Muziek / Toplijsten en favorieten / R&P's top 500 Hiphop
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 april 2009, 15:47 uur
Stressrap of Tearz op 1, ik ben er nog niet uit welke R&P gaat kiezen
.
.
0
geplaatst: 25 april 2009, 19:37 uur
En dan nu (trommelgeroffel) mijn absolute nummer 1:
1. CYNE - First Person
Ja wat zal ik hier eens bij vertellen? Ik vind dit een ontroerend nummer, alles aan deze track is voor mij perfect. Het is de meest warme productie die ik ken, op maat gemaakt voor mij. Mijn huid zuigt de productie op en daardoor wordt heel mijn lichaam gevuld door de meest fraaie muziek. Speck & Enoch zijn helden
anders kun je zo'n gruwelijke productie niet maken. Met name het einde vind ik geweldig, als de beat veranderd. Ik krijg dan kippenvel maar tegelijkertijd voel ik me helemaal warm van binnen. En dan de raps, goh wat zijn die om te smullen zeg! Ze worden prachtig gebracht en het is lyricaal ook nog eens van de bovenste plank. Daarom zeg ik: geniet van First Person, mijn absolute nummer 1.

1. CYNE - First Person
Ja wat zal ik hier eens bij vertellen? Ik vind dit een ontroerend nummer, alles aan deze track is voor mij perfect. Het is de meest warme productie die ik ken, op maat gemaakt voor mij. Mijn huid zuigt de productie op en daardoor wordt heel mijn lichaam gevuld door de meest fraaie muziek. Speck & Enoch zijn helden
anders kun je zo'n gruwelijke productie niet maken. Met name het einde vind ik geweldig, als de beat veranderd. Ik krijg dan kippenvel maar tegelijkertijd voel ik me helemaal warm van binnen. En dan de raps, goh wat zijn die om te smullen zeg! Ze worden prachtig gebracht en het is lyricaal ook nog eens van de bovenste plank. Daarom zeg ik: geniet van First Person, mijn absolute nummer 1.
0
geplaatst: 25 april 2009, 19:43 uur
Oowja ik moet me sterk vergissen maar volgens mij had alleen Nega het goed geraden (vandaag op MSN). Naar hem gaat de bos met bloemen en het bedrag van 150.000 euro. Gefeliciteerd!
0
geplaatst: 25 april 2009, 19:50 uur
Ik heb veel respect voor een nummer als The Message, maar ik vind het gewoon geen mooie track.
Bedankt Rene!
Bedankt Rene!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 25 april 2009, 19:51 uur
sterf.
Prachtige nummer 1 man! heb deze ook hoog in mijn favorietelijst staan. Ik heb genoten van dit topic! (ik wil het ook ooit dit jaar gaan doen)

0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 april 2009, 19:53 uur
Geen getreur Pooiertje, R&P gaat door top 500 in de min, misschien komt hij nog.
0
geplaatst: 25 april 2009, 20:08 uur
Leuk topic R&P. Ben een beginnende hiphop-luisteraar, maar veel van mijn favorieten staan ook hoog bij jou. Voor de rest valt er veel te ontdekken 

0
geplaatst: 25 april 2009, 20:15 uur
Kijk, op de valreep nog een verrassende reactie
. Leuk om te lezen, hopelijk pik je er nog wat goede nummers uit
.
. Leuk om te lezen, hopelijk pik je er nog wat goede nummers uit
.
0
geplaatst: 25 april 2009, 21:11 uur
Ik heb vandaag Nas ontdekt dankzij jouw lijst, en Illmatic bevalt me erg goed, moet ik zeggen. 

0
geplaatst: 25 april 2009, 22:20 uur
Dat had ik nou net niet verwacht, die nummer 1
Eens effe luisteren, ik ken 'm niet namelijk
Edit: hey die sample ken ik, en is geweldig! Mooi nummer R&P!
Edit 2: Sample word ook gebruikt in Remember Me van CunninLynguists
Eens effe luisteren, ik ken 'm niet namelijk
Edit: hey die sample ken ik, en is geweldig! Mooi nummer R&P!

Edit 2: Sample word ook gebruikt in Remember Me van CunninLynguists
0
geplaatst: 26 april 2009, 12:25 uur
Dit wordt wel afkicken zeg! Ik hoef nu geen tracks meer te plaatsen
.
Trouwens van First Person is ook een geweldige remix gemaakt door, jawel, Enoch. Dit is ook echt een hemelse track. Het is echt een van de beste, zoniet de beste, remix die ik ooit gehoord hen. Het doet niets af van het origineel.
.Trouwens van First Person is ook een geweldige remix gemaakt door, jawel, Enoch. Dit is ook echt een hemelse track. Het is echt een van de beste, zoniet de beste, remix die ik ooit gehoord hen. Het doet niets af van het origineel.
0
geplaatst: 26 april 2009, 16:05 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Oowja ik moet me sterk vergissen maar volgens mij had alleen Nega het goed geraden (vandaag op MSN). Naar hem gaat de bos met bloemen en het bedrag van 150.000 euro. Gefeliciteerd!

0
geplaatst: 26 april 2009, 20:25 uur
Het is een mooie lijst geworden met een mooie nummer 1!
En ik heb nog lang niet alles gehoord, dus ik zal nog een tijdje kunnen nagenieten...
En ik heb nog lang niet alles gehoord, dus ik zal nog een tijdje kunnen nagenieten...
0
geplaatst: 26 april 2009, 22:38 uur
Mooie nummer 1 heb ik niks tegen, proficiat. 
Knap nog, dat je een Top 500 sowieso inelkaar heb weten kunnen zetten.

Knap nog, dat je een Top 500 sowieso inelkaar heb weten kunnen zetten.
0
geplaatst: 26 april 2009, 23:09 uur
Wees gerust, je kan je straks gaan focussen op mijn (nu)Soul/R&B toplijst die er binnenkort aankomt.
Moet zeggen, mooi werk R&P
Wel een verrassende nummer 1.
0
geplaatst: 27 april 2009, 17:51 uur
Ik dacht voor de zoveelste keer weinig actie in Mijn Updates, dus ik ging even zelf op zoek naar iets leuks, kom ik dít tegen, één dag nadat je lijstje klaar is
. Maar ik kon nu wel alles lekker in een keer checken
.
Ge-wel-di-ge top 40,
baseballcap af. Grappig dat ik gister First Person voor het eerst hoorde en het de hele dag op repeat had staan.
Het enige wat ik compleet gestoord vind is 1597 als beste Atmosphere nummer.
. Maar ik kon nu wel alles lekker in een keer checken
.Ge-wel-di-ge top 40,
baseballcap af. Grappig dat ik gister First Person voor het eerst hoorde en het de hele dag op repeat had staan.Het enige wat ik compleet gestoord vind is 1597 als beste Atmosphere nummer.
0
geplaatst: 27 april 2009, 18:27 uur
Hey man hartelijk dank voor de complimenten
. Tsja 1597 vind ik dus echt een super geniaal nummer, kan er weinig anders van maken, hopelijk kun je het mij vergeven.
. Tsja 1597 vind ik dus echt een super geniaal nummer, kan er weinig anders van maken, hopelijk kun je het mij vergeven.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 27 april 2009, 18:53 uur
GarnalenPeller schreef:
Ge-wel-di-ge top 40,
baseballcap af. Grappig dat ik gister First Person voor het eerst hoorde en het de hele dag op repeat had staan.
Ge-wel-di-ge top 40,
baseballcap af. Grappig dat ik gister First Person voor het eerst hoorde en het de hele dag op repeat had staan.Had ik ook, toen ik hem voor de eerste keer hoorde.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 mei 2009, 13:58 uur
Ik verwacht uitleg waarom Tearz en Stressrap er niet in staan.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 16:14 uur
Als Ajax vanmiddag nog wint van Sparta krijg je die
.
Edit. uiteindelijk een nipte 4-0 nederlaag, heb jij even pech
.
.Edit. uiteindelijk een nipte 4-0 nederlaag, heb jij even pech
.
0
Super Elmo
geplaatst: 5 mei 2009, 16:52 uur
Hey nog een user die een top 500 heeft gepost, JLjuju, Rene en jij R&P zijn wel lekker actief zeg, respect! Mooie nummer 1, dat nummer had ik al eerder op MuMe ontdekt. Het wordt tijd dat ik iets van CYNE in huis haal
.
.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 30 mei 2009, 14:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Gelukkig ben ik ook nog een idioot.
Gelukkig ben ik ook nog een idioot.
Nouja zeg.
0
geplaatst: 30 mei 2009, 17:45 uur
Hoe krijg je dit nu voor elkaar?: