Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2008, 00:40 uur
Sterker nog, dat moet zelfs volgende de officiële spelregels. 
Dus: wie zegt welk album deric een recensie moet schrijven?

Dus: wie zegt welk album deric een recensie moet schrijven?
0
geplaatst: 7 juli 2008, 10:36 uur
0
geplaatst: 7 juli 2008, 10:37 uur
Itchy:
John Coltrane - Olé Coltrane.
(want zo te zien had je daar nog niks staan)
John Coltrane - Olé Coltrane.
(want zo te zien had je daar nog niks staan)
0
geplaatst: 7 juli 2008, 11:04 uur
itchy schreef:
Louis: Yo La Tengo - I Can Hear The Heart Beating As One
Louis: Yo La Tengo - I Can Hear The Heart Beating As One
Ai, dat wordt een moeilijke, maar ik zal mn best doen

0
geplaatst: 7 juli 2008, 14:00 uur
Reijersen: R.E.M. - Automatic for the People
Als ik het zo zie is dit het enige album (samen met hun laatste) wat je van hun kent, maar je geeft er wel 4,5* aan. Je zou eens achter andere albums van de band aan moeten gaan, ik kan je Green aanraden.
Ik moet zelf ook nog eens nodig meer R.E.M. luisteren eigenlijk.
Als ik het zo zie is dit het enige album (samen met hun laatste) wat je van hun kent, maar je geeft er wel 4,5* aan. Je zou eens achter andere albums van de band aan moeten gaan, ik kan je Green aanraden.
0
geplaatst: 7 juli 2008, 14:01 uur
Jesse schreef:
Komt voor elkaar, ik ken dat album vooral via mijn pa. Zal er een mooi verhaaltje bij schrijven.
Ik moet inderdaad eens wat meer van de band beluisteren, bedankt voor de tip.
edit: meteen maar werk van gemaakt en hopelijk naar tevredenheid: klik
0
geplaatst: 7 juli 2008, 14:51 uur
herman schreef:
Gaat goed hier opeens! Wie heeft er eentje voor Jesse?
Gaat goed hier opeens! Wie heeft er eentje voor Jesse?
@Jesse: ik zie dat jij een album in je top 10 hebt wat er bij maar niet in wil. Kan je mij enthousiast krijgen met een geniale recensie bij Captain Beefhearts Trout Mask Replica?
0
geplaatst: 7 juli 2008, 15:14 uur
Voor lebowski: Spearhead - Home
ben wel benieuwd, een beetje vreemde eend in de bijt in je 5*-lijst...
ben wel benieuwd, een beetje vreemde eend in de bijt in je 5*-lijst...
0
geplaatst: 7 juli 2008, 15:16 uur
Titmeister: gaat u eens aan het werk met Tori Amos - Little Earthquakes, want volgens mij staat daar nog niks van uw mening 

0
geplaatst: 7 juli 2008, 15:43 uur
0
Sheplays
geplaatst: 7 juli 2008, 16:45 uur
Reijersen heeft deze legende leren kennen, ik ben dus wel benieuwd hoe het hem en Jimi Hendrix - Experience Hendrix is vergaan!
0
geplaatst: 7 juli 2008, 17:38 uur
Voor Sheplays; New Model Army - No Rest for the Wicked, omdat daar nog weinig bij geschreven staat.
0
lambf
geplaatst: 7 juli 2008, 17:52 uur
herman schreef:
En lambf mag iets schrijven bij Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back (1988).
En lambf mag iets schrijven bij Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back (1988).

Klaar
0
Sheplays
geplaatst: 7 juli 2008, 23:16 uur
deric raven schreef:
Voor Sheplays; New Model Army - No Rest for the Wicked, omdat daar nog weinig bij geschreven staat.
Your wish is my command!

0
geplaatst: 7 juli 2008, 23:39 uur
Sheplays schreef:
Reijersen heeft deze legende leren kennen, ik ben dus wel benieuwd hoe het hem en Jimi Hendrix - Experience Hendrix is vergaan!
Komt voor elkaar.
0
geplaatst: 8 juli 2008, 12:05 uur
Voor Jelle: wat vind je toch zo slecht aan dEUS - In a Bar, Under the Sea dat je er maar 1 lousy sterretje voor over hebt?
0
geplaatst: 8 juli 2008, 13:10 uur
Voor Lebowski:
dEUS - Worst Case Scenario
Omdat je deze schijnbaar minder acht dan The Ideal Crash en In a Bar, Under the Sea
dEUS - Worst Case Scenario
Omdat je deze schijnbaar minder acht dan The Ideal Crash en In a Bar, Under the Sea
0
geplaatst: 8 juli 2008, 13:47 uur
Reijersen schreef:
Titmeister: gaat u eens aan het werk met Tori Amos - Little Earthquakes, want volgens mij staat daar nog niks van uw mening

done
0
geplaatst: 9 juli 2008, 11:20 uur
Sheplays schreef:
Et Voila!
0
geplaatst: 9 juli 2008, 11:52 uur
voor Jesse: Frank Zappa - Hot Rats, daar ben ik wel benieuwd naar 

0
geplaatst: 9 juli 2008, 12:01 uur
iemand74, voor jou de volgende:
Funkadelic - Free Your Mind... And Your Ass Will Follow (1970)
succes!
Funkadelic - Free Your Mind... And Your Ass Will Follow (1970)
succes!
* denotes required fields.