Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2005, 21:43 uur
Maar die foto van Shivaree was nagenoeg identiek (in ieder geval uit dezelfde fotoserie).
Maar op zich heb je wel een punt. Die foto van Kylie die hier een paar dagen geleden langskwam was wel weer erg de moeite waard.
Maar op zich heb je wel een punt. Die foto van Kylie die hier een paar dagen geleden langskwam was wel weer erg de moeite waard.

0
geplaatst: 25 september 2005, 23:34 uur
0+, 1- (op deze foto zie je wel heel weinig, en google helpt hem niet echt veel meer bij mij)
0
geplaatst: 26 september 2005, 00:08 uur
aERodynamIC schreef:
0+, 1- (op deze foto zie je wel heel weinig, en google helpt hem niet echt veel meer bij mij)
Het is moeilijk een foto te vinden waar Conor nog énigszins vrolijk op staat. Maar vooral in real life is het echt een mooie vent.
0
geplaatst: 26 september 2005, 00:15 uur
Yak schreef:
Het is moeilijk een foto te vinden waar Conor nog énigszins vrolijk op staat. Maar vooral in real life is het echt een mooie vent.
(quote)
Tja, daar kan ik niet over oordelen (ik begrijp dat ik "helaas" hieraan moet toevoegen
).
0
geplaatst: 26 september 2005, 00:57 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vrees dat er spraakverwarring was, want zo te zien was Sophie Zelmani nog niet geweest maar doelde Paalhaas op zijn bijdrage ervoor die al wel geweest was (met exact dezelfde foto overigens).
Ik vrees dat er spraakverwarring was, want zo te zien was Sophie Zelmani nog niet geweest maar doelde Paalhaas op zijn bijdrage ervoor die al wel geweest was (met exact dezelfde foto overigens).
Exact dezelfde? Da's toevallig zeg. En vooral dat er eerst een 5-2 uit komt rollen en bij mij er een 0-4 uitkomt.

0
geplaatst: 26 september 2005, 03:27 uur
Ik dacht dat Connor al geweest was.
2+, 2-
Serieus vind ik dit een van de mooiste mannen in de popmuziek, al loop ik hem live telkens mis. Hij zal zelf niet gelukkig zijn met die kwalificatie , maar goed.
2+, 2-
Serieus vind ik dit een van de mooiste mannen in de popmuziek, al loop ik hem live telkens mis. Hij zal zelf niet gelukkig zijn met die kwalificatie , maar goed.
0
geplaatst: 26 september 2005, 17:10 uur
4+,3-
Bright Eyes viel een beetje tegen op Dour, dus ik zou niet te hard treuren dat je hem nog niet live hebt gezien, Starbright Boy.
Bright Eyes viel een beetje tegen op Dour, dus ik zou niet te hard treuren dat je hem nog niet live hebt gezien, Starbright Boy.
0
geplaatst: 26 september 2005, 17:52 uur
starbright boy schreef:
Mooiste mannen?
Gebaseerd op (internet-)foto's kan ik daar beslist niet in meegaan. Ik heb hem nooit live gezien, dus kan er niet helemaal over oordelen, maar zelfs dan nog zou het een kwalificatie zijn die ik hem niet snel zal toebedelen vrees ik: smaken verschillen (gelukkig)

0
geplaatst: 26 september 2005, 18:07 uur
herman schreef:
Bright Eyes viel een beetje tegen op Dour, dus ik zou niet te hard treuren.
Bright Eyes viel een beetje tegen op Dour, dus ik zou niet te hard treuren.
Maar februari in Tivoli daarentegen...
0
geplaatst: 26 september 2005, 18:37 uur
Go Conor!! Alleen maar plusjes van de dames, slechts enkele minnetjes van een aantal zeikerds. 

0
geplaatst: 26 september 2005, 18:45 uur
Yak schreef:
Go Conor!! Alleen maar plusjes van de dames, slechts enkele minnetjes van een aantal zeikerds.

Ah joh, zeik niet

0
geplaatst: 26 september 2005, 19:26 uur
0
geplaatst: 26 september 2005, 20:11 uur
0
geplaatst: 26 september 2005, 20:27 uur
Er is al een kilootje of tien bij inmiddels (and counting), maar op basis van deze foto maak ik een Groots Gebaar 2+, 0-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.