MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Het Rock Album van de Week

zoeken in:
Ik reageer wel op de albums die ik leuk vind. Gewoon te weinig tijd om alles af te luisteren.

Beetje laat, maar hier dan toch:

Brother Firetribe - Heart Full of Fire

(afbeelding)

Het is melodic clichérock op topniveau, ik ben zeer benieuwd hoe dit in de smaak valt. Catchy nummers, goede zang en veel drama. Het heeft een jaren '80-feel en nadruk op keyboards. De huidige Nightwish-zangeres Annette Olzon vertolkt op één van de hoogtepunten, de titelsong, een gastrol.

Ik zie dat ik niet heel veel heb omgekeken naar dit topic, maar ik ga zeker een enkel album checken wat is genomineerd.

Brother Firetribe nr. Heart Full of Fire (Live)

Brother Firetribe is de is een 2e band van Nightwish gitarist Emppu Vuorinen.

Lekkere AOR/Melodic Hard rock.
Vooral lekker in de auto.

Totaal overzicht van de ingezonden albums van deze ronde. .

- Fake_world - Floating Me - Floating Me (...
- Bardt1980 - Toundra - III (2012)
- Laboomzaa - Blue Aside - The Moles of a...
- Cornucopia - Pentagram - First Daze Here...
- Papartis - Widespread Panic - Dirty Si...
- jasper1991 -[Brother Firetribe - Heartfu...

Fantastisch album!! Geen slecht nummer op te vinden. Hopelijk komt er nog een album want hier wil ik wel meer van horen. Geweldige refreinen en fraaie melodieën waar je onmogelijk níet vrolijk van kunt worden.

Heel goed album!

Is het idee om dit topic weer eens een nieuwe ronde te geven?
Laat maar weten! Ik stel voor, bij 5 deelnemers starten we een nieuwe ronde!

De Staat - I CON

jasper1991 schreef:
Beetje laat, maar hier dan toch:

Brother Firetribe - Heart Full of Fire
(afbeelding)

Het is melodic clichérock op topniveau, ik ben zeer benieuwd hoe dit in de smaak valt. Catchy nummers, goede zang en veel drama. Het heeft een jaren '80-feel en nadruk op keyboards. De huidige Nightwish-zangeres Annette Olzon vertolkt op één van de hoogtepunten, de titelsong, een gastrol.

Ik zie dat ik niet heel veel heb omgekeken naar dit topic, maar ik ga zeker een enkel album checken wat is genomineerd.

Er komt nieuw materiaal aan van deze band!!

Dank, ik houd het in de gaten!

Dat is goed nieuws!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:27 uur

geplaatst: vandaag om 06:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.