Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2004, 15:26 uur
In navolging van de soortgelijke topics op Moviemeter leek het me wel leuk hier ook zoiets te starten:
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
+ = goedgekeurd
- = afgekeurd
Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, is het tijd voor de volgende. Degene die een plaatje post, mag zeggen wie het volgende plaatje (van een andere artiest!) post. Mocht dit te lang duren, dan kan iemand altijd even tussendoor een plaatje neerzetten.
Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
+ = goedgekeurd
- = afgekeurd
Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, is het tijd voor de volgende. Degene die een plaatje post, mag zeggen wie het volgende plaatje (van een andere artiest!) post. Mocht dit te lang duren, dan kan iemand altijd even tussendoor een plaatje neerzetten.
Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!
0
ElMeroMero
geplaatst: 28 september 2004, 15:49 uur
Worden bandfoto's ook toegelaten bij dit spelletje ? Dan kan ik niet wachten tot iemand met een foto van Gwar aan komt zetten. 
Maar ik moet toegeven, Tori kan er best mee door.
Een + dus.

Maar ik moet toegeven, Tori kan er best mee door.
Een + dus.
0
geplaatst: 28 september 2004, 15:52 uur
De tussenstand is nu dus 3+, 0- 
Heb de opzet enigszins veranderd. Het idee is nu dat we stoppen zodra er 10 plusjes of minnetjes zijn en niet na de 10de stem.

Heb de opzet enigszins veranderd. Het idee is nu dat we stoppen zodra er 10 plusjes of minnetjes zijn en niet na de 10de stem.

0
JonnieBrasco
geplaatst: 28 september 2004, 16:00 uur
herman schreef:

Pfoe, is vijf plusjes of minnetjes niet een beter idee?
0
geplaatst: 28 september 2004, 17:16 uur
5 plusjes is ook goed. Het gaat hier immers niet zo hard als op Moviemeter. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 28 september 2004, 17:16 uur
3+, 2-
ik wil me niet opdringen, maarre... ik weet wel een eventuele volgende 
ik wil me niet opdringen, maarre... ik weet wel een eventuele volgende 
0
geplaatst: 28 september 2004, 18:57 uur
Heb de spelregels voor een laatste maal aangepast. Het is nu 5 minnetjes of 5 plusjes, anders waren we bij 3+, 2- eigenlijk al klaar geweest. En Selma mag de volgende doen. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 28 september 2004, 20:42 uur
Het was verschrikkelijk moeilijk kiezen tussen al die hele lek... 
...ehm mooie foto's maar hier is hij dan: Brandon Boyd, de zanger van Incubus

...ehm mooie foto's maar hier is hij dan: Brandon Boyd, de zanger van Incubus

0
SelmaDuim
geplaatst: 28 september 2004, 22:00 uur
Onderhond mag trouwens de volgende foto plaatsen 

0
geplaatst: 29 september 2004, 13:24 uur
Makkelijk is anders, met een muzieksmaak als de mijne. Hellfish/Xanopticon/Aphex Twin .. niet de beste exemplaren om hier te plaatsen
.
En om toch maar iemand te maken die ook goeie muziek weet te maken, de volgende dame. Ze ziet er lief uit, maar ze kan enorm veel lawaai maken

.En om toch maar iemand te maken die ook goeie muziek weet te maken, de volgende dame. Ze ziet er lief uit, maar ze kan enorm veel lawaai maken

0
geplaatst: 29 september 2004, 13:30 uur
Had al zo'n vermoeden dat je met haar zou komen aanzetten
. Ondanks dat het een plaatje is van slechte kwaliteit:
2+, 0-
. Ondanks dat het een plaatje is van slechte kwaliteit:2+, 0-
0
geplaatst: 29 september 2004, 13:52 uur
herman: yups, een francaise die laatst een Mix CD uitbracht op TTM (Promo's label). Draait veel frenchcore / darkcore en produced ook onder de naam Mandragore. Haar eigen nummer zijn niet altijd even goed, maar die mix CDs zijn daarentegen wel erg lekker
.
BoordAppel: veel keus had ik niet
.BoordAppel: veel keus had ik niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.