MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
JonnieBrasco
+4, 0-

5+ denk ik, vage foto, voordeel vd twijfel, 0-

JonnieBrasco
Met vijf tegen nul is ze dus best wel knap. Dan mag jij de volgende plaatsen. Misschien moeten we niet meer zo voor de knappe dames gaan maar voor de meer dubieuze persoontjes, zodat het wat spannender wordt

Laat PartyMarty er maar eentje plaatsen.

Sorry, is het enige plaatje van een normaal formaat, dat ik kon vinden.

(afbeelding)

Onderhond schreef:

herman: yups, een francaise die laatst een Mix CD uitbracht op TTM (Promo's label). Draait veel frenchcore / darkcore en produced ook onder de naam Mandragore. Haar eigen nummer zijn niet altijd even goed, maar die mix CDs zijn daarentegen wel erg lekker .

Ik zal eens op zoek gaan. En btw, frenchcore? Wa's dat nou weer?

+0, -1 (twijfelgeval voor mij, sorry PartyMarty)

Begrijp het wel Herman, de mooiste foto's kon ik er niet op krijgen. Sowieso bizar hoe weinig foto's er van haar zijn, relatief gezien iig.

Volgens mij kun je hier de grootste foto's plaatsen, ze worden toch wel ingepast in het uiterlijk van de site. Je zult er de lay_out niet mee verpesten in ieder geval.

Tja, ben niet zo handig, maar het probleem was ook niet de grootte. Veel foto's waren zelfs te klein, maar de goede foto's waren geen jpg bestand oid, alleen maar pagina's met teksten erbij enzo. Anyway, volgende keer beter.

0+, 2-

En Frenchcore is (zoals de naam gewoon zegt) een Franse variant die ergens tussen hardcore en darkcore dobbert, grootgemaakt door DJs als Manu Le Malin en Laurent Ho. 't Is maar een kleine nuance, maar groot genoeg om als subgenre aangeduid te worden blijkbaar .

Ruby1966
1+ , 2-

SelmaDuim
Ik heb haar mooier gezien, helaas...
1+, 3-

Tsja, door de foto een min helaas.

1+, 5-

SelmaDuim
Who's next?

Ben ik maar zo vrij

(afbeelding)

titan (crew)
1+, 0-

Ruby1966
2+, 0-

Hij doet me een beetje aan een kat denken met die haardos... Twijfel, maar toch een minnetje

2+, 2-

Aan een kat ???

Zie je die enorme snorharen dan niet???

SelmaDuim
2+, 4-

Rik
2+, 5-

En om ff aso voor te dringen:

Natalie Imbruglia

(afbeelding)

Plusje hiero, volgens mij gaf ik r op MovieMeter een min, maar ja. 1+, 0-

SelmaDuim
Hier is ze mooier dan op MM
2+, 0-

2+, 1-
Onzin. Verder wel een zeer mooie vrouw.

Niet echt heel mooi, maar een plusje kan er wel vanaf.

3+, 1-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.