Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2004, 20:31 uur
5+, 1-
Idd een veel betere foto dan dat gruwelijke wanproduct op MM.
Idd een veel betere foto dan dat gruwelijke wanproduct op MM.
0
geplaatst: 29 september 2004, 21:29 uur
Ik zie liever een foto waarop ze niet staat alsof ze in een bad met zoutzuur is gevallen, heeft niets met banaal te maken.
0
geplaatst: 29 september 2004, 23:00 uur
BoordAppel: iedereen heeft wel eens een minder geïnspireerde dag, maar die opmerking slaat werkelijk nergens op. Anyway, Mss Imbruglia is een vrouw met nogal specifieke trekken en op de foto die hier geplaatst werd is dat allemaal mooi gecamoufleerd. Om even de analogie naar de filmwereld te maken, een ongeïnspireerde, zoutloze en hapklare hollywood remake van een lekkere Europese of Aziatische film.
voor de nieuwe foto : 0+, 2-
voor de nieuwe foto : 0+, 2-
0
geplaatst: 29 september 2004, 23:13 uur
BoordAppel: iedereen heeft wel eens een minder geïnspireerde dag, maar die opmerking slaat werkelijk nergens op.
Natuurlijk slaat mijn opmerking wel ergens op. Ik vond haar op die foto echt zuur.
Anyway, Mss Imbruglia is een vrouw met nogal specifieke trekken en op de foto die hier geplaatst werd is dat allemaal mooi gecamoufleerd.
Misschien waren haar trekken op die andere foto juist wel overdreven, je weet immers niet hoe ze er in t echt uitziet.
Om even de analogie naar de filmwereld te maken, een ongeïnspireerde, zoutloze en hapklare hollywood remake van een lekkere Europese of Aziatische film.
Vind ik geen goede analogie. Dit zou betekenen dat ze al die lelijke films in Hollywood er mooi laten uitzien. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn.
Anyhow: 0+, 4-
0
geplaatst: 29 september 2004, 23:51 uur
0+, 2-
De link zoutzuur -> geraamte ligt mij nader dan de link zoutzuur -> zuur kijken. Zal wel aan mij liggen. En de analogie sloeg vooral op het afveilen en wegwerken van zogenaamd scherpe en storende kantjes zodat de massa zeker niet zou struikelen over zulke karakteristieke trekken. De vergulde middenweg, zoals het ook wel eens genoemd wordt
.
De link zoutzuur -> geraamte ligt mij nader dan de link zoutzuur -> zuur kijken. Zal wel aan mij liggen. En de analogie sloeg vooral op het afveilen en wegwerken van zogenaamd scherpe en storende kantjes zodat de massa zeker niet zou struikelen over zulke karakteristieke trekken. De vergulde middenweg, zoals het ook wel eens genoemd wordt
.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 september 2004, 16:09 uur
Kan geen geschikt plaatje vinden van de zangeres van Hooverphonic, Jewel dan maar eens.

0
geplaatst: 30 september 2004, 16:24 uur
kreeg wel eerst die achtergrondzangers vol in beeld, beetje wazig, zodat het net Monica Lewinsky was. gelukkig was ik die schrik snel te boven. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.