De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 13:11 uur
Geen probleem hoor
Jordy zit op dit moment in het buitenland te genieten van een vakantie, dus we zullen even moeten wachten op de oplossing.
Jordy zit op dit moment in het buitenland te genieten van een vakantie, dus we zullen even moeten wachten op de oplossing.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 16:49 uur
Waarschijnlijk is het al eens gemeld, maar gezien ik pas sinds gisteren Chrome gebruik: wanneer ik een bericht wil typen, wel bijwerken of op iemand wil reageren krijg ik de muiscursor niet aan het eind van het bericht en moet ik daar komen met mijn rechterpijltjestoets of via de knop end. Is dit een bugje of is dit een nog niet verholpen probleem (of ligt het aan mijn PC)?
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 17:01 uur
Het ligt in ieder geval niet aan jouw PC. Ik heb hetzelfde probleem, en gebruik ook Chrome.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 17:32 uur
Dat blijkt iets in Chrome te zijn waar Jordy weinig aan kan doen.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 18:01 uur
Voorheen was dit geen probleem met safari maar sinds een paar dagen helaas daar ook.
0
Harco
geplaatst: 17 augustus 2011, 18:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Waarschijnlijk is het al eens gemeld, maar gezien ik pas sinds gisteren Chrome gebruik: wanneer ik een bericht wil typen, wel bijwerken of op iemand wil reageren krijg ik de muiscursor niet aan het eind van het bericht en moet ik daar komen met mijn rechterpijltjestoets of via de knop end. Is dit een bugje of is dit een nog niet verholpen probleem (of ligt het aan mijn PC)?
Oh ja, dat klopt. Dat had ik inderdaad ook met Chrome. Ligt dus niet aan je PC.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 18:59 uur
aERodynamIC schreef:
Voorheen was dit geen probleem met safari maar sinds een paar dagen helaas daar ook.
Vreemd probleem. Ik kan het helaas niet reproduceren, ook niet in Safari.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 10:29 uur
Ik heb even gekeken naar de sterretjes bij het wijzigen van de tracklist, dit ging inderdaad niet goed. Vanaf nu worden als het goed is alle favoriete markeringen verwijderd wanneer een tracklist onherkenbaar wijzigt. Ook krijgen de mensen van wie sterretjes worden verwijderd nu een PM zodat ze de markeringen eventueel opnieuw kunnen zetten.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 13:18 uur
Klein vraagje: een tijdje geleden (9/8/2011 om precies te zijn) heb ik de 2 Crookers present Dr. Gonzo-EP's toegevoegd aan de site. Intussen heb ik daar nog steeds geen melding van gehad, terwijl andere albums die ik later heb toegevoegd, wel al zijn goedgekeurd. Is het dat er per genre een aparte moderator voor verantwoordelijk is (en die dus bedolven zit onder de dance/electronic-EP's hoogstwaarschijnlijk), of is er gewoon iets misgelopen bij de toevoegingen? 

0
geplaatst: 18 augustus 2011, 13:44 uur
Ik zie dat ze inmiddels helemaal aan het begin van de wachtrij staan, dus ze zullen wel snel op de site verschijnen.
0
geplaatst: 18 augustus 2011, 15:19 uur
Jordy schreef:
Ik heb even gekeken naar de sterretjes bij het wijzigen van de tracklist, dit ging inderdaad niet goed. Vanaf nu worden als het goed is alle favoriete markeringen verwijderd wanneer een tracklist onherkenbaar wijzigt. Ook krijgen de mensen van wie sterretjes worden verwijderd nu een PM zodat ze de markeringen eventueel opnieuw kunnen zetten.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:51 uur
Het gaat hier mis: Tony Williams Lifetime en The New Tony Williams Lifetime
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 augustus 2011, 20:59 uur
Waarom moet ik soms twee of drie keer extra op vorige klikken als ik terug wil naar de vorige pagina? Als ik op dat driehoekje klik naast de pijltjes staat er in de lijst iets van googleads doubleclick. Ligt dit aan MuMe, of aan iets anders?
0
tuktak
geplaatst: 19 augustus 2011, 08:21 uur
het laadblokje zit iets te laag in het tekstvak lijkt het:

0
geplaatst: 19 augustus 2011, 10:15 uur
in sommige browsers inderdaad, zal het eens uitzoeken, bedankt
0
geplaatst: 19 augustus 2011, 10:15 uur
Stijn_Slayer schreef:
Waarom moet ik soms twee of drie keer extra op vorige klikken als ik terug wil naar de vorige pagina? Als ik op dat driehoekje klik naast de pijltjes staat er in de lijst iets van googleads doubleclick. Ligt dit aan MuMe, of aan iets anders?
geen idee helaas, dit probleem kan ik niet nabootsen
0
Zephyr
geplaatst: 19 augustus 2011, 19:36 uur
Dit heb ik ook al gepost bij : Te Verwijderen/Verwijderde Releases , maar misschien is het hier beter op de plaats :
Geen album, maar een artiest die er 2 x opstaat :
Sheila E. met 0 albums, en
Sheila E. met 6 albums.
Is toch dezelfde artiest; verwijzen namelijk beide naar dezelfde albums.
Sheila E. met 6 albums.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 augustus 2011, 12:07 uur
Jordy schreef:
(quote)
Oke. Mocht er nog duidelijkheid over komen, http://googleads.g.doubleclick.net/page wordt aangegeven. Zal zelf ook wel even googlen, misschien ligt het aan mijn browser of iets op mijn pc.
0
Harco
geplaatst: 20 augustus 2011, 12:08 uur
Zephyr schreef:
Dit heb ik ook al gepost bij : Te Verwijderen/Verwijderde Releases , maar misschien is het hier beter op de plaats :
Sheila E. met 6 albums.
Sheila E. met 6 albums.
Sheila E (zonder punt) verwijst toch helemaal nergens heen? Maar goed, ik zal die pagina vervangen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 20 augustus 2011, 12:11 uur
Er is iets vreemds aan de hand op mijn peecee. Het woord "over" verschijnt bij mij in het groen met dubbele onderlijning en een link naar groupon.be, zo ook in het bericht van Stijn_Slayer.
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:12 uur
Harco schreef:
....Sheila E (zonder punt) verwijst toch helemaal nergens heen? Maar goed, ik zal die pagina vervangen.
....Sheila E (zonder punt) verwijst toch helemaal nergens heen? Maar goed, ik zal die pagina vervangen.
Dan staat ie er toch ook maar zinloos te staan...?
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:20 uur
En dat terwijl ik van Sheila E.minimaal twee interessante punten kan opnoemen, waarvan één haar percussievaardigheden.
Maar goed dit is niet mijn punt!
0
geplaatst: 20 augustus 2011, 20:15 uur
Indien mogelijk: de gebruikersupdate-mogelijkheden per gebruiker in kunnen stellen in plaats van generiek.
Als iemand twee albums per maand toevoegt dan ben ik daar nieuwsgierig naar, als iemand er tweehonderd per maand toevoegt dan is dat 'irritant'. Dat idee...
Als iemand twee albums per maand toevoegt dan ben ik daar nieuwsgierig naar, als iemand er tweehonderd per maand toevoegt dan is dat 'irritant'. Dat idee...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2011, 19:40 uur
Ik krijg bij sommige albums, bijvoorbeeld deze plotseling een bol.com-banner. Dacht dat ik die afgekocht had...?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.