Genres / Rock / Het Rock Album van de Week
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2010, 16:43 uur
Ik zag tot mijn grote schrik dat er een Hiphop, Soul, Metal, Jazz en zelfs Noise album van de week is, maar nog steeds géén Rock album van de week! Het lijkt mij leuk om hier ook eens aan te beginnen, met dan als stemmengrens 100. Als hier bezwaren tegen zijn, dan gaat het natuurlijk niet door, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn.
Alle genres binnen de rock zijn natuurlijk toegestaan.
Als je meedoet, graag je naam in de lijst hieronder zetten:
-Hoi123
Alle genres binnen de rock zijn natuurlijk toegestaan.Als je meedoet, graag je naam in de lijst hieronder zetten:
-Hoi123
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 juni 2010, 19:11 uur
Naast een metal- en noise-album van de week hebben (hadden?) we ook nog een progrock-album van de week. Is een 'rock-album van de week' niet wat erg breed?
0
geplaatst: 13 juni 2010, 19:13 uur
Je hebt gelijk, had het progrock album van de week niet gezien. Slotje dan maar? 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 juni 2010, 19:50 uur
Waarom niet? Niet alle rock is progrock en omgekeerd: rock, hardrock, progrock, weet-ik-veel-rock. Er zijn hier toch mogelijkheden.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 20:10 uur
Zeker...en ik heb zin om nieuwe muziek te ontdekken...ik doe mee!!
0
geplaatst: 13 juni 2010, 20:43 uur
Ok, 50 stemmen dan. Laten we dan maar gewoon alle genres doen. Hebben we meteen wat afwisseling.
0
Misterfool
geplaatst: 13 juni 2010, 21:06 uur
ik denk dat het goed is om maar gewoon een slotje te gooien op het progrock album van de week(daar kwam toch geen hond) en hier verder te gaan als rock album van de week.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 juni 2010, 21:14 uur
Mijn gedacht (zoals altijd): dergelijke topic is een ideale kans om nog meer muziek en andere MuMe-collega's te leren kennen waarmee je anders wellicht nooit in contact komt. Wat ik al door de topic Het Metal Album van de Week heb leren kennen I thought I knew it all. Het Rock Album van de Week kan voor mij prima bestaan naast andere reeds bestaande topics. Ervaring bij HMAvdW leert dat het na een tijdje wel losloopt. Proberen, zien hoe het loopt, het lukt wel.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 22:14 uur
-hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
0
geplaatst: 13 juni 2010, 22:15 uur
-hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
- Nicholas123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
- Nicholas123
0
geplaatst: 13 juni 2010, 22:18 uur
-hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
0
geplaatst: 13 juni 2010, 23:55 uur
Als alle rockgenres in aanmerking komen en iemand me wil helpen als ik iets moet uploaden (nooit gedaan): count me in.
-hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
- Sandokan-veld
-hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
- Sandokan-veld
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 juni 2010, 08:11 uur
-hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
- Sandokan-veld
- Casartelli
Ik zou er trouwens voor opteren de grens op maximaal 10 stemmen te zetten of zo...
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
- Sandokan-veld
- Casartelli
Ik zou er trouwens voor opteren de grens op maximaal 10 stemmen te zetten of zo...
0
geplaatst: 14 juni 2010, 08:16 uur
Zou wel leuker zijn, maar dit soort albums zijn gewoon moeilijker downloadbaar.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 19:21 uur
Ik neem met plezier de aftrap voor het eerste Rockalbum van de Week.
And So I Watch You From Afar - And So I Watch You From Afar
Link:

De laatste tijd heb ik een paar instrumentale albums gedownload en deze beviel, na Explosions in the sky, het best. Het zijn allemaal hevige, intense nummers van ±6 minuten. Als je over het feit dat er geen zanger is heen kan stappen, ben je al ver genoeg. Één van de gitaren neemt namelijk ook een ''zangstem'' in, waardoor het nog catchy klinkt ook. De bandleden hebben fantastisch veel talent, of het nou gaat om songs schrijven of die uitvoeren. Ook hebben de nummers stuk voor stuk prachtige climaxen. Ik heb het een 4,5* gegeven, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor een downloadlink, pm mij.
And So I Watch You From Afar - And So I Watch You From Afar
Link:

De laatste tijd heb ik een paar instrumentale albums gedownload en deze beviel, na Explosions in the sky, het best. Het zijn allemaal hevige, intense nummers van ±6 minuten. Als je over het feit dat er geen zanger is heen kan stappen, ben je al ver genoeg. Één van de gitaren neemt namelijk ook een ''zangstem'' in, waardoor het nog catchy klinkt ook. De bandleden hebben fantastisch veel talent, of het nou gaat om songs schrijven of die uitvoeren. Ook hebben de nummers stuk voor stuk prachtige climaxen. Ik heb het een 4,5* gegeven, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Voor een downloadlink, pm mij.
0
Yann Samsa
geplaatst: 14 juni 2010, 20:50 uur
hoi123
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
- Sandokan-veld
- Casartelli
- leander?
- Ferre
-Misterfool
-trebremmit
-laboomzaa
- Joy4ever
-master-rens
- Nicholas123
- Sandokan-veld
- Casartelli
- leander?
- Ferre
0
geplaatst: 14 juni 2010, 22:48 uur
Loopt nu binnen...had deze al een tijdje op mijn lijstje staan!!
0
leander?
geplaatst: 15 juni 2010, 10:58 uur
hoi123 schreef:
Valt best mee. Ik vind de grens die we in het MAvdW hanteren (20 stemmen) eigenlijk ideaal.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 12:40 uur
Instrumentale muziek...ik kom het tegenwoordig vaak tegen en hoe goed het ook is na 3 tot 5 nummers wil ik wat anders!!! Ik mis dee emotie van zang.
Ik vind het volle geluid van deze plaat lekker, maar mis toch nét dat ene stukje waar door ik blijf luisteren.
Maar ik heb nog een hele week!!
Ik vind het volle geluid van deze plaat lekker, maar mis toch nét dat ene stukje waar door ik blijf luisteren.
Maar ik heb nog een hele week!!
* denotes required fields.