MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / R&P's top 500 Hiphop

zoeken in:
Dj2Jelle
Stressrap of Tearz op 1, ik ben er nog niet uit welke R&P gaat kiezen .

En dan nu (trommelgeroffel) mijn absolute nummer 1:

1. CYNE - First Person

Ja wat zal ik hier eens bij vertellen? Ik vind dit een ontroerend nummer, alles aan deze track is voor mij perfect. Het is de meest warme productie die ik ken, op maat gemaakt voor mij. Mijn huid zuigt de productie op en daardoor wordt heel mijn lichaam gevuld door de meest fraaie muziek. Speck & Enoch zijn helden anders kun je zo'n gruwelijke productie niet maken. Met name het einde vind ik geweldig, als de beat veranderd. Ik krijg dan kippenvel maar tegelijkertijd voel ik me helemaal warm van binnen. En dan de raps, goh wat zijn die om te smullen zeg! Ze worden prachtig gebracht en het is lyricaal ook nog eens van de bovenste plank. Daarom zeg ik: geniet van First Person, mijn absolute nummer 1.

Oowja ik moet me sterk vergissen maar volgens mij had alleen Nega het goed geraden (vandaag op MSN). Naar hem gaat de bos met bloemen en het bedrag van 150.000 euro. Gefeliciteerd!

Rene1979
Strakke nummer 1 dude! Heb genoten van je topic!

Ik heb veel respect voor een nummer als The Message, maar ik vind het gewoon geen mooie track.

Bedankt Rene!

RedLightCityBoy
Pooiertje schreef:
(afbeelding)

sterf.

Prachtige nummer 1 man! heb deze ook hoog in mijn favorietelijst staan. Ik heb genoten van dit topic! (ik wil het ook ooit dit jaar gaan doen)

Dj2Jelle
Geen getreur Pooiertje, R&P gaat door top 500 in de min, misschien komt hij nog.

Leuk topic R&P. Ben een beginnende hiphop-luisteraar, maar veel van mijn favorieten staan ook hoog bij jou. Voor de rest valt er veel te ontdekken

Kijk, op de valreep nog een verrassende reactie . Leuk om te lezen, hopelijk pik je er nog wat goede nummers uit .

Ik heb vandaag Nas ontdekt dankzij jouw lijst, en Illmatic bevalt me erg goed, moet ik zeggen.

Dat had ik nou net niet verwacht, die nummer 1
Eens effe luisteren, ik ken 'm niet namelijk

Edit: hey die sample ken ik, en is geweldig! Mooi nummer R&P!

Edit 2: Sample word ook gebruikt in Remember Me van CunninLynguists

Dit wordt wel afkicken zeg! Ik hoef nu geen tracks meer te plaatsen .

Trouwens van First Person is ook een geweldige remix gemaakt door, jawel, Enoch. Dit is ook echt een hemelse track. Het is echt een van de beste, zoniet de beste, remix die ik ooit gehoord hen. Het doet niets af van het origineel.

Dj2Jelle
Maar waar zijn Stressrap en Tearz nou?

Ik haal ze net achter mijn oor vandaan...

Rhythm & Poetry schreef:
Oowja ik moet me sterk vergissen maar volgens mij had alleen Nega het goed geraden (vandaag op MSN). Naar hem gaat de bos met bloemen en het bedrag van 150.000 euro. Gefeliciteerd!

Het is een mooie lijst geworden met een mooie nummer 1!
En ik heb nog lang niet alles gehoord, dus ik zal nog een tijdje kunnen nagenieten...

Mooie nummer 1 heb ik niks tegen, proficiat.

Knap nog, dat je een Top 500 sowieso inelkaar heb weten kunnen zetten.

Rhythm & Poetry schreef:
Dit wordt wel afkicken zeg! Ik hoef nu geen tracks meer te plaatsen .

Wees gerust, je kan je straks gaan focussen op mijn (nu)Soul/R&B toplijst die er binnenkort aankomt.

Moet zeggen, mooi werk R&P Wel een verrassende nummer 1.

Ik dacht voor de zoveelste keer weinig actie in Mijn Updates, dus ik ging even zelf op zoek naar iets leuks, kom ik dít tegen, één dag nadat je lijstje klaar is . Maar ik kon nu wel alles lekker in een keer checken .
Ge-wel-di-ge top 40, baseballcap af. Grappig dat ik gister First Person voor het eerst hoorde en het de hele dag op repeat had staan.

Het enige wat ik compleet gestoord vind is 1597 als beste Atmosphere nummer.

Hey man hartelijk dank voor de complimenten . Tsja 1597 vind ik dus echt een super geniaal nummer, kan er weinig anders van maken, hopelijk kun je het mij vergeven.

Dj2Jelle
GarnalenPeller schreef:

Ge-wel-di-ge top 40, baseballcap af. Grappig dat ik gister First Person voor het eerst hoorde en het de hele dag op repeat had staan.

Had ik ook, toen ik hem voor de eerste keer hoorde.

Dj2Jelle
Ik verwacht uitleg waarom Tearz en Stressrap er niet in staan.

Als Ajax vanmiddag nog wint van Sparta krijg je die .

Edit. uiteindelijk een nipte 4-0 nederlaag, heb jij even pech .

Lol!!! Het is nog waar ook

Super Elmo
Hey nog een user die een top 500 heeft gepost, JLjuju, Rene en jij R&P zijn wel lekker actief zeg, respect! Mooie nummer 1, dat nummer had ik al eerder op MuMe ontdekt. Het wordt tijd dat ik iets van CYNE in huis haal .

Dj2Jelle
Rhythm & Poetry schreef:
Gelukkig ben ik ook nog een idioot.

Nouja zeg.

Tearz staat er trouwens wel in

Hoe krijg je dit nu voor elkaar?:

Dj2Jelle schreef:
Ik heb per ongeluk mijn piemel er af gehakt

Dj2Jelle
Ik was mijn snor aan het scheren, en ik schoot uit

Gast
geplaatst: vandaag om 01:04 uur

geplaatst: vandaag om 01:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.