Thomas Feiner & Anywhen - The Opiates Revised (2008)

Zweden
Pop / Folk
Label: Samadhisound

1. The Siren Songs (6:09)
  2. Dinah & the Beautiful Blue (5:27)
  3. Scars and Glasses (4:44)
  4. Postcard (4:02)
  5. Yonderhead (7:56)
  6. Mesmerene (5:11)
  7. Toy (4:49)
  8. For Now (4:54)
  9. Betty Caine (3:39)
  10. All That Numbs You (4:23)
avatar van Arbeidsdeskundige
Wow! Dit is buitenaards goed. Het album grijpt je meteen bij de strot en laat je niet meer los. Die zang is zo warm en krachtig. De mysterieuze instrumentatie laat je wegdromen naar betere oorden. Er zijn eigenlijk geen woorden voor om mijn diepe bewondering voor dit album te omschrijven.

avatar van perrospicados
Iemand nog enig idee waar dit te verkrijgen is?

Discogs is ondertussen net zo bekend als de oranje brievenbus, dus dit gaat niet de geschiedenis in als een gouden tip. Ik veronderstel dat zo'n grote zwarte schijf wordt bedoeld. Misschien Thomas even vragen in Helmond?

avatar van DjFrankie
Mjuman schreef:

Ken toch nog genoeg mensen die in deze digitale tijd niet de weg naar de weinig overgebleven brievenbussen kunnen vinden.

DjFrankie schreef:

Jaja, en Corona is een Mexicaans biertje. Met de tijd die bestellingen thans onderweg zijn is het eerder de postbode die de weg naar mijn brievenbus niet kan vinden.

avatar van perrospicados

Wellicht in de verkoop na afloop....