MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:

3-9

4-9

6-12

6-13

7-13

Cured
8-13

johannesA
10-13

10-14

10-15

12-15

12-16

Aan Edgar18 de eer om de finale te starten.

De beste band / artiest aller tijden K.O. - Finale

Finaletijd!

Jaren '60 iconen John, Paul, George en Ringo tegen (voornamelijk) jaren '70 icoon David Robert Johns.
She Loves You, Penny Lane en A Day in the Life tegen Space Oddity, Changes en Let's Dance.
Rubber Soul, Revolver en Abbey Road tegen Hunky Dory, Station to Station en Low.

Het moge duidelijk zijn, beide artiesten staan hier niet voor niks. Aan jullie de keuze, wie is de nummer één allertijden.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/61/The_Beatles_arrive_at_JFK_Airport.jpg/266px-The_Beatles_arrive_at_JFK_Airport.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e8/David-Bowie_Chicago_2002-08-08_photoby_Adam-Bielawski-cropped.jpg/266px-David-Bowie_Chicago_2002-08-08_photoby_Adam-Bielawski-cropped.jpg

1. The Beatles vs. David Bowie

Volgens mij is de 20 haalbaar dus laten we kijken wie daar als eerste weet te geraken (2 verschil). Mocht er morgenochtend om 11 uur nog geen winnaar zijn dan wint de artiest die op dat moment de meeste stemmen heeft. Na 11-en ben ik richting BKS en kan ik het spel niet meer 'afronden' dus vandaar deze deadline .

1. The Beatles vs. David Bowie

1-0 deels omdat ik (iets) meer met de muziek van The Beatles heb maar buiten dat vind ik dat ook maar één groep deze titel echt toekomt.

1-1

Cured
1-2

1-3

2-3

3-4

Geweldige finale. Mogen van mij allebei winnen.

4-5

5-5

Wat ArthurDZ zegt.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.