Reptile71 - In Dust: 2000-2003 (2009)

Rock / Electronic

5. Always a Way (4:55)

met Justin Curfman

6. Upside Down (8:23)
  7. Hunger (5:04)
  8. In Dust (Move On) (4:24)
  9. Harder and Harder (3:33)
  10. Crystal (5:36)
  11. Saved (6:24)
avatar van VanDeGriend
Welja...voor 1 euro te koop op de site van de maker. Dat is een koopje want het is geen verkeerd plaatje voor de liefhebbers van doemige/statige muziek. Het mystieke aspect ontbreekt helaas vanwege het "ik ken hem" effect, maar eerlijk is braaf: ik wou dat ik m gemaakt had.

Overigens ook nog op een andere site te koop a 8,95 . Adviesprijs van de leverancier.

avatar van lebowski
VanDeGriend schreef:
Adviesprijs van de leverancier.

Bedankt, Rob.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Een half punt verhoogt, dit is toch wel een lekker en sfeervol album.
Tijdens het luisteren speelt constant de naam van Howard Jones door mijn hoofd, hebben meerdere mensen dat?

DCD en The Cure hoor ik hier niet in terug, maar die mis ik hier ook niet, ik neig toch meer naar de populairdere synths van de 80's zoals de rustige oudere nummers van Depeche mode in een 00's jasje met een eigen sausje erover heen.

Hoes ook maar meteen aangepast naar nieuwe norm.

avatar van reptile71
Persoonlijk heb ik niks met Howard Jones, maar ieder hoort natuurlijk zijn eigen ding erin. Ik vind het al heel leuk dat het album nog gedraaid wordt.

Heerlijk album, nu het weer wat kouder begint te worden.

JM67
Voor een euro een koopje voor zo'n prima plaat.

avatar van reptile71
Precies 10 jaar oud deze release. Maar goed dat ik hem toen had uitgebracht. Zou er nu niet meer aan beginnen.

avatar van Premonition
Dus geen opvolger?
reptile71 schreef:
Deluxe edition staat gepland voor 2034 ter gelegenheid van het 25-jarige jubileum van het album.

15 jaar is wel wat lang namelijk.....

avatar van reptile71
Nee, wordt niks meer met mij.

avatar van Chameleon Day
Spotify-linkje?