Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 21:24 uur
Maar mijn herhalingen zijn anders, dat kan je van Eurosport niet zeggen
.
.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 22:34 uur
RedLightCityBoy schreef:
Je valt in de herhaling als eurosport (grappig).
Pooiertje schreef:
Maar mijn herhalingen zijn anders, dat kan je van Eurosport niet zeggen
.
Frank Kramer zegt: 'graag tot een volgende keer'.Maar mijn herhalingen zijn anders, dat kan je van Eurosport niet zeggen
. -R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- Osiris
Lijkt me wel dat we dan de huidige volgorde aanhouden. Alleen dan zonder de users die niet meer meedoen:
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- Rhythm & Poetry
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
- RedLightCityBoy
- Jurrien
- kemm
- JLjuju
- Kill_illuminati
- rene1979
- Seedorf
- Pooiertje
- Dj2Jelle
- Relax
- lambf
- Misorabi
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- Heemskerktollie (kiest zelf geen album maar wil wel luisteren)
- reijersen (idem)
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 08:12 uur
RedLightCityBoy schreef:
Dat is mijn punchline.
@Osiris: een goed idee.

0
Fidelodelientje
geplaatst: 2 oktober 2009, 12:20 uur
-R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- Osiris
- Fidelodelientje
Lijkt me wel dat we dan de huidige volgorde aanhouden. Alleen dan zonder de users die niet meer meedoen:
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- Rhythm & Poetry
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
- RedLightCityBoy
- Jurrien
- kemm
- JLjuju
- Kill_illuminati
- rene1979
- Seedorf
- Pooiertje
- Dj2Jelle
- Relax
- lambf
- Misorabi
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- reijersen (idem)
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- Osiris
- Fidelodelientje
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- Rhythm & Poetry
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
- RedLightCityBoy
- Jurrien
- kemm
- JLjuju
- Kill_illuminati
- rene1979
- Seedorf
- Pooiertje
- Dj2Jelle
- Relax
- lambf
- Misorabi
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- reijersen (idem)
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 16:57 uur
Wie zegt dat ik niet meer mee doe
?!
Ik vind het wel chill, iedere week een gratis albumpie.
-R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- Osiris
- Fidelodelientje
- Stapler
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- Rhythm & Poetry
- Aghora
- Osiris Apis
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
- RedLightCityBoy
- Jurrien
- kemm
- JLjuju
- Kill_illuminati
- rene1979
- Seedorf
- Pooiertje
- Dj2Jelle
- Relax
- lambf
- Misorabi
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- reijersen (idem)
?!Ik vind het wel chill, iedere week een gratis albumpie.
-R&P
-Rene
-kemm
-FlyLo
- Pooiertje
- FunkyMonk
- Osiris
- Fidelodelientje
- Stapler
- Rosco
- Chrisseh
- PJC
- maxinator
- Modder-Eter
- Jacktherapper
- Rhythm & Poetry
- Aghora
- Osiris Apis
- Nega
- FunkyMonk
- Korhymes
- Boris91
- RedLightCityBoy
- Jurrien
- kemm
- JLjuju
- Kill_illuminati
- rene1979
- Seedorf
- Pooiertje
- Dj2Jelle
- Relax
- lambf
- Misorabi
- FlyLo
- J.M.
- Harco
- WILDE_FRANS
- Fidelodelientje
- reijersen (idem)
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 17:45 uur
We zijn nu met 9 users, een leuk aantal. Als er nog mensen bij willen komen dan is dat goed. De laatste keer is Fidelodelientje geweest. Dat zou betekenen dat ik deze week dus het album mag plaatsen.
Ik leg nog een keer de regels uit. Elke week wordt er door de user die dan aan de beurt is het album van de week geplaatst. Zondag is de dag dat er een nieuw album geplaatst wordt, eventueel mag dit ook een dag eerder of een dag later als de user dit aangeeft.
Het album dat gekozen wordt mag niet meer dan 10 stemmen hebben en moet uit het genre hiphop komen. Heb je het album uitgekozen dan plaats je in dit topic een verhaaltje over het album om de overige users te enthousiasmeren.
De user die het album heeft gekozen stuurt alle deelnemers een PM met een downloadlink. Het is echt de bedoeling dat iedereen dit doet en niet de andere users zelf laat zoeken. Ik hoop dat alles duidelijk is, zo niet dan hoor ik het wel.
Dit is de volgorde:
- Rhythm & Poetry
- Osirs Apis
- FunkyMonk
- kemm
- Rene1979
- Pooiertje
- FlyLo
- Stapler
- Fidelodelientje
Ik zal dadelijk het album van de week plaatsen.
Ik leg nog een keer de regels uit. Elke week wordt er door de user die dan aan de beurt is het album van de week geplaatst. Zondag is de dag dat er een nieuw album geplaatst wordt, eventueel mag dit ook een dag eerder of een dag later als de user dit aangeeft.
Het album dat gekozen wordt mag niet meer dan 10 stemmen hebben en moet uit het genre hiphop komen. Heb je het album uitgekozen dan plaats je in dit topic een verhaaltje over het album om de overige users te enthousiasmeren.
De user die het album heeft gekozen stuurt alle deelnemers een PM met een downloadlink. Het is echt de bedoeling dat iedereen dit doet en niet de andere users zelf laat zoeken. Ik hoop dat alles duidelijk is, zo niet dan hoor ik het wel.
Dit is de volgorde:
- Rhythm & Poetry
- Osirs Apis
- FunkyMonk
- kemm
- Rene1979
- Pooiertje
- FlyLo
- Stapler
- Fidelodelientje
Ik zal dadelijk het album van de week plaatsen.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 17:52 uur
Het nieuwe hiphop album van de week is geworden (trommelgeroffel):
Ghettosocks - Get Some Friends

Ghettosocks is een rapper uit Canada die in 2006 het ijzersterke Get Some Friends afleverde aan de wereld. Helaas is het een album dat veel mensen over het hoofd hebben gezien. Ik hoop dat het nu wat meer aandacht krijgt.
Ghettosocks heeft een leuke manier van rappen, het kan wat droog over komen maar dat vond ik totaal niet erg. Tekstueel is hij toch ook erg vermakelijk (If knowledge is a weapon, I'm a dangerous man) en weet hij gedurende de hele cd te boeien.
Naast de raps van de gastheer Ghettosocks zijn de producties ook buitengewoon fris. Al met al is dit een absolute aanrader wat mij betreft.
Ik zal dadelijk de linkjes sturen.
Ghettosocks - Get Some Friends

Ghettosocks is een rapper uit Canada die in 2006 het ijzersterke Get Some Friends afleverde aan de wereld. Helaas is het een album dat veel mensen over het hoofd hebben gezien. Ik hoop dat het nu wat meer aandacht krijgt.
Ghettosocks heeft een leuke manier van rappen, het kan wat droog over komen maar dat vond ik totaal niet erg. Tekstueel is hij toch ook erg vermakelijk (If knowledge is a weapon, I'm a dangerous man) en weet hij gedurende de hele cd te boeien.
Naast de raps van de gastheer Ghettosocks zijn de producties ook buitengewoon fris. Al met al is dit een absolute aanrader wat mij betreft.
Ik zal dadelijk de linkjes sturen.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 18:55 uur
Lijkt me een goede keuze.
Dit album stond op mijn te luisteren lijstje.
Dit album stond op mijn te luisteren lijstje.
0
geplaatst: 6 oktober 2009, 00:00 uur
Kan hem pas in het weekend afhalen dus mijn stem zal nog een tijdje op zich laten wachten. Stond sowieso al op mijn lijstje dus komt goed uit.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 19:06 uur
Al users die aan de plaat toe zijn gekomen? Ik ben wel benieuwd naar de reacties. 

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 19:07 uur
Ik heb 'm gister en eergister 2x beluisterd maar heb nog niet echt een oordeel klaar.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:09 uur
same here, maar geen nood, voor het einde vd week staat er wat 
but i like!

but i like!
0
Fidelodelientje
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:55 uur
Ik ben er net aan begonnen, vond Step to a T-Rex sowieso al een leuk nummer.
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 11:35 uur
Ik had nog op meer reacties gehoopt, maar goed, misschien komen ze nog.
Vandaag mag Osiris Apis een album kiezen.
Vandaag mag Osiris Apis een album kiezen.

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 16:04 uur
Oh ik ben al aan de beurt.
Ik ben het album van Ghettosocks nu voor het eerst aan het luisteren. Klinkt best goed.
Ik ben het album van Ghettosocks nu voor het eerst aan het luisteren. Klinkt best goed.
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 17:50 uur
Mestizo - Dream State (2007)

Het was best wel moeilijk om een album uit te kiezen, want ik had verschillende albums in gedachte. Alleen ik heb op dit album gestemd.
Mestizo is een mc van het label Galapagos4. Het album bestaat uit 23 tracks. Het merendeel zijn korte nummers en een aantal instrumentale interludes.

Het was best wel moeilijk om een album uit te kiezen, want ik had verschillende albums in gedachte. Alleen ik heb op dit album gestemd.
Mestizo is een mc van het label Galapagos4. Het album bestaat uit 23 tracks. Het merendeel zijn korte nummers en een aantal instrumentale interludes.
Galapagos4 schreef:
After a 2 year hiatus MESTIZO is back with his official homecoming album. "Dream State" is MESTIZO’s interpretation of his native land of California, which is a dream world in itself, filled with eccentric beings entranced in a dream state.
This album is entirely produced by the new super duo Julian Code, made up of Sean Julian (best known for the highly successful Psych Rock LP "Trap Door" on Groove Merchant Records) and DJ Morse Code, the San Francisco native better known for his club monster DJ status as part of the Super Friends crew. ...
MESTIZO has gained tremendous respect from his peers and elders alike as a passionate writer, amazing performer, and stern leader of the next generation of artist. Lyrically, MESTIZO teamed up with JOE DUBBS, ISAIAH, QWEL, 2MEX AND MURS and although, DREAM STATE is an album that needed no features, each individual that contributed to the album gladly added to its magnificence. Together they have created classic duets in honor of the golden state sound. MESTIZO embodies the true sound and style of a California heavy weight and is sure be a mogul to many and this album the future blueprint of how the West Coast Rocks.
After a 2 year hiatus MESTIZO is back with his official homecoming album. "Dream State" is MESTIZO’s interpretation of his native land of California, which is a dream world in itself, filled with eccentric beings entranced in a dream state.
This album is entirely produced by the new super duo Julian Code, made up of Sean Julian (best known for the highly successful Psych Rock LP "Trap Door" on Groove Merchant Records) and DJ Morse Code, the San Francisco native better known for his club monster DJ status as part of the Super Friends crew. ...
MESTIZO has gained tremendous respect from his peers and elders alike as a passionate writer, amazing performer, and stern leader of the next generation of artist. Lyrically, MESTIZO teamed up with JOE DUBBS, ISAIAH, QWEL, 2MEX AND MURS and although, DREAM STATE is an album that needed no features, each individual that contributed to the album gladly added to its magnificence. Together they have created classic duets in honor of the golden state sound. MESTIZO embodies the true sound and style of a California heavy weight and is sure be a mogul to many and this album the future blueprint of how the West Coast Rocks.
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 18:05 uur
Kan je nog een paar albums noemen die je in gedachten had? Ben benieuwd 

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 18:46 uur
Mijn stem volgt pas in het weekend, zelfde reden als bij het vorige album 

0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:37 uur
Ohja; bijna vergeten.
Euhm, even snel een aangenaam en overlooked jazzhop album gekozen, uit '94.

http://www.musicmeter.nl/al...
Ik stuur zo meteen een link door.
Euhm, even snel een aangenaam en overlooked jazzhop album gekozen, uit '94.

http://www.musicmeter.nl/al...
Ik stuur zo meteen een link door.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:50 uur
Zoals altijd volgt mijn stem pas in het weekend (stuur die linkjes eens vroeger door mensen!
)
)
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:52 uur

Op zondag word het album van de week pas gekozen hoor... dus dan kun jij dit album toch mooi volgende week beluisteren?
Dit lijkt me een leuk album trouwens.

0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:54 uur
Rhythm & Poetry schreef:
We zijn nu met 9 users...
We zijn nu met 9 users...
Is het de bedoeling dat ik het album enkel daar deze users doorstuur?
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 20:56 uur
Ja. Als andere users dit willen beluisteren kunnen ze altijd zelf naar het album zoeken of een pm naar je sturen.
* denotes required fields.