Christina Aguilera - Bi-on-ic (2010)

Alternatieve titel: Bionic

Label: RCA

1. Bionic (3:21)
  2. Not Myself Tonight (3:05)
  3. Woohoo (4:57)

met Nicki Minaj

4. Elastic Love (3:34)
  5. Desnudate (4:25)
  6. Love & Glamour (Intro) (0:11)
  7. Glam (3:40)
  8. Prima Donna (3:26)
  9. Morning Dessert (Intro) (1:33)
  10. Sex for Breakfast (4:49)
  11. Lift Me Up (4:07)
  12. My Heart (Intro) (0:19)
  13. All I Need (3:33)
  14. I Am (3:55)
  15. You Lost Me (4:18)
  16. I Hate Boys (2:24)
  17. My Girls (3:08)

met Peaches

18. Vanity (4:21)
  19. Monday Morning * (3:54)
  20. Bobblehead * (3:02)
  21. Birds of Prey * (4:20)
  22. Stronger Than Ever * (4:16)
  23. I Am (Stripped) * (3:55)
  24. Little Dreamer * (4:11)
avatar van Editoor
Ookal ben ik niet echt een liefhebber van Christina ik zal deze waarschijnlijk wel beluisteren. Toch benieuwd want ze er van gemaakt heeft.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Hmm, ik kan me moeilijk voorstellen dat je een cd koopt om een keer te luisteren, maar dat kan ook aan mij liggen

avatar van Stalin
Maartenn schreef:

Wellicht voor de foto's in het boekwerkje...

De hoes zelf is in elk geval al niet om aan te zien.

1,0
Eerste single is niet veel aan.

avatar van Editoor
Maartenn schreef:

Er zijn ook mensen die eerst de cd downloaden voor ze de cd gaan aanschaffen.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Het D-woord!

Ga jij eens heel snel je mond spoelen!

avatar van Ka1eDa21
De eerste single viel in het begin een beetje tegen, misschien omdat ik er gewoon héél veel van verwachte. Maar nu ik hem vaker geluisterd heb is het gewoon een goed en sterk nummer.
Hopelijk zijn de andere nummers wel vernieuwender dan Not Myself Tonight.
Afwachten of de videoclip een goede toevoeging heeft op het nummer, dan kan het wel eens een dikke hit gaan worden:)
De cd hoes vind ik zelf ontzettend gaaf.

avatar van kaztor
Stalin schreef:

Wellicht voor de foto's in het boekwerkje...

De hoes zelf is in elk geval al niet om aan te zien.

Het is eens wat anders dan die photoshopjes die meestal bij mainstream popartiesten worden gebruikt.

avatar van Stalin
kaztor schreef:

Wou je zeggen dat dit een foto van Christina ZONDER make-up is dan ?

avatar van Waste Management
Single is matig, niet veel aan

avatar van Lovekellycl
1,0
Nieuwe cd van Christina, wat een verheuging!
Moet hem dringend eens luisteren, eerste single steekt me jammer genoeg dik tegen, hopelijk is de rest beter..
Haar vorige album vind ik één van de beste albums ooit, maar als deze cd even slecht is als de eerste single zou dit een fameuze stap terug zijn..

avatar van friday the 13 th
Leuk dat Christina back is. Het zat er al aan te komen met haar vorige single 'Keeps getting better"........een vlot album vol met electronische sounds.

De eerste single bewijst dat allesinds. Het is even wennen en je moet hem wat vaker luisteren, maar de eerste single is nog niet zo slechts als hij op het eerste zicht lijkt. Een vlot nummertje waar ik me van kan voorstellen dat het refrein stevig meegezongen wordt in de clubs.

De artwork in het boekje is prachtig!

avatar van Jeroen65
Dit is niet eens de tracklist. Veel bevestigde songtitles staan hier niet tussen, dus deze is waarschijnlijk fake.

Not Myself Tonight is wel een lekker nummer, maar ze heeft zo veel betere nummers gemaakt. Ik verwacht ook wel dat er betere nummers op het album staan..

avatar van Madonna
Wauwwwww, ben heel benieuwd! "Not Myself Tonight" is een prettige pop song (alhoewel de inspiratie volgens mij afkomstig is van Lady GaGa)

1,0
De video vind ik een beetje te, vooral als ik me bedenk dat zij de moeder van een 2-jarig jongetje is.

Rihanna, Lady Gaga, Christina, Britney..=sex sells, steeds meer..

avatar van Shelter
De hoes lijkt op Gwen Stefani...

avatar van Naomi Watts
Tja, een nieuw Aguilera album, toch altijd weer een hele happening. Ik had niet zo veel vertrouwen in het concept maar ik krijg er al wat meer vertrouwen in. Haar eerste single is gewoon weer een lekker nummer, niets geniaals maar haar eerste singles zijn toch vaak wel de nummers die gewoon lekker klinken, en dat doet Not Myself Tonight. Clip is ook wel zwaar ok, ze maakt er wel een cyberpunk achtig iets van, en het moederschap heeft haar wilde haren niet verloren laten gaan. Thank god .

Toch wel benieuwd naar het album al verwacht ik niet dat het zo geniaal zal zijn als haar laatste twee albums. En met Palow da Don als producer kan ik er alleen maar het beste van over. Ze lijkt een beetje in he tstraatje te willen pissen van Lady GaGa, maar wie de artiest Christina Aguilera kent, weet dat ze haar eigen visie heeft en zich niet laat leiden door hypes en populaire muziekstromingen. Not Myself Tonight is iig beter dan waarmee Lady GaGa op de proppen komt .

avatar van Jeroen65
Waarom staat hier nog steeds de fake tracklist? De officiele tracklist is al bekend hoor!

1,0
Ik zou zeggen, verbeter het .

avatar van Lovekellycl
1,0
Daar ben ik het niet mee eens. De clip gaat gewoon te ver, het is nog erger dan Lady Gaga. Bovendien vind ik inderdaad dat Christina een beetje Lady Gaga nabootst zoals in de media wordt gezegd. Met haar album Back to basics had ze iets apart, wat een prachtig album! Ik heb echt mijn best gedaan om Not myself tonight te appreciëren, maar vind het echt vreselijk, het is denk ik het eerste nummer van Christina dat ik niet kan aanhoren! Ik heb gewacht op haar comeback, maar hier was ik nu niet bepaald op aan het wachten, hopelijk is de rest van het album beter!

avatar van Kill_illuminati
Ik vind de cover anders wel iets hebben.

avatar van swoon
Naomi Watts schreef:

Ze lijkt anders wel van het ene imago in het andere te springen.. Lady GaGa lijkt me toch veel meer een visie te hebben dan Christina. Bovendien is de clip van not myself tonight er echt zwaar over, imo(bovendien ook compleet oncatchy nummer). Die bondage-outfits maken haar er toch weer "goedkoop" uitzien. Ik vind dit echt véél te verregaand.

1,0
Ik ben wel beniewd naar de samenwerkingen met Santigold (Bionic) en M.I.A. (Elastic Love & Bobblehead).

avatar van musicman13
Op amazon zijn snippet te horen! Het klinkt erg goed!!

Bionic [Explicit]: Christina Aguilera: Amazon.co.uk: MP3 Downloads

avatar van Emile93
NewYorkCityLight schreef:

Jaja! Dat kan ik me voorstellen jouw kennende!!! HAHA!

Ik ben persoonlijk erg nieuwsgierig naar dit album! Zodra het te downloaden is, is het bij mij binnen!!!!! (hopen dat het snel uitlekt)!!

musicman13 schreef:

Op amazon zijn snippet te horen! Het klinkt erg goed!!

Ben er eigenlijk niet zo heel erg over te spreken. Enkel de eerdergenoemde samenwerkingen, Woohoo, Vanity en Monday Morning spreken me aan. Dit gaat 'm waarschijnlijk niet worden (waarschijnlijk zal ik 'm ook niet eens gaan beluisteren op die paar nummers na).

Rizz
Jammer van die voorkant. Niet dat ik daardoor het album niet zal luisteren
Christina Aguilera blijft gewoon lekkere muziek natuurlijk

avatar van Jeroen65
GELEKT! Heb hem gelijk ff gedownload. Morgen maar is even beluisteren.

madonnagirl3
Ik ga hem zo meteen downloaden, ben erg benieuwd. Ik heb alleen de snippets gehoord, hopelijk stelt Christina me niet teleur. Ik vind ''Not Myself Tonight'' & ''Woohoo'' wel geweldig.