Blur - The Best Of (2000)

Label: Parlophone

1. Beetlebum (5:05)
  2. Song 2 (2:02)
  3. There's No Other Way (3:14)
  4. The Universal (4:00)
  5. Coffee and TV (5:18)
  6. Parklife (3:07)
  7. End of the Century (2:47)
  8. No Distance Left to Run (3:26)
  9. Tender (7:41)
  10. Girls and Boys (4:18)
  11. Charmless Man (3:33)
  12. She's So High (3:49)
  13. Country House (3:57)
  14. To the End (3:51)
  15. On Your Own (4:27)
  16. This Is a Low (5:02)
  17. For Tomorrow (6:02)
  18. Music Is My Radar (5:29)
  19. She's So High [Live] * (5:24)
  20. Girls and Boys [Live] * (4:21)
  21. To the End [Live] * (4:08)
  22. End of a Century [Live] * (3:00)
  23. Stereotypes [Live] * (3:27)
  24. Charmless Man [Live] * (3:31)
  25. Beetlebum [Live] * (6:09)
  26. M.O.R. [Live] * (3:09)
  27. Tender [Live] * (6:20)
  28. No Distance Left to Run [Live] * (4:09)
totale tijdsduur: 1:17:08 (2:00:46)
avatar van Boermetkiespijn
sjoerd148 schreef:
Jammer dat Sing hier niet op staat.

Inderdaad. Verder vind ik dat deze cd een verzamelaar is die de lading wel redelijk dekt.
Favorieten zijn voor mij "Song 2", "Parklife", "Girls & Boys", en "On Your Own".

WPE
Ha, deze gekocht voor slechts 2 pond in Engeland. Heel leuke muziek, het bewijs dat er ook "in deze tijden" nog goede bands te vinden zijn.

Schnee
In deze tijden? twee decennia geleden? Ok, dan zijn de Beatles gelukkig ook nog van nu.

avatar van Flottante
Met deze prachtverzamelaar heb ik alles van Blur in huis wat ik hebben wil. Váák gedraaid en hij wil maar niet kapot gaan, gelukkig.

Cured
Gisteren een leuke docu gezien over de Britpop hausse in de loop van de 90's met Suede, Blur en oasis als grootsten (op Arte). Ik weet ook weer meteen waarom ik niet tot het Blur kamp behoorde, hoewel ik een handvol nummers wel top vind, maar te weinig....(smerige/sleazy) rockgehalte. Nou weet u meteen wat meer mijn band was . Maar de tweekamp met Oasis was in '95 in Engeland (top)nieuws.

avatar van pdonidvie
WPE schreef:

Wie heeft u misschien ooit wijs gemaakt dag er op een gegeven moment geen goede muziek meer werd gemaakt?

WPE
sterk punt....