Showbiz & A.G. - Runaway Slave (1992)

Label: PolyGram

1. Still Diggin' (3:44)

2. Fat Pockets (3:39)
  3. Bounce Ta This (3:52)

met Dres

4. More Than One Way Out of the Ghetto * (4:30)
  5. Silence of the Lambs (4:51)
  6. 40 Acres and My Props (4:20)
  7. Runaway Slave (4:51)
  8. Hard to Kill (5:14)

9. Hold Ya Head (4:37)
  10. He Say, She Say * (4:20)
  11. Represent (5:55)

met Big L, Deshawn en Lord Finesse

12. Silence of the Lambs [Remix] * (5:10)
  13. Party Groove * (3:21)
  14. Soul Clap (4:03)

met Diamond D

15. Catchin' Wreck * (4:15)
  16. Party Groove [Instrumental] * (3:19)
avatar van kobe bryant fan
Ah, ik ken de plaat eigenlijk niet maar aangezien er 45 op Mume staat dacht ik dat dat de juiste was. Als je de bonustracks bijtelt kom je trouwens wel aan 70 minuten.

avatar van MAS
MAS
Dat was destijds het verschil tussen de vinyl en de cd/tape versie. Op sommige latere vinyl uitgaven stonden echter wel alle nummers.

avatar van Jar0on
Vind dit een erg lekker album! Heerlijke beats, hou wel van de DITC stijl en AG flowt lekker.
Kan er alleen zo slecht tegen dat ik zulke albums nooit kan vinden om te kopen op cd, heb ik de laatste tijd te vaak.
Mijn persoonlijke favoriet: More Than One Way Out of the Ghetto, heerlijke beat en hou wel van zulke nummers met dat onderwerp. Verder is Big L wel een hoogtepunt natuurlijk

avatar van gweah
Jar0on schreef:

More than way out of the ghetto heb ik ook als favoriet staan...
Voorheen was ik nooit zo fan van dit album, maar ik ben er achter gekomen dat ik hem altijd ongeveer uitzette bij track 5, de remix van Silence of the lambs. Dat nummer vind ik gewoon niet goed.
Ik vond de beats hier altijd een beetje druk, met al die hoge blazertjes, maar sinds ik verslingerd ben geraakt aan de Showbiz remix van Diamond's Sally got a one track mind, ben ik zijn stijl meer gaan voelen. En A.G. is natuurlijk een uitstekende MC. Ik vind hem op dit album ijzersterk. Veel van zijn zinnetjes blijven in mijn hoofd hangen, ook door zijn flow en timing.
Aan Goodfellas kan ik nog steeds absoluut niet wennen, maar ik plaats dit album inmiddels op gelijke hoogte met Stunts blunts & hip hop, als twin peaks en classics van de DITC discografie.