Genres / Rock / Het Rock Album van de Week
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2013, 19:54 uur
Ik heb wel een plaatje die ik kan ingooien. Dat is dus zondag dat het begint?
0
geplaatst: 9 januari 2013, 22:40 uur
Laten we eerst maar even wachten tot we minimaal 5 man hebben toch?
Of willen jullie meteen zondag beginnen?
Of willen jullie meteen zondag beginnen?
0
geplaatst: 13 januari 2013, 01:30 uur
- Fake_world
- Bardt1980
- Laboomzaa
- Cornucopi
- Paparyis
En dat zijn er 5
Ik stel voor dat Fake_world maandag het spits afbijt.
Vervolgens werken we het rijtje sequentieel af.
Ieder die nog mee wil doen kan gaandeweg aan het lijstje toegevegd worden.
- Bardt1980
- Laboomzaa
- Cornucopi
- Paparyis
En dat zijn er 5

Ik stel voor dat Fake_world maandag het spits afbijt.
Vervolgens werken we het rijtje sequentieel af.
Ieder die nog mee wil doen kan gaandeweg aan het lijstje toegevegd worden.
0
geplaatst: 14 januari 2013, 07:51 uur
Het album van de week: Floating Me - Floating Me (2011)
Zoals altijd, een man van weinig woorden zijnde, wens ik jullie veel luisterplezier.
Zoals altijd, een man van weinig woorden zijnde, wens ik jullie veel luisterplezier.
0
geplaatst: 14 januari 2013, 09:10 uur
Ieder op zijn manier uiteraard. Maar ik zou er voor het gebruikersgemak wel even op z'n minst een Spotify link en/of een Grooveshark link bij plaatsen.
Vergelijking met Karnivool, ben nieuwschierig!
*edit: ik zie dat het album in 2011 hier al rockalbum van de week is geweest, klopt dat?
Vergelijking met Karnivool, ben nieuwschierig!

*edit: ik zie dat het album in 2011 hier al rockalbum van de week is geweest, klopt dat?
0
geplaatst: 14 januari 2013, 18:59 uur
Ik zit helaas niet op spotify of grooveshark, dus kan er niet echt bij helpen. Youtube doet het ook altijd goed? Verder zit er een spotify-link op de pagina zelf.
Zou kunnen? ik heb zitten zoeken maar nergens wat gevonden. Indien dit zo is, laat het dan weten en ik kom morgen met een nieuw.
Zou kunnen? ik heb zitten zoeken maar nergens wat gevonden. Indien dit zo is, laat het dan weten en ik kom morgen met een nieuw.
0
geplaatst: 14 januari 2013, 19:31 uur
Naast de foto van de plaat staat een spotify link!! Hem een keer langs laten komen vandaag en klinkt fijn!!
0
geplaatst: 15 januari 2013, 09:54 uur
@Bardt1980: Juist, ik zie het ook bij het album staan nu, totaal over gekeken...
Valse start en een nieuwe?
Valse start en een nieuwe?
0
geplaatst: 15 januari 2013, 10:00 uur
Nee hoeft voor mij niet hoor. Ik vind het een prima album tot nu toe en ben blij dat je hem gepost hebt 

0
geplaatst: 18 januari 2013, 15:59 uur
Deze plaat was op 3 augustus 2011 ook al Rock album v/d week [permalink] (aangebracht door Papartis)
0
geplaatst: 18 januari 2013, 16:10 uur
Klopt, lees even wat posts terug.
Als het écht een probleem is kan ik Fake_World ook nog een herkansing geven en hem weer aan het eind van het lijstje plaatsen?
Als het écht een probleem is kan ik Fake_World ook nog een herkansing geven en hem weer aan het eind van het lijstje plaatsen?

0
geplaatst: 18 januari 2013, 16:13 uur
Voor mij geen probleem hoor. Ik heb momenteel haast geen tijd om op MuMe te zijn. Maar als ik kan kom ik graag wel eens piepen, en tot mijn verbazing zie ik dat de nieuwe plaat van de week een oude bekende is 

0
geplaatst: 20 januari 2013, 15:42 uur
Floating Me is een prima band en het album verdient de extra aandacht.
Voor mij ook geen probleem om de nominatie te laten staan.
Ga hem weer eens draaien.
Hier de opener van het album (You Tube)
Voor mij ook geen probleem om de nominatie te laten staan.
Ga hem weer eens draaien.
Hier de opener van het album (You Tube)
0
geplaatst: 21 januari 2013, 10:05 uur
Ok dan is de beurt nu aan mij.
Ik heb deze keer gekozen voor een stukje onvervalste stevige Post-Rock uit het land van Picasso en de Matadors genaamd Toundra!
Toundra -III

Hoewel het album de titel III draagt heb ik maar 2 albums van de band kunnnen ontdekken.
Liefhebbers van And So I Watch You From Afar en Russian Circles zullen deze muziek ook wel kunnen waarderen.
Op dit album zal Toundra absoluut niet opnieuw het wiel uitvinden op Post-Rock gebied (net als zoveel bandjes uit het genre) Maar wat zou het, ik vind het een heerlijk album die meer waardering zou moeten krijgen.
Luisteren op Spotify kan hierrr
Luisteren op Grooveshark kan daarrrr
Ik heb deze keer gekozen voor een stukje onvervalste stevige Post-Rock uit het land van Picasso en de Matadors genaamd Toundra!
Toundra -III

Hoewel het album de titel III draagt heb ik maar 2 albums van de band kunnnen ontdekken.
Liefhebbers van And So I Watch You From Afar en Russian Circles zullen deze muziek ook wel kunnen waarderen.
Op dit album zal Toundra absoluut niet opnieuw het wiel uitvinden op Post-Rock gebied (net als zoveel bandjes uit het genre) Maar wat zou het, ik vind het een heerlijk album die meer waardering zou moeten krijgen.
Luisteren op Spotify kan hierrr
Luisteren op Grooveshark kan daarrrr
0
geplaatst: 28 januari 2013, 14:29 uur
Hallo allemaal,
Vandaag mag ik een album posten. Ik wilde eigenlijk de EP van de heren doen! Klik hier als je die alsnog wilt luisteren èn als je het niet eens bent met mijn voorstel.
Ik ging vanochtend eigenlijk even op zoek naar wat info over de band en kwam er tot mijn verbazing achter dat ze eind vorig jaar een album hebben uit gebracht!
Dus ik wil die als rock album van de week voorstellen. Ik zelf ken de plaat dus ook niet en weet dus niet of het ontdekking of teleurstelling wordt.
Blue Aside-The Moles of a D...
Ik had graag nog een stukje willen schrijven, maar zie dat ik moet racen om de kinders van school te halen!!
Veel plezier ermee!!
Cheers Vincent.
Vandaag mag ik een album posten. Ik wilde eigenlijk de EP van de heren doen! Klik hier als je die alsnog wilt luisteren èn als je het niet eens bent met mijn voorstel.
Ik ging vanochtend eigenlijk even op zoek naar wat info over de band en kwam er tot mijn verbazing achter dat ze eind vorig jaar een album hebben uit gebracht!
Dus ik wil die als rock album van de week voorstellen. Ik zelf ken de plaat dus ook niet en weet dus niet of het ontdekking of teleurstelling wordt.
Blue Aside-The Moles of a D...
Ik had graag nog een stukje willen schrijven, maar zie dat ik moet racen om de kinders van school te halen!!
Veel plezier ermee!!
Cheers Vincent.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 13:24 uur
- Fake_world
- Bardt1980
- Laboomzaa
- Cornucopi
- Paparyis
- jasper1991
Iki heb volgens mij ook wat leuks.
- Bardt1980
- Laboomzaa
- Cornucopi
- Paparyis
- jasper1991
Iki heb volgens mij ook wat leuks.

0
geplaatst: 5 februari 2013, 17:10 uur
Cornucopi is vergeten dat het zijn beurt is volgens mij 
Wil jij Paparyis anders in zijn plaats?

Wil jij Paparyis anders in zijn plaats?
0
geplaatst: 11 februari 2013, 09:02 uur
Oops. Helemaal vergeten... Je m'excuse...
Ik wil het hebben over een heuse cultband, die wat mij betreft op de zelfde hoogte als Black sabbath staat: Pentagram. Vette riffs van Victor Griffin en met Bobby Liebling als lopend lijk, frontman en de duivel ineen. Check het uit: Pentagram - First Daze Here
Hier de clip van Forever My Queen
Er is overigens ook gave docu gemaakt over Bobby Liebling. Hier de trailer Last Days Here De hele docu is ook wel op internet te vinden.
Ik wil het hebben over een heuse cultband, die wat mij betreft op de zelfde hoogte als Black sabbath staat: Pentagram. Vette riffs van Victor Griffin en met Bobby Liebling als lopend lijk, frontman en de duivel ineen. Check het uit: Pentagram - First Daze Here
Hier de clip van Forever My Queen
Er is overigens ook gave docu gemaakt over Bobby Liebling. Hier de trailer Last Days Here De hele docu is ook wel op internet te vinden.
0
geplaatst: 11 februari 2013, 11:43 uur
Logo lijkt veel op dat van Kvelertak (of omgekeerd). Ben benieuwd. Meer metal dan rock, maar goed.
Laten we het trouwens vanaf hier maar weer oppakken met de rondes.
Laten we het trouwens vanaf hier maar weer oppakken met de rondes.
0
geplaatst: 18 februari 2013, 10:13 uur
Vandaag plaats ik mijn Rock album van de week.
Widespread Panic - Dirty Side Down (2010)

Deze USA band heeft een prima Live reputatie.
Voor de liefhebbers van Allman Brothers Band, Gov't Mule en dat soort bands.
Dit album staat ook op Spotify.
Widespread Panic - Dirty Side Down (2010)

Deze USA band heeft een prima Live reputatie.
Voor de liefhebbers van Allman Brothers Band, Gov't Mule en dat soort bands.
Dit album staat ook op Spotify.
0
geplaatst: 23 februari 2013, 14:40 uur
Voorlopig overzicht van de ingezonden albums. Commentaar is welkom.
- Fake_world - Floating Me - Floating Me (...
- Bardt1980 - Toundra - III (2012)
- Laboomzaa - Blue Aside - The Moles of a...
- Cornucopia - Pentagram - First Daze Here...
- Papartis - Widespread Panic - Dirty Si...
- jasper1991 -
- Fake_world - Floating Me - Floating Me (...
- Bardt1980 - Toundra - III (2012)
- Laboomzaa - Blue Aside - The Moles of a...
- Cornucopia - Pentagram - First Daze Here...
- Papartis - Widespread Panic - Dirty Si...
- jasper1991 -
0
geplaatst: 27 februari 2013, 14:37 uur
Volgens mij kan Jasper1991 zijn album plaatsen.
Jammer dat er zo weinig (of niet) gereageerd wordt op de albums.
Jammer dat er zo weinig (of niet) gereageerd wordt op de albums.
* denotes required fields.