Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun (1987)

Australiƫ
Pop / Neoklassiek
Label: 4AD

1. Anywhere Out of the World (5:08)
  2. Windfall (3:30)
  3. In the Wake of Adversity (4:14)
  4. Xavier (6:16)
  5. Dawn of the Iconoclast (2:06)
  6. Cantara (5:58)
  7. Summoning of the Muse (4:55)
  8. Persephone (The Gathering of Flowers) (6:36)
avatar van Mjuman
aERodynamIC schreef:
Ik zaterdag. De vorige keer was in de tijdelijke vervanging van de oud zaal, waar meerder MuMe-ers aanwezig waren.

De geluiden van het vorige optreden heb ik ook gehoord van bekenden die er waren. Hopelijk deze keer niet.

Lisa deed de laatste keer sterk denken aan een met helium gevulde ballon. Als die trend zich voorzet, moet Brendan haar dit keer aan een touw naar het podium leiden - for fear of flying away.

Eerlijk gezegd, je kan je mythes en dromen van je jeugd maar één keer vernielen - dat volstaat. Misschien moet je gaan als Stevie Wonder of Raul Midon - goede sneeuwbril doet ook wonderen

Vervanging was trouwens in De Rode Doos in Leidsche Rijn, hopeloze akoestiek!

avatar van Premonition
Music review: Dead Can Dance, Glasgow Royal Concert Hall | The Scotsman

Ik heb het vermoeden dat er tov 2019 weinig is veranderd, misschien Perry z’n bouzouki meeneemt voor een groepssirtaki?

avatar van Mjuman
Premonition schreef:
Music review: Dead Can Dance, Glasgow Royal Concert Hall | The Scotsman

Afgaand op dat beeld, zou ik dat inderdaad zeggen.
We gaan niet anders zou'k zeggen "laten we het verouderde deel van porcelein meenemen" - hoppa.

bouzouki player - cheese shop

avatar van Lau1986
het is een erg mooi album van een eigenzinnige groep. Live vind het heerlijk om naar te luisteren. Toch heb ik na het luisteren van het album er wel weer even genoeg van. Het is vermakelijk. Het is mooi, de vocalen zijn om van te genieten net als de muzikale stukken.