MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
fastpulseboy
Lin schreef:
had wel verwacht dat jij een plusje zou geven

ik?
Is mijn smaak zo duidelijk?

LZA
8+, 4-

Lin
fastpulseboy schreef:
ik?
Is mijn smaak zo duidelijk?

nee, ik bedoelde herman, dacht wel dat het zijn type was na alle foto's die ik hem een keer had zien plaatsen

jouw smaak heb ik geen benul van

SelmaDuim
Anders plaats jij straks een nieuwe foto, fastpulseboy. Want ik ben ook wel benieuwd naar wat jouw smaak is.

(afbeelding)

Kat DeLuna

SelmaDuim
Ze kijkt een beetje dom...

1-

1-, 1+

met voorsprong

1+, 3- haha lelijk

Kos
Ik heb een andere foto van haar gevonden:

lambf
2+ voor Piggy

kArIzMa_TuRk
4-

fastpulseboy
5-

2+, 6-

sdr
3+ 7- lelijk

LZA
4+, 8-

Koenr schreef:
2+, 6-

MichelDumoulin schreef:
3+, 6-

by_the_way schreef:
4+

Eindelijk eens wat mensen die hun gevoel volgen in plaats van het clichédinges: "oei, zis blond en ziet er ietwat sleterig uit. Ik zal haar maar een min geven terwijl ze wel zeer aantrekkelijk is"

Of in het geval van de vrouwen: "Oei, haar haar zit beter dan het mijne, haar boezme is groter dan de mijne en haar lijn is slanker dan de mijne, laat ik haar maar een - geven, de slet"

4+ 9-

SelmaDuim
AGE-411, het is meer omdat ze dommer uit haar ogen kijkt dan ik. Ik ben niet zo bang voor vrouwen met een cupje B.

Auch...

11-

12-

en dan volg ik inderdaad m'n gevoel niet anders zouden er direct 5 punten in mindering gebracht worden

13-

Ze ziet er uit als 14, haar boezem ten spijt. Kortom, deze foto is zo'n 10 jaar te laat geplaatst.

AGE-411, eh, ik gaf een min hoor. Dit is toch niks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.