Muziek / Toplijsten en favorieten / R&P's top 500 Hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2009, 18:37 uur
Leuk topic, net pas ondekt. Moet maar eens wat meer tijd nemen om wat meer voor mij onbekende tracks op te zoeken. Natuurlijk ben ik het lang niet overal mee eens (en gelukkig, ieder z'n smaak), maar er staan ook zeer heel mooie tussen, en vond t leuk om mijn favoriete 'onbekende'-underground artiesten zoals Calm Pete en Ghettosocks in je lijstje te staan.
En natuurlijk knap dat je er zoveel tijd in hebt gestoken!
En natuurlijk knap dat je er zoveel tijd in hebt gestoken!

0
geplaatst: 1 juni 2009, 19:08 uur
Mensen ik raad jullie aan mijn top 500 ook eens te bekijken 
a.k.a een reactie plaatsen

a.k.a een reactie plaatsen
0
geplaatst: 1 juni 2009, 19:46 uur
Mja, ik kwam hier via jouw top500, maar moet wel zeggen dat R&P's 'stijl' iets dichter bij mijn 'stijl' ligt, vandaar dat ik dit topic iets beter heb bekeken. Maar ik zal ook nog wel jouw top500 bekijken hoor, maar denk dat ik minder met jouw hip-hop smaak in overeenkomst heb.
0
Mb.
geplaatst: 6 juni 2009, 14:38 uur
Daaaaaaamn. Tijd vliegt echt voorbij, want ik ben zeker weten dik een uur bezig geweest met jou lijstje - neem dat maar aan als een compliment, alhoewel ik het over het algemeen wel een voorspelbaar lijstje vond, ondanks enkele ontdekkingen. "First Person" is geen slechte track maar kippenvel krijg ik er helaas niet van. Voor de rest vond ik het leuk gedaan, al mag die obsessie met smileys wel wat minderen.
Trouwens misschien een belachelijke vraag maar ik ben toch nieuwsgierig aangezien o.a. dead prez erin staat; ben je zwart?
..laat ik overigens meteen maar naar je geaardheid vragen haha.
Trouwens misschien een belachelijke vraag maar ik ben toch nieuwsgierig aangezien o.a. dead prez erin staat; ben je zwart? Evidence maakt me helemaal gek met zijn geweldige flow.
..laat ik overigens meteen maar naar je geaardheid vragen haha.
0
geplaatst: 6 juni 2009, 14:54 uur
Fruitvliegjes die zijn zo lekker nauw.
Maar nu ik zo open ben geweest wil ik wat meer over jou weten...
Maar nu ik zo open ben geweest wil ik wat meer over jou weten...
0
geplaatst: 6 juni 2009, 15:59 uur
Boeiende discussie hierzo^
En je moet toch niet zwart zijn om dead prez te kunnen waarderen.
En je moet toch niet zwart zijn om dead prez te kunnen waarderen.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 18:32 uur
26. Main Source ft Nas & Akinyele - Live at the Barbeque
Ook hier zullen de meeste users het wel mee eens zijn: dit is een legendarisch nummer. En wat maakt Live at the Barbeque zo bijzonder? Nou wat dacht u van de memorabele verse van Nas. Maar dit is niet het enigste dat voor een heerlijk nummer zorgt, ook het refrein (wat ik altijd mee roep) en de geweldige productie dragen hun steentje bij
Haha
ja dat doe ik ook altijd, ik ben zelfs een keer op de fiets betrapt toen ik het uit volle borst meezong* denotes required fields.