MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Ah ok, dan heb ik niks gezegd.

Geen probleem hoor Jordy zit op dit moment in het buitenland te genieten van een vakantie, dus we zullen even moeten wachten op de oplossing.

Waarschijnlijk is het al eens gemeld, maar gezien ik pas sinds gisteren Chrome gebruik: wanneer ik een bericht wil typen, wel bijwerken of op iemand wil reageren krijg ik de muiscursor niet aan het eind van het bericht en moet ik daar komen met mijn rechterpijltjestoets of via de knop end. Is dit een bugje of is dit een nog niet verholpen probleem (of ligt het aan mijn PC)?

Het ligt in ieder geval niet aan jouw PC. Ik heb hetzelfde probleem, en gebruik ook Chrome.

Dat blijkt iets in Chrome te zijn waar Jordy weinig aan kan doen.

Voorheen was dit geen probleem met safari maar sinds een paar dagen helaas daar ook.

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Waarschijnlijk is het al eens gemeld, maar gezien ik pas sinds gisteren Chrome gebruik: wanneer ik een bericht wil typen, wel bijwerken of op iemand wil reageren krijg ik de muiscursor niet aan het eind van het bericht en moet ik daar komen met mijn rechterpijltjestoets of via de knop end. Is dit een bugje of is dit een nog niet verholpen probleem (of ligt het aan mijn PC)?

Oh ja, dat klopt. Dat had ik inderdaad ook met Chrome. Ligt dus niet aan je PC.

aERodynamIC schreef:
Voorheen was dit geen probleem met safari maar sinds een paar dagen helaas daar ook.

Vreemd probleem. Ik kan het helaas niet reproduceren, ook niet in Safari.

Ik heb even gekeken naar de sterretjes bij het wijzigen van de tracklist, dit ging inderdaad niet goed. Vanaf nu worden als het goed is alle favoriete markeringen verwijderd wanneer een tracklist onherkenbaar wijzigt. Ook krijgen de mensen van wie sterretjes worden verwijderd nu een PM zodat ze de markeringen eventueel opnieuw kunnen zetten.

Casartelli (moderator)

Mooi opgelost, vooral van die pm.

Klein vraagje: een tijdje geleden (9/8/2011 om precies te zijn) heb ik de 2 Crookers present Dr. Gonzo-EP's toegevoegd aan de site. Intussen heb ik daar nog steeds geen melding van gehad, terwijl andere albums die ik later heb toegevoegd, wel al zijn goedgekeurd. Is het dat er per genre een aparte moderator voor verantwoordelijk is (en die dus bedolven zit onder de dance/electronic-EP's hoogstwaarschijnlijk), of is er gewoon iets misgelopen bij de toevoegingen?

CHIEP (crew)
Elk genre heeft eigen crewleden .

Ik zie dat ze inmiddels helemaal aan het begin van de wachtrij staan, dus ze zullen wel snel op de site verschijnen.

Jordy schreef:
Ik heb even gekeken naar de sterretjes bij het wijzigen van de tracklist, dit ging inderdaad niet goed. Vanaf nu worden als het goed is alle favoriete markeringen verwijderd wanneer een tracklist onherkenbaar wijzigt. Ook krijgen de mensen van wie sterretjes worden verwijderd nu een PM zodat ze de markeringen eventueel opnieuw kunnen zetten.

Ozric Spacefolk

Stijn_Slayer
Waarom moet ik soms twee of drie keer extra op vorige klikken als ik terug wil naar de vorige pagina? Als ik op dat driehoekje klik naast de pijltjes staat er in de lijst iets van googleads doubleclick. Ligt dit aan MuMe, of aan iets anders?

tuktak
het laadblokje zit iets te laag in het tekstvak lijkt het:

(afbeelding)

in sommige browsers inderdaad, zal het eens uitzoeken, bedankt

Stijn_Slayer schreef:
Waarom moet ik soms twee of drie keer extra op vorige klikken als ik terug wil naar de vorige pagina? Als ik op dat driehoekje klik naast de pijltjes staat er in de lijst iets van googleads doubleclick. Ligt dit aan MuMe, of aan iets anders?

geen idee helaas, dit probleem kan ik niet nabootsen

Zephyr
Dit heb ik ook al gepost bij : Te Verwijderen/Verwijderde Releases , maar misschien is het hier beter op de plaats :

Geen album, maar een artiest die er 2 x opstaat :

Sheila E. met 0 albums, en

Sheila E. met 6 albums.

Is toch dezelfde artiest; verwijzen namelijk beide naar dezelfde albums.

Stijn_Slayer
Jordy schreef:
(quote)

geen idee helaas, dit probleem kan ik niet nabootsen

Oke. Mocht er nog duidelijkheid over komen, http://googleads.g.doubleclick.net/page wordt aangegeven. Zal zelf ook wel even googlen, misschien ligt het aan mijn browser of iets op mijn pc.

Harco
Zephyr schreef:
Dit heb ik ook al gepost bij : Te Verwijderen/Verwijderde Releases , maar misschien is het hier beter op de plaats :

Geen album, maar een artiest die er 2 x opstaat :

Sheila E. met 0 albums, en

Sheila E. met 6 albums.

Is toch dezelfde artiest; verwijzen namelijk beide naar dezelfde albums.

Sheila E (zonder punt) verwijst toch helemaal nergens heen? Maar goed, ik zal die pagina vervangen.

Sir Spamalot (crew)
Er is iets vreemds aan de hand op mijn peecee. Het woord "over" verschijnt bij mij in het groen met dubbele onderlijning en een link naar groupon.be, zo ook in het bericht van Stijn_Slayer.

Harco schreef:
....Sheila E (zonder punt) verwijst toch helemaal nergens heen? Maar goed, ik zal die pagina vervangen.

Dan staat ie er toch ook maar zinloos te staan...?

freakey schreef:
(quote)

En dat terwijl ik van Sheila E.minimaal twee interessante punten kan opnoemen, waarvan één haar percussievaardigheden.

Maar goed dit is niet mijn punt!

Indien mogelijk: de gebruikersupdate-mogelijkheden per gebruiker in kunnen stellen in plaats van generiek.

Als iemand twee albums per maand toevoegt dan ben ik daar nieuwsgierig naar, als iemand er tweehonderd per maand toevoegt dan is dat 'irritant'. Dat idee...

Harco
freakey schreef:
(quote)

Die pagina kan simpelweg niet verwijderd worden.

Casartelli (moderator)
Ik krijg bij sommige albums, bijvoorbeeld deze plotseling een bol.com-banner. Dacht dat ik die afgekocht had...?

Heb ik ook af en toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:33 uur

geplaatst: vandaag om 07:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.