The Game - LAX (2008)

Label: Geffen

1. Intro (1:21)

met DMX

2. LAX Files (3:59)
  3. State of Emergency (3:38)

met Ice Cube

4. Bulletproof Diaries (4:52)

met Raekwon

5. My Life (5:20)

met Lil' Wayne

6. Money (5:13)
  7. Cali Sunshine (4:33)

met Bilal

8. Ya Heard (4:04)

met Ludacris

9. Hard Liquor (Interlude) (1:50)

met Jelly Roll en Nas

10. House of Pain (4:32)
  11. Gentleman's Affair (3:39)

met Ne-Yo

12. Let Us Live (4:39)

met Chrisette Michele

13. Touchdown (3:59)

met Raheem DeVaughn

14. Angel (4:28)

met Common

15. Never Can Say Goodbye (4:40)

met LaToiya Williams

16. Dope Boys (4:00)

met Travis Barker

17. Game's Pain (4:21)

met Keyshia Cole

18. Letter to the King (5:45)

met Nas

19. Outro (1:28)

met DMX

20. Ain't Fuckin' with You * (3:37)
  21. Big Dreams * (4:49)
  22. Camera Phone * (4:29)

met Ne-Yo

23. Nice * (4:40)

met Newz

24. Spanglish * (4:15)
totale tijdsduur: 1:16:21 (1:38:11)
avatar van No Surrender
The Game kan zeggen wat die wil, toch lijkt die line over Eminem een diss.

And all the pictures of me and Em I burned 'em.

MJ_DA_MAN schreef:
Maar beetje zinloos dit, als ik ongelijk heb neem ik mijn woorden terug.

Ik ook.

'State Of Mind' schreef:
Laten we 't hopen!

Tja, ik hoop dat t nog ff uitblijft. Anders bump ik m heel de dag en dan ben k m al zat als ie daadwerkelijk uitkomt.

avatar van Rhythm & Poetry
Herman haalt er zo de bezem over heen. Leer eens op een fatsoenlijke manier te discussieren en elkaars mening te respecteren. We hebben het over een tracklist en het loopt al zo uit de hand. Daarvoor zegt MJ idd dat The Game niet diep is (ik ben het er mee eens) en dat daardoor sommige Game fans op hun tenen getrapt zijn kan ik best begrijpen. Ik vind The Game een aangename rapper (lees mijn voorgaande berichten) maar tekstueel stelt het 9 van de 10 keer gewoon niet zoveel voor. Zeker als je er rappers als bijvoorbeeld Cymarshall Law, Masta Ace, Charizma, Braille en Cise Star tegen over gaat zetten.

Waarvan akte. Een meningsverschil is prima, maar speel dan wel de bal in plaats van de man.

avatar van 'State Of Mind'
Bonustrack; ''Superman'' net gehoord, hij is echt heel vet! Echt goede beat vooral!

avatar van jelmer19
It's a bird, it's a plane, no nigga, it's the Motherfuckin Game

avatar van Game
Superman wordt misschien een bonustrack, hij komt waarschijnlijk op de You Know What Is Vol. 5 mixtape die binnenkort uitkomt, met heel veel leftovers van LAX!

Wel een goed nummer, Game komt erg rauw en combo met Just Blaze is altijd goed.

avatar van Kill_illuminati
Ik weet nog hoeveel genieten "the documentary" was.
Misschien word dit zelfs een westcoast classic. Tegenwoordig dropt The Game als enige westcoast artiest iets interesants uit de westcoast in mijn ogen.
(misschien Detox)Ik wacht al 3 maanden voor dit album, ook ik heb hoge verwachtingen.

voor diegene die superman nog niet hebben gehoord:

avatar van 'State Of Mind'
Er is weer een nieuwe gelekt waarschijnlijk een leftover; ''Cameraphone ft Ne-Yo , vind er persoonlijk heel weinig aan.

avatar van Game
Die Camera Phone is wel nice, maar te zwak voor het album. Typisch nummer voor de ladies. Ne-Yo kwam eigenlijk wel verrassend goed.

Die preview die waarvan 1 van jullie de link net gaf komt niet overeen met deze tracklist.

hiphopfan schreef:

Het is ook een leftover...

avatar van realmadrid23
wat een slecht nummer zeg " superman:" , mooi dat het niet bij de definitieve tracklist hoort. de left over tracks worden de laatste weken voor het album gelekt blijkbaar.

camera phone is toch ook een left over?

Ik weet nog goed dat ze ongeveer een half jaar nog zijden dat Street ryders ft. akon ook een single zou worden. Van dat nummer heb ik ook nog niks gehoord. Ik heb op internet nog wel een lijstje gevonden van de left-overs:

Street Ryders (feat. Akon)
Produced by Cool & Dre & Akon

Nice
Produced by Irv Gotti

Red Magic (feat. Lil Wayne)
Produced by Cool & Dre

Undefeated (feat. Busta Rhymes & Marsha Ambrosious)
Produced by Just Blaze

I Ain't fu*kin With You (feat. Busta Rhymes)
Produced by The Trackmasters

Superman

Big Dreams

Heaven
Produced by Jelly Roll

Camera Phone (feat. Ne-Yo)
Produced by Cool & Dre

Breaking Rules (feat. Busta Rhymes)
Produced by Scott Storch

People (feat. Mary J. Blige)
Produced by Cool & Dre

Zou het ook nog kunnen dat een aantal van deze nummers nog op de special edition terrecht komt?

Premature stem en bericht daarover weggehaald.

avatar van 'State Of Mind'
Ik hoop echt zo erg dat die CLEAN-version de 12e lekt dan kan iker tenminst en nog twee weken in de vakantie van genieten(hopelijk)

avatar van Ilyasse15
Chuck Taylor schreef:
Ach ja, wat zal ik zeggen over The Game. Vanaf dag één was ik een groot fan en ik zal dit album ook meteen gaan beluisteren als hij uitkomt. Op de één of andere manier trekt de man me aan, hoe slecht zijn teksten ook zijn en wat voor domme dingen hij ook weer doet.

We zullen zien hoe dit album wordt.

idd, hoe beroerd zijn teksten zijn, hij heeft wel iets. "Swagger" denk ik

hiphopfan schreef:
camera phone is toch ook een left over?

Street Ryders (feat. Akon)
Produced by Cool & Dre & Akon

Nice
Produced by Irv Gotti

Red Magic (feat. Lil Wayne)
Produced by Cool & Dre

Undefeated (feat. Busta Rhymes & Marsha Ambrosious)
Produced by Just Blaze

I Ain't fu*kin With You (feat. Busta Rhymes)
Produced by The Trackmasters

Superman

Big Dreams

Heaven
Produced by Jelly Roll

Camera Phone (feat. Ne-Yo)
Produced by Cool & Dre

Breaking Rules (feat. Busta Rhymes)
Produced by Scott Storch

People (feat. Mary J. Blige)
Produced by Cool & Dre

Er zijn echt veel meer leftovers .

Er gaan een paar op de special edition komen ja. Ik hoop op Heaven en People, dat moeten gave tracks zijn.

Maar er gaan er ook veel op een mixtape komen, die deze maand nog moet uitkomen. You Know What It Is Vol. 5 - Bagage Claim.

oke mooi zo. ik ben erg benieuwd naar street ryders. Ik ben echt heel benieuwd naar dit album. Ik heb tot nu elke cd van the game (inclusief mixtapes) en BWS radio. Als het album goed is gaan jullie dan ook naar het concert?

avatar van 'State Of Mind'
Morgen is de dag dat de CLEAN-version moet gaan lekken, zo niet dan f*ck The Game!

avatar van 'State Of Mind'
On August 10, 2008 The Game told Friday Night Flavas that the tracklist going around the internet is fake and Busta Rhymes, Just Blaze & Tre Beats are also on the album.

He also said he will be dropping 2 mixtapes, "Superman" (all original & cut tracks) in a week and a half and YKWII vol. 5 after the album. He also blames DJ Haze for the leak of the Just Blaze produced track "Superman".

avatar van Game
De tracklist zal dan toch niet zo veel veranderen denk ik. Je kon er eigenlijk wel op rekenen. Busta en Just Blaze waren altijd op z'n vorige albums.

Grappig dat hij DJ Haze op z'n flikker geeft, vind 'm maar een matige mixtape DJ .

Heb zin in morgen. Ook al is het de clean-version, krijgen we toch te horen hoe het allemaal gaat klinken.

avatar van No Surrender
Bij deze wil ik Lil' Wayne bedanken, voor het maken van het slechtste refrein ooit.

avatar van 'State Of Mind'
hahahaha zal ie blij mee zijn

avatar van 'State Of Mind'
Nog geen LA.X. CLEAN-version leak te bekennen!

avatar van Game
Hij kan elk moment lekken nu. Vorige 2 albums lekten 2 weken voor de release.

En hij komt wel vaker beloftes niet na. Zeker als het gaat om datums.

avatar van 'State Of Mind'
Als de 2 vorige albums ook 2 weken van te voren gelekt zijn dna verwacht ik toch wel dat ie er morgen is.

avatar van MJ_DA_MAN
'State Of Mind' schreef:
Goh, verrassend.

MJ_DA_MAN schreef:
Goh, verrassend.

Ach zijn maar 3 namen, voor de rest zal ie wel kloppen.