Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 september 2004, 14:15 uur
Met vijf tegen nul is ze dus best wel knap. Dan mag jij de volgende plaatsen. Misschien moeten we niet meer zo voor de knappe dames gaan maar voor de meer dubieuze persoontjes, zodat het wat spannender wordt 

0
geplaatst: 29 september 2004, 14:41 uur
Sorry, is het enige plaatje van een normaal formaat, dat ik kon vinden.

0
geplaatst: 29 september 2004, 15:28 uur
Onderhond schreef:
herman: yups, een francaise die laatst een Mix CD uitbracht op TTM (Promo's label). Draait veel frenchcore / darkcore en produced ook onder de naam Mandragore. Haar eigen nummer zijn niet altijd even goed, maar die mix CDs zijn daarentegen wel erg lekker
.
herman: yups, een francaise die laatst een Mix CD uitbracht op TTM (Promo's label). Draait veel frenchcore / darkcore en produced ook onder de naam Mandragore. Haar eigen nummer zijn niet altijd even goed, maar die mix CDs zijn daarentegen wel erg lekker
.Ik zal eens op zoek gaan. En btw, frenchcore? Wa's dat nou weer?

+0, -1 (twijfelgeval voor mij, sorry PartyMarty)
0
geplaatst: 29 september 2004, 15:31 uur
Begrijp het wel Herman, de mooiste foto's kon ik er niet op krijgen. Sowieso bizar hoe weinig foto's er van haar zijn, relatief gezien iig.
0
geplaatst: 29 september 2004, 15:33 uur
Volgens mij kun je hier de grootste foto's plaatsen, ze worden toch wel ingepast in het uiterlijk van de site. Je zult er de lay_out niet mee verpesten in ieder geval.
0
geplaatst: 29 september 2004, 15:38 uur
Tja, ben niet zo handig, maar het probleem was ook niet de grootte. Veel foto's waren zelfs te klein, maar de goede foto's waren geen jpg bestand oid, alleen maar pagina's met teksten erbij enzo. Anyway, volgende keer beter.
0
geplaatst: 29 september 2004, 15:41 uur
0+, 2-
En Frenchcore is (zoals de naam gewoon zegt) een Franse variant die ergens tussen hardcore en darkcore dobbert, grootgemaakt door DJs als Manu Le Malin en Laurent Ho. 't Is maar een kleine nuance, maar groot genoeg om als subgenre aangeduid te worden blijkbaar
.
En Frenchcore is (zoals de naam gewoon zegt) een Franse variant die ergens tussen hardcore en darkcore dobbert, grootgemaakt door DJs als Manu Le Malin en Laurent Ho. 't Is maar een kleine nuance, maar groot genoeg om als subgenre aangeduid te worden blijkbaar
.
0
geplaatst: 29 september 2004, 18:50 uur
Hij doet me een beetje aan een kat denken met die haardos... Twijfel, maar toch een minnetje
2+, 2-
2+, 2-
0
Rik
geplaatst: 29 september 2004, 20:02 uur
2+, 5-
En om ff aso voor te dringen:
Natalie Imbruglia

En om ff aso voor te dringen:
Natalie Imbruglia

0
geplaatst: 29 september 2004, 20:05 uur
Plusje hiero, volgens mij gaf ik r op MovieMeter een min, maar ja. 1+, 0-
0
geplaatst: 29 september 2004, 20:23 uur
Niet echt heel mooi, maar een plusje kan er wel vanaf.
3+, 1-
3+, 1-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.