Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood (2008)

Denemarken
Label: Mascot

1. Intro / End of the World (1:05)
  2. Guitar Gangsters & Cadillac Blood (3:08)
  3. Back to Prom (1:51)
  4. Mary Ann's Place (3:41)

met Pernille Rosendahl

5. Hallelujah Goat (3:30)
  6. Maybelenne i Hofteholder (3:20)
  7. We (3:46)
  8. Still Counting (4:21)
  9. Light a Way (4:42)
  10. Wild Rover of Hell (3:42)
  11. I'm So Lonely I Could Cry (3:21)
  12. A Broken Man and the Dawn (4:45)
  13. Find That Soul (3:43)
  14. Making Believe (3:29)
  15. Rebel Monster [Live] * (3:46)
  16. Soulweeper 2 [Live] * (4:31)
avatar van muziek-fan
Wat een geweldige album Still Counting is echt een goed nummer ik vind de tekst dan ook grappig . back to prom is ook een zeer goed nummer. guiter gansters is dan een een heel goed nummer het is 1 van mijn favorite liedje van Volbeat. m-Mary ann's place is ook een goed nummer het nummer begint met een intro waar de gitaar goed uitkomt. Dan rond een second of 40 komt de gitaar er nog eens zo dubbel uit en op 50 seconden begint dan ook de tekst. Wild rover of hell is dan ook een goed nummer . Om het kort te houden deze album is geweldig.

avatar van berwt
Geweldige recensie!

avatar van muziek-fan
berwt schreef:
Geweldige recensie!

vind je?

avatar van berwt

Laat me uiten dat ik het waardeer dat je je waardering uit over het album.

avatar van Rinus
Moddervette plaat weer van de Denen. Het lijkt wel, of de gitarist zijn riffs uit zo z'n mouw schudt. En het art-work is ook weer geweldig.

avatar van frolunda
Als een soort van voorbereiding op hun nieuwste deze in de auto nog maar eens opgehad en dat was niet verkeerd.In het begin is het altijd weer even wennen aan de (iet wat theatrale) zang maar als de gitarist vervolgens de ene na de andere lekkere riff uit zijn mouw schudt is Guitar Gangsters & Cadillac Blood weer een feest der herkenning.
Elk nummer heeft wel iets wat het de moeite waard maakt en ook de productie mag er wezen.
Hoogtepunten ; best wel veel eigenlijk,Still counting,het titelnummer,Maybelenne i Hofteholder of Wild Rover of Hell,het zijn stuk voor stuk heerlijke songs.Zelfs de Hank Williams cover is goed.
Verdiend verhoogt naar vier sterren.