MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
dix
Reijersen schreef:
Dat wordt dan weer eens tijd

no, serious
ik woon samen ...

Ik ga wel even op zoek naar iets anders voor je. Excuses.

Nou dan, Reijersen voor jou Prince - The Rainbow Children. Een 4,5* lijkt me wat meer tekst waard (te meer het me een vreemde keuze lijkt).

dix
Reijersen schreef:
Ik ga wel even op zoek naar iets anders voor je. Excuses.

Ik heb toch niet geprotesteerd ?

voor dix: MIA - Kala

Betere keuze voor je?

@ Waldo, nog meer tekst? Ik zal het proberen!

Peter, ik zou graag van jou een recensie zien bij: Jannick Top - Soleil d'Ork (1976), aangezien het een van de weinige albums bij je topstemmen is waar ik echt nog nooit van heb gehoord en ben wel benieuwd...

Titmeister schreef:
Peter, ik zou graag van jou een recensie zien bij: Jannick Top - Soleil d'Ork (1976), aangezien het een van de weinige albums bij je topstemmen is waar ik echt nog nooit van heb gehoord en ben wel benieuwd...

Niet m'n beste maar toch:

Jannick Top - Soleil D'Ork

dank je, t wordt misschien maar eens tijd dat ik wat meer zeuhl ga luisteren dan één album van Magma...

lambf
dix schreef:
Lambf, doe Fennesz ' Endless Summer maar

Gisteren nog gedraaid, en ik vond 'm wél erg goed.

Fennesz - Endless Summer

Ik hoop dat je het genoeg tekst vindt

dix
lambf schreef:
(quote)

Fennesz - Endless Summer

Ik hoop dat je het genoeg tekst vindt

ja hoor
en duidelijk onderbouwd
alleen vind ik ook de ruis op die plaat clean klinken

lambf schreef:
Voor Itchi: Leg jij maar eens uit waarom Barkmarket - Vegas Throat zo geniaal is

Cygnus schreef:

En ik wil jou graag opzadelen met de opdracht om het eerste bericht bij Beheaded van Bedhead te schrijven.

Wordt volgende week jongens... deze week echt nul tijd.

lambf
Niet erg, als er maar een leuke/goede review komt te staan

Hoe werkt dit topic precies, ik zou graag mee willen doen... Ben wel benieuwd...

The Scientist schreef:
Het ging erom meer uitgebreide berichten op de site te krijgen dus dit topic.

Weer een game, maar ditmaal met als doel wat uitgebreidere reviews op de site te krijgen.. het idee is simpel, kies een album uit de stemmen lijst van de persoon die voor je post waar hij nog geen bericht heeft staan, hij moet dan bij dat album een (redelijk uitgebreid) bericht neerzetten. Daarna krijg jij weer die opdracht.. etc...

Zo werkt het dus...

lambf schreef:
Voor Itchi: Leg jij maar eens uit waarom Barkmarket - Vegas Throat zo geniaal is

klaar

Cygnus schreef:
(quote)

Zo werkt het dus...

aha.. begrepen. Dus wie moet ik nu een opdracht geven om een review te maken??

Cygnus schreef:
(quote)

En ik wil jou graag opzadelen met de opdracht om het eerste bericht bij Beheaded van Bedhead te schrijven.

Gedaan

Lijkt me leuk en zinvol dit topic weer 's onder de aandacht te brengen.

Iemand eentje voor mij?

The Scientist schreef:
Het ging erom meer uitgebreide berichten op de site te krijgen dus dit topic.

Weer een game, maar ditmaal met als doel wat uitgebreidere reviews op de site te krijgen.. het idee is simpel, kies een album uit de stemmen lijst van de persoon die voor je post waar hij nog geen bericht heeft staan, hij moet dan bij dat album een (redelijk uitgebreid) bericht neerzetten. Daarna krijg jij weer die opdracht.. etc...

Nou Herman: Gish van Smashing Pumpkins dan maar (heb hem zelf nu op staan).
Jullie mogen mij verder wel overslaan (ik zoek zelf mijn albums wel uit om te voorzien van een langere bespreking)

Gish van Smashing Pumpkins

Prima.

Jullie mogen mij verder wel overslaan

Flauw hoor.

lambf
herman schreef:
Lijkt me leuk en zinvol dit topic weer 's onder de aandacht te brengen.

*Staat al in de startblokken*

herman schreef:
Flauw hoor.

(ach, zijn er nog albums waar ik op gestemd heb en niks geschreven? ).

lambf
Hier mis ik anders nog de nodige informatie hoor

Aan verzamelaars maak ik niet zo veel woorden vuil (enkele uitzondering daargelaten). Logisch dat je daar dus wat mist

Verzameling zeer puike liedjes van een geliefd jaren '80 bandje samengepletterd op 1 schijfje. Klaar.

lambf
En toch nog een 4,5* Nouja, laten we er maar over ophouden anders word het wel erg off-topic.

Ja goede liedjes mogen dat best krijgen: slechts een paar verzamelaars hebben bij mij 4,5* maar daarmee hoef ik er geen hele recensie over te schrijven verder. Goede liedjes zijn goede liedjes en meestal mist er veel, hier niet. Ik hoor niet tot de groep die verzamelaars per definitie neersabelen. Ik ben het er wel vaak mee eens dat ze vaak niet deugen. Maar zo tover ik soms dus wel eens een hoge beoordeling uit mijn hoed voor een verzamelaar.

Overigens ondersteun ik dit topic van harte en mijn inmenging is vooral ook een ondersteuning bij herman's omhoog halen van dit topic. Als het mensen weet aan te moedigen wat verder te komen dan het bekende 'gaaf plaatje' ben ik al tevreden. En hoe ze het dan doen zal me worst wezen (we heten ook niet allemaal Zachary).

Inderdaad. Het zou mooi zijn als meer mensen meededen. Wellicht ook die mensen die zich vooral bezig houden met het droppen van one-liners of de talloze KO's.

Maar goed, mijn review voor de Pumpkins' Gish staat er inmiddels.

En lambf mag iets schrijven bij Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back (1988).

Iemand weer eentje voor mij?

16 Horsepower - Low Estate

Omdat je er om vraagt.

Ok, komt voor de bakker.

Nu mag iemand zeggen welke jij moet reviewen enzovoorts.

Prima, maar dan wel 1 uit mijn stemlijst, als dat goed is.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.