MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
In navolging van de soortgelijke topics op Moviemeter leek het me wel leuk hier ook zoiets te starten:

Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.

+ = goedgekeurd
- = afgekeurd

Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, is het tijd voor de volgende. Degene die een plaatje post, mag zeggen wie het volgende plaatje (van een andere artiest!) post. Mocht dit te lang duren, dan kan iemand altijd even tussendoor een plaatje neerzetten.

Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!

Laat ik zelf het spits afbijten met Tori Amos

(afbeelding)

JonnieBrasco
+

ElMeroMero
Worden bandfoto's ook toegelaten bij dit spelletje ? Dan kan ik niet wachten tot iemand met een foto van Gwar aan komt zetten.

Maar ik moet toegeven, Tori kan er best mee door.

Een + dus.

De tussenstand is nu dus 3+, 0-

Heb de opzet enigszins veranderd. Het idee is nu dat we stoppen zodra er 10 plusjes of minnetjes zijn en niet na de 10de stem.

JonnieBrasco
herman schreef:

Heb de opzet enigszins veranderd. Het idee is nu dat we stoppen zodra er 10 plusjes of minnetjes zijn en niet na de 10de stem.

Pfoe, is vijf plusjes of minnetjes niet een beter idee?

5 plusjes is ook goed. Het gaat hier immers niet zo hard als op Moviemeter.

SelmaDuim
3+, 2-
ik wil me niet opdringen, maarre... ik weet wel een eventuele volgende

4 plus, 2 min

Ruby1966
4 plus, 3 min

Heb de spelregels voor een laatste maal aangepast. Het is nu 5 minnetjes of 5 plusjes, anders waren we bij 3+, 2- eigenlijk al klaar geweest. En Selma mag de volgende doen.

SelmaDuim
jippie!

en een + van mij ! dus 5 plus en 3 min

SelmaDuim
Het was verschrikkelijk moeilijk kiezen tussen al die hele lek...
...ehm mooie foto's maar hier is hij dan: Brandon Boyd, de zanger van Incubus

(afbeelding)

+1, 0-

Ruby1966
+2 , -1

SelmaDuim
Onderhond mag trouwens de volgende foto plaatsen

JonnieBrasco
+3,-5

Makkelijk is anders, met een muzieksmaak als de mijne. Hellfish/Xanopticon/Aphex Twin .. niet de beste exemplaren om hier te plaatsen .

En om toch maar iemand te maken die ook goeie muziek weet te maken, de volgende dame. Ze ziet er lief uit, maar ze kan enorm veel lawaai maken

(afbeelding)

Had al zo'n vermoeden dat je met haar zou komen aanzetten . Ondanks dat het een plaatje is van slechte kwaliteit:

2+, 0-

+3, 0-

(ken haar niet, btw. Dj Daisy heet ze?)

herman: yups, een francaise die laatst een Mix CD uitbracht op TTM (Promo's label). Draait veel frenchcore / darkcore en produced ook onder de naam Mandragore. Haar eigen nummer zijn niet altijd even goed, maar die mix CDs zijn daarentegen wel erg lekker .

BoordAppel: veel keus had ik niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.