Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 30 augustus 2009, 21:33 uur
Ik had het ook niet over berichten, de albums die gekozen worden krijgen hooguit 4 stemmen erbij. Terwijl er zo'n 20 man aan dit topic meedoen. Ik heb nog op alles gestemd op de laatste 4 na.
0
Harco
geplaatst: 30 augustus 2009, 22:15 uur
Mijn reden weet je nu, in ieder geval: bericht = stem. 

0
geplaatst: 8 september 2009, 23:08 uur
Het spijt me als het wat langer duurt voor ik antwoord, de aanvraagjes gaan namelijk achterlijk hard en ik kan er niet constant zijn.
0
Fidelodelientje
geplaatst: 12 september 2009, 01:36 uur
Dames!
Ik zie dat ik dit weekend aan de beurt ben voor het hiphop album van de week.. Ik ben alleen bang dat ik jullie niet blij kan maken met een album dat voor jullie onbekend is, ik ga me er dus ook niet aan wagen..
Dit weekend mag Rosco dus een album droppen.. Als ik binnenkort een album tegenkom dat hier thuis hoort, zijn jullie de eerste die t horen!
Ik zie dat ik dit weekend aan de beurt ben voor het hiphop album van de week.. Ik ben alleen bang dat ik jullie niet blij kan maken met een album dat voor jullie onbekend is, ik ga me er dus ook niet aan wagen..
Dit weekend mag Rosco dus een album droppen.. Als ik binnenkort een album tegenkom dat hier thuis hoort, zijn jullie de eerste die t horen!
0
raffael77
geplaatst: 12 september 2009, 08:41 uur
Maakt niet uit toch. Veel albums die hier staan kennen veel users toch ook.
0
Harco
geplaatst: 12 september 2009, 10:37 uur
De enige regel is, geloof ik, dat hij minder dan tien stemmen moet hebben hier op de site.
0
Fidelodelientje
geplaatst: 14 september 2009, 18:59 uur
Alsnog vergeten..
Dit wordt 'm: Hilltop Hoods - The Calling
Voor linkjes moet je maar pm'en dan. (komt sowieso pas morgen, moet zo weg)
Dit wordt 'm: Hilltop Hoods - The Calling
Voor linkjes moet je maar pm'en dan. (komt sowieso pas morgen, moet zo weg)
0
Dj2Jelle
geplaatst: 29 september 2009, 23:52 uur
Mensen, ik kap even met dit topic. Ik zoek liever zelf m'n muziek uit. 

0
geplaatst: 30 september 2009, 20:38 uur
Wel hoor.
Die van Ide moet ik nog luisteren. Die van de Hilltop Hoods lijkt me niet zo interessant, omdat het Aussie hiphop is.
Rosco is toch deze week aan de beurt voor een nieuw hiphop album?
Die van Ide moet ik nog luisteren. Die van de Hilltop Hoods lijkt me niet zo interessant, omdat het Aussie hiphop is.Rosco is toch deze week aan de beurt voor een nieuw hiphop album?
0
geplaatst: 30 september 2009, 21:06 uur
Betekent dat dat jij ook even kapt met dit topic of vindt je het gewoon leuk om Jelle te quoten? 

0
geplaatst: 30 september 2009, 22:43 uur
Nu krijgen we de fase dat iedereen gaat melden dat ze gaan kappen met het topic terwijl dat al lang is zon beetje 

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 12:38 uur
Ik denk dat we beter een nieuw lijstje kunnen maken met users die echt willen deelnemen aan dit topic, een goede inbreng hebben en het album van de week ook daadwerkelijk willen checken.
Nieuwe lijst:
-R&P
Nieuwe lijst:
-R&P
0
Rene1979
geplaatst: 1 oktober 2009, 12:39 uur
Ik denk dat we beter een nieuw lijstje kunnen maken met users die echt willen deelnemen aan dit topic, een goede inbreng hebben en het album van de week ook daadwerkelijk willen checken.
Nieuwe lijst:
-R&P
-Rene
Nieuwe lijst:
-R&P
-Rene
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 12:45 uur
Rene1979 schreef:
Rene, dat is een geweldig idee!

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 17:54 uur
Nieuwe lijst:
-R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
Iemand die de regels misschien nog eens op een rijtje zet?
-R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
Iemand die de regels misschien nog eens op een rijtje zet?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 oktober 2009, 21:07 uur
-R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- JeKanDeGroetenUitBrabantKrijgenKUT!
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- JeKanDeGroetenUitBrabantKrijgenKUT!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 oktober 2009, 21:10 uur
Je valt in de herhaling als eurosport (grappig).
* denotes required fields.