergeven. Het eindigt immers altijd op 000 (tenzij het bij de eerste 999 albums hoort)./abc000/abcdef.jpg
0
geplaatst: 6 augustus 2011, 15:36 uur
Berichten verplaatst naar Overigen > Apparatuur > PC (centraal topic)
0
geplaatst: 6 augustus 2011, 18:02 uur
Mijn PM's lijken zich om de een of andere reden op te stapelen: netjes de PM gelezen, beantwoord, kom ik terug op MuMe: 2 ongelezen privéberichten, maar het is er dus maar eentje. Oké, goed, ik reageer daar op, kom ik op MusicMeter: 3 ongelezen privéberichten. Ik heb er toch maar echt eentje bijkregen. Gebeurt dit bij anderen ook of niet?
0
geplaatst: 6 augustus 2011, 19:33 uur
Waarschijnlijk omdat je je scherm hebt gesloten. Als je steeds in hetzelfde scherm werkt (ook meerdere tabbladen ja) dan heb je dat inderdaad, telkens als je terug gaat naar het beginscherm van MuMe krijg je dat, en dat blijft maar door gaan, totdat je het scherm sluit.
Dacht ik.
Dacht ik.

0
lambf
geplaatst: 7 augustus 2011, 12:30 uur
Arrie schreef:
Nope, het is alles of niets.
(quote)
Nope, het is alles of niets.
euw meh. Uitschrijven / Inschrijven that is ?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2011, 13:41 uur
Bij het toevoegen van een album staat in de voetnoot t.a.v. de Romeinse cijfers het volgende
Ik dacht echter dat besloten was dat de eerste artiest geen toevoeging kreeg, de tweede een (I), de derde een (II), etc. Kan de tekst op dit punt aangepast worden?
Mochten er meerdere artiesten met dezelfde naam in de database staan, houden we ze uit elkaar door middel van Romeinse cijfers. De (chronologisch) eerste artiest krijgt de toevoeging 'I', de artiest daarna 'II', etc.
Ik dacht echter dat besloten was dat de eerste artiest geen toevoeging kreeg, de tweede een (I), de derde een (II), etc. Kan de tekst op dit punt aangepast worden?
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 13:56 uur
Hoewel ik niet zeker ben wat er is besloten, ben ik zelf een voorstander van (I) versus (II), dus bij meerdere bands ook de 'oude' band een Romeinse aanduiding geven.
Voordeel is dat je dan bewuster kijkt naar de chronologie. Anders is het verleidelijk om de 'nieuwe' band een I te geven en klaar is Kees. Ook voorkom je dat artiesten verkeerd verwezen worden in verzamelaars; het enige dat kan gebeuren is dat artiesten niet verwezen worden
.
Voordeel is dat je dan bewuster kijkt naar de chronologie. Anders is het verleidelijk om de 'nieuwe' band een I te geven en klaar is Kees. Ook voorkom je dat artiesten verkeerd verwezen worden in verzamelaars; het enige dat kan gebeuren is dat artiesten niet verwezen worden
.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2011, 11:13 uur
Volgens mij zijn we het eens en hebben we dat indertijd al op grond van exact diezelfde argumenten vastgesteld. 
Ik meen echter dat er wel anders besloten is indertijd, al geeft de wiki het net zo aan als bij het toevoegen.

Ik meen echter dat er wel anders besloten is indertijd, al geeft de wiki het net zo aan als bij het toevoegen.
0
geplaatst: 8 augustus 2011, 11:22 uur
Even een punt, als je albums of artiesten zoekt pakt hij tekens als trema's en streepjes op de letters niet. Als je 'Björk' intypt gebeurt er niks, evenals bij 'Dälek'. Je kunt ze wel vinden door 'Bjork' of 'Dalek' in te typen, dus het is geen ramp, maar misschien kan er wel wat aan gedaan worden?
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 10:04 uur
Hallo,
hoe kan je als correctie nog een alias of andere artiestennaam toevoegen? Ik vind hoe je een alternatieve albumnaam toevoegt, maar niet hoe je een alias toevoegt.
hoe kan je als correctie nog een alias of andere artiestennaam toevoegen? Ik vind hoe je een alternatieve albumnaam toevoegt, maar niet hoe je een alias toevoegt.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 10:28 uur
Ga naar de artiestenpagina, klik op de tab corrigeren en kies dan de optie "Alias / alter-ego van een andere artiest".
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 10:32 uur
bennerd schreef:
Ga naar de artiestenpagina, klik op de tab corrigeren en kies dan de optie "Alias / alter-ego van een andere artiest".
Ik kom altijd op een album uit van die artiest. Niet op de artiestenpagina. Via welke weg kan ik naar de pagina van de artiest zelf? Dank bij voorbaat.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 10:37 uur
Als je op de albumpagina bent, klik je op de naam van de artiest (bovenaan de pagina). Dan zou je op de artiestenpagina moeten uitkomen.
Of je kunt gewoon de artiestennaam ingeven in de zoekbalk rechtsboven en dan de artiest ipv een album ervan aanklikken.
Of je kunt gewoon de artiestennaam ingeven in de zoekbalk rechtsboven en dan de artiest ipv een album ervan aanklikken.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 13:53 uur
Is er een manier, als je 10 toevoegingen in de wachtrij hebt staan, om in je eigen account reeds albums toe te voegen? Die worden dan afhankelijk van de door Mume afgehandelde toevoegingen, ter goedkeuring verstuurd. Als dat niet bestaat, zou dat misschien een idee kunnen zijn?
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 14:14 uur
Ik denk dat dat teveel programmeerwerk is en ook tot gevolg heeft dat de wachtrij alleen maar sneller langer wordt. De max. van 10 is er ook niet voor niets.
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 14:19 uur
herman schreef:
Ik denk dat dat teveel programmeerwerk is en ook tot gevolg heeft dat de wachtrij alleen maar sneller langer wordt. De max. van 10 is er ook niet voor niets.
Lijkt me redelijk
0
geplaatst: 9 augustus 2011, 14:22 uur
Bij de toplijsten kun je inmiddels als genre ook live albums kiezen, maar bij zoeken nog niet. Is het mogelijk dat deze optie er nog komt?
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 10:54 uur
Misschien in plaats daarvan een extra zoekveld voor 'albumtype', zodat je bv. ook op EP's of verzamelaars kunt zoeken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 augustus 2011, 11:18 uur
Svendra schreef:
Hoewel ik niet zeker ben wat er is besloten, ben ik zelf een voorstander van (I) versus (II), dus bij meerdere bands ook de 'oude' band een Romeinse aanduiding geven.
.
. Casartelli schreef:
Volgens mij zijn we het eens en hebben we dat indertijd al op grond van exact diezelfde argumenten vastgesteld.

Iemand?
0
geplaatst: 10 augustus 2011, 12:54 uur
De laatste keer dat die discussie hier langs is geweest is er van "hogerhand" aangegeven dat beide artiesten een romeins cijfer meekrijgen. De eerste krijgt een I, de tweede een II, etc.
Geen idee meer wanneer dit geweest is, maar ik ben er wel voor 99,99% zeker van dat het zo besproken is.
Geen idee meer wanneer dit geweest is, maar ik ben er wel voor 99,99% zeker van dat het zo besproken is.
0
Harco
geplaatst: 10 augustus 2011, 18:35 uur
FCEstebandido schreef:
Hallo,
Hallo,
Ik had je hier een PM over gestuurd...
0
geplaatst: 11 augustus 2011, 07:16 uur
Harco schreef:
(quote)
Klopt en het lukt nu. Dank u
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 augustus 2011, 11:08 uur
Vanaf hier heb ik gerapporteerd dat de favorietenstatistiekjes de mist ingaan als de tracklist gewijzigd was. Jordy antwoordde toen dat, als het goed is, als een nummer onherkenbaar verandert, alle tracks hun vinkjes kwijtraken. Het lijkt er echter nog steeds op dat alleen de vinkjes bij de betreffende track verdwijnen, zie bijvoorbeeld hier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.