Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2008, 12:03 uur
nee, ik bedoelde herman, dacht wel dat het zijn type was na alle foto's die ik hem een keer had zien plaatsen

jouw smaak heb ik geen benul van

0
SelmaDuim
geplaatst: 23 februari 2008, 13:53 uur
Anders plaats jij straks een nieuwe foto, fastpulseboy. Want ik ben ook wel benieuwd naar wat jouw smaak is. 

0
geplaatst: 23 februari 2008, 23:13 uur
Koenr schreef:
2+, 6-
2+, 6-
MichelDumoulin schreef:
3+, 6-
3+, 6-
by_the_way schreef:
4+
4+
Eindelijk eens wat mensen die hun gevoel volgen in plaats van het clichédinges: "oei, zis blond en ziet er ietwat sleterig uit. Ik zal haar maar een min geven terwijl ze wel zeer aantrekkelijk is"
Of in het geval van de vrouwen: "Oei, haar haar zit beter dan het mijne, haar boezme is groter dan de mijne en haar lijn is slanker dan de mijne, laat ik haar maar een - geven, de slet"
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 februari 2008, 23:18 uur
AGE-411, het is meer omdat ze dommer uit haar ogen kijkt dan ik. Ik ben niet zo bang voor vrouwen met een cupje B. 

0
geplaatst: 24 februari 2008, 01:19 uur
12-
en dan volg ik inderdaad m'n gevoel niet anders zouden er direct 5 punten in mindering gebracht worden
en dan volg ik inderdaad m'n gevoel niet anders zouden er direct 5 punten in mindering gebracht worden
0
geplaatst: 24 februari 2008, 01:51 uur
13-
Ze ziet er uit als 14, haar boezem ten spijt. Kortom, deze foto is zo'n 10 jaar te laat geplaatst.
Ze ziet er uit als 14, haar boezem ten spijt. Kortom, deze foto is zo'n 10 jaar te laat geplaatst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.