Genesis - 1970-1975 (2008)

Label: Virgin

1. Looking for Someone (7:02)
  2. White Mountain (6:44)
  3. Visions of Angels (6:51)
  4. Stagnation (8:46)
  5. Dusk (4:11)
  6. The Knife (8:53)
  7. The Musical Box (10:31)
  8. For Absent Friends (1:48)
  9. The Return of the Giant Hogweed (8:09)
  10. Seven Stones (5:09)
  11. Harold the Barrel (3:00)
  12. Harlequin (2:56)
  13. The Fountain of Salmacis (8:00)
  14. Watcher of the Skies (7:22)
  15. Time Table (4:46)
  16. Get 'Em Out by Friday (8:36)
  17. Can-Utility and the Coastliners (5:45)
  18. Horizons (1:41)
  19. Supper's Ready (23:04)
  20. Dancing with the Moonlit Knight (8:02)
  21. I Know What I Like (In Your Wardrobe) (4:10)
  22. Firth of Fifth (9:35)
  23. More Fool Me (3:10)
  24. The Battle of Epping Forest (11:44)
  25. After the Ordeal (4:15)
  26. The Cinema Show (10:41)
  27. Aisle of Plenty (1:56)
  28. The Lamb Lies Down on Broadway (4:51)
  29. Fly on a Windshield (2:44)
  30. Broadway Melody of 1974 (2:11)
  31. Cuckoo Cocoon (2:13)
  32. In the Cage (8:09)
  33. The Grand Parade of Lifeless Packaging (2:44)
  34. Back in N.Y.C. (5:36)
  35. Hairless Heart (2:06)
  36. Counting Out Time (4:12)
  37. The Carpet Crawlers (5:11)
  38. The Chamber of 32 Doors (5:40)
  39. Lilywhite Lilith (2:48)
  40. The Waiting Room (5:15)
  41. Anyway (3:08)
  42. Here Comes the Supernatural Anaesthetist (2:56)
  43. The Lamia (6:56)
  44. Silent Sorrow in Empty Boats (2:58)
  45. The Colony of Slippermen (8:11)
  46. Ravine (2:06)
  47. The Light Dies Down on Broadway (3:32)
  48. Riding the Scree (4:06)
  49. In the Rapids (2:18)
  50. It (4:17)
  51. Happy the Man (3:10)
  52. Twilight Alehouse (7:48)
  53. Going Out to Get You (4:55)
  54. Shepherd (4:04)
  55. Pacidy (5:44)
  56. Let Us Now Make Love (6:16)
  57. Provocation (4:10)
  58. Frustration (3:42)
  59. Manipulation (3:49)
  60. Resignation (3:01)
avatar van musicboy
Waarom raadt niemand Blah aan? Daar kost hij maar tussen de 82 en 83 euro.

musicboy schreef:
Waarom raadt niemand Blah aan? Daar kost hij maar tussen de 82 en 83 euro.

Maar wat zijn dan de verzendkosten? En kan je dan ook anders dan met een creditcard betalen?

musicboy schreef:
Over Blah: tussen 82 en 83 euro met verzendingskosten inbegrepen. Ook andere zaken kan je heel goedkoop krijgen, neem bv 'Magic' van Bruce Springsteen: 4,49 euro.

Ook het verzenden naar Nederland? Dat is dan niet duur, en de verzendtijd?

BenZet schreef:

Ook het verzenden naar Nederland? Dat is dan niet duur, en de verzendtijd?

Per item betaal je 1 pond verzendingskosten. Voor deze Genesis betaalde ik 73.27 pond + 1 pond verzendingskosten. Ik bestelde gisteren en ze stuurden al een mail dat het morgen verzonden wordt. Ik had nog nooit problemen bij Blah en hoop dat dit nu niet verandert door erover te schrijven. Veel cd's zijn te koop aan 4.49 als je er vier koopt. Zowat dagelijks wijzigt het aanbod. Eergisteren bv was Marillions 'Fugazi' te koop aan 5.25 pond en vandaag zit hij weer in de '4 voor 4.49 per stuk'. Als je voor Genesis even uitrekent:
- 1970-1975 aan 73.27 pond
- 1976-1982 aan bijna 65 pond
- 1983-1998 aan bijna 65 pond
+ 3 pond verzendingskosten voor alle 3
Totaal: zo'n 120 euro goedkoper dan bij andere sites.

avatar van BenZet
Oke, dankjewel. Ik ga daar eens kijken!

Graag gedaan.
Je moet wel betalen met een kaart.

Graag gedaan.
Je moet wel betalen met een kaart.

Ik zag het, dat is jammer. Najah kijken we verder!

musicboy schreef:

Wat is de url van blah ???

.com
en dus niet .uk

Ik weet wat je bedoelt, maar voorlopig had ik geen problemen bij in het totaal zo'n 70 bestellingen in pakweg 3 jaar.

Zo ??

Geen resultaat bij mij

Enjoy.
Ik koop voor 90% altijd daar, want het is in 90% het goedkoopst. Als Simple Minds-fan vind je er bv de geremasterde 'Sparkle In The Rain' aan 4.09 en 'Street Fighting Years' aan 3.97. Dat is wel goedkoop. Ook de dvd's zijn goedkoop. 'Live In Barcelona' van Springsteen kocht ik er aan nog geen 8 pond. Alleen jammer dat je er geen Nederlandstalige muziek vindt. Die vind ik dan meestal het goedkoopst bij Bol.

musicboy schreef:

Koop ik toch hoogst en hoogst zelden

beaster1256 schreef:
de box is perfect , ik heb maar één punt van kritiek , deze box gaat over 1970 -1975 ( de peter gabriel periode ) , dan hadden ze het logo op de box ook beter het logo gebruikt van die periode , dat was veel mooier !!!!

wat een muggezifter ben ik toch hé , maar ik denk dat de echte genesis fans van vroeger die ook liever gewild hadden , nietwaar ???

Eigelijk wel ja...

beaster1256 schreef:

Als ze dan ook op de box 1976-1982 het logo uit die periode hadden gezet had dat wel leuk gestaan in de CD kast maar het ziet er nu ook aardig uit.

Berichten over de live-box verplaatst naar Genesis

avatar van BenZet
Ik heb hem besteld bij cdwow 113,99. Heb nog gekeken in Rotterdam en de mediamarkt in Amsterdam, overal uitverkocht....

avatar van BenZet
Heb hem binnen. Wauw wat een box, prachtig!!!! Ga hem nu luisteren stem volgt, maar vast en zeker vijf sterren!

avatar van BenZet
Fantastisch. 5 dikke sterren!

avatar van musicboy
Op 19 januari besteld voor 81 euro, verzendingskosten inclusief, bij Blah en op 26 januari ontvangen in perfecte staat. Ik had wel verwacht dat alle cd's in de 'The Lamb lies Down On Broadway'-verpakking zouden zitten, terwijl de enkele albums in een cd-doosje zitten.

avatar van Running On Empty
De titels uit deze box (behalve de bonus CD) worden op 2 maart als losse CD/DVD sets gereleased.

Running On Empty schreef:

Als je die cd's dan loskoopt ben je waarschijnlijk niet veel goedkoper uit, en dan heb nog geeneens die mooie bonuscd met dat fantastische boekwerk erbij. En natuurlijk die box niet.....

avatar van vigil
sterker nog dan ben je duurder uit. Meestal kosten die sacd met dvd zo'n 23 a 25 euro x 5 en dan zit je al rond de 120 euro en dan mis je dus de bonus cd, het boekje en de doos

avatar van kaztor
De keuze tussen 1 titel van rond de 25 euro (en dan moet je jezelf nog afvragen hoe duur TLLDOB gaat kosten) en deze fantastische box set is dan m.i. ook snel gemaakt.

Running On Empty schreef:

De band had verschillende logo's die ze gebruikten voor bv. 2 albums, maar degene die is gebruikt voor de box sets vind ik het meest geschikt voor de manier waarop het gebruikt is.

kaztor schreef:

Hier kan ik me inderdaad ook wel invinden..

Misterfool
vandaag via bol.com besteld. ik hoop dat het een beetje goede aankoop is want het kost me een rip uit mijn lijf.

avatar van Gert P
Misterfool schreef:

Maak je geen zorgen, hij is wel 2 ribben waard.

avatar van Kos
Kos
Wat is Phil Collins toch een fucking goeie drummer, je zou het bijna zijn vergeten na al zijn flutmuziek de afgelopen jaren.

avatar van Gert P
Kos schreef: