Christina Aguilera - Bi-on-ic (2010)

Alternatieve titel: Bionic

Label: RCA

1. Bionic (3:21)
  2. Not Myself Tonight (3:05)
  3. Woohoo (4:57)

met Nicki Minaj

4. Elastic Love (3:34)
  5. Desnudate (4:25)
  6. Love & Glamour (Intro) (0:11)
  7. Glam (3:40)
  8. Prima Donna (3:26)
  9. Morning Dessert (Intro) (1:33)
  10. Sex for Breakfast (4:49)
  11. Lift Me Up (4:07)
  12. My Heart (Intro) (0:19)
  13. All I Need (3:33)
  14. I Am (3:55)
  15. You Lost Me (4:18)
  16. I Hate Boys (2:24)
  17. My Girls (3:08)

met Peaches

18. Vanity (4:21)
  19. Monday Morning * (3:54)
  20. Bobblehead * (3:02)
  21. Birds of Prey * (4:20)
  22. Stronger Than Ever * (4:16)
  23. I Am (Stripped) * (3:55)
  24. Little Dreamer * (4:11)
1,0
Ik ben helemaal niet allergisch voor seks, en ik ben open minded maar het album is gewoon slecht. Het heeft niets te maken met Christina te laten vallen, ze is een geweldige zangeres met geweldige albums maar deze is er gewoon geen van en het is niet omdat ik haar altijd graag heb gehoord dat ik zou zeggen dat het een goed album is puur omdat het afkomstig is van Christina. Ik vind het pure troep op een paar nummers na en ik ben duidelijk niet de enige.

1,0
En Naomi, volgens mij zou jij alles wat Christina uitbrengt heel goed vinden en een 5 geven. Dat is het verschil tussen jou en mij denk ik..

Lovekellycl schreef:

Als je gewoon mijn stemtabellen van haar albums erbij pakt zie je dat dat niet het geval is.

1,0
Sorry, die moeite heb ik niet genomen. Maar aangezien dat je sprak van "Aguilera laten vallen" puur omdat je een album niet goed vindt? Dat vind ik onzin. Ik vind haar een geweldige artiest, en wie weet vind ik haar volgende album even schitterend als Stripped en Back to basics

Lovekellycl schreef:

Mijn conclusie geldt ook niet voor iedereen.
Het heeft niets te maken met Christina te laten vallen,

Ook dit heeft niet met jou te maken maar de fans die hun boycot uitgesproken hebben.

Dat moet je ook helemaal niet doen.

Is je goed recht hoor. Die conclusies van mij gaan lang niet voor iedereen op, kan ook best begrijpen dat dit album totaal niet goed valt. Omdat ze zoals ik al zei dat ze verder dan ooit van haar comfortzone zit. Ik vind de nuance alleen te vaak ontbreken in de reviews over Bi-on-ic.

Lovekellycl schreef:

Heb ik hierboven even uitgelegd. Daar bedoel ik niet de mensen mee die dit album niet goed vinden maar een boycot hebben uitgesproken. Ik wil wel rechtzetten dat ik je kritische houding respecteer en op geen enkele wijze jouw mening probeert te diskwalificeren .

Dat begreep ik al en kan heel goed begrijpen dat je dit niks vindt hoor. Het is oo kweer totaal iets anders dan haar vorige projecten.

madonnagirl3
Wat zo knap is aan Christina is dat ze durft dingen te doen, ze durft deze cd te maken en uit te brengen, het is niet zoals haar albums er voor totaal andere sound. Ik kan deze cd in elk geval juist heel erg waarderen, vind de sound van dit album juist geweldig.

avatar van Emile93
1,0
Sorry, maar hier ben ik het totaal niet mee eens. Oké om te experimenteren met je muziek, maar doe dat dan in een genre wat in je straatje ligt. Christina slaat met dit album totaal de plank mis. Dit is absoluut niet Christina's genre. Christina heeft een strot van hier tot en met Tokio. Ik zou madame Aguilera daarom aanraden om eens soul te proberen. Misschien zijn de MusicMeter gebruikers het hier niet mee eens, maar Christina kan gevoel in haar muziek leggen (Beautiful, Hurt, Fighter, The voice within, You lost me)! Dit gecombineerd met een geweldige stem lijkt mij de sleutel tot succes (bijv. soul). Echt, als Christina meer van dit soort muziek gaat maken, pas ik bij haar volgende album. Sorry!

Rizz
Emile93 schreef:

Ik geef je gelijk dat dit Christina's genre niet is, ik hoor ook liever haar vorige albums. Maar het is gedurfd, catchy en de nummers luisteren lekker weg. Geen top plaat, vooral niet Christina's beste in mijn ogen, maar een afkraak album is het zeker niet. Inderdaad, je moet een album geen hoge score geven alleen al vanwege de artiest, maar Christina blijft Christina:
What a sexy lady

avatar van Emile93
1,0
Hahaha! Ja ergens heb je wel gelijk maar ik ga mijn stem echt niet verhogen!!!

Emile93 schreef:

Daar heb je ook gelijk in. Als ze binnen haar straatje blijft is de kans op een goed resultaat groter. Maar dat maakt haar zo groots, ze kiest hier niet voor, ze wil een zo breed mogelijk scala aan stijlen ervaren.

Als je mijn stemlijst en top 10 ziet zou je kunnen concluderen dat dat voor mij de natte droom zou zijn. Al was B2B wel een soul light album. Dit zal haar heel goed liggen inderdaad.

Eens hoor maar een soortgelijk album zal zen iet maken. Ze zal weer kiezen voor een totaal andere stroming. Al zou ik een puur soul album ook het liefst zien hoor.

avatar van Leander1991
Zo erg is het ook allemaal weer niet. I Am is eigenlijk de stijlvolle Aguilera en Elastic Love en Prima Donna zijn zeker ook te pruimen.

avatar van Ka1eDa21
De officiele clip van You lost Me is uit!

avatar van Leander1991

Echt zeeeer kitcherig en smakeloos.

1,0
Ik vind de clip ook mooi, hij heeft iets. Toen ik hem zag had ik voor even het gevoel dat de oude Christina terug was! Blij dat dit de volgende single wordt, ik dacht nochtans dat het I hate boys ging worden.

Lovekellycl schreef:

Vind je niet dat bv Walk Away veel intelligenter, eerlijker en creatiever is?

1,0
Ik vind Walk away zeker niet minder goed, maar het is anders.. You lost me is commerciëler denk ik, 'n beetje zoals Hurt

Lovekellycl schreef:

Ja maar walk away is zelfbewuster en persoonlijker. Ik denk dat als ze meer van die muziek zou maken, het ook beter zou verkopen ondanks de meer expressieve non-commerciële aard van het nummer

You lost me en Hurt zijn oerconservatieve ballads waar eigenlijk weinig interessants mee is gedaan. (I am , Mercy on me , the right man en save me from myself vind ik ook pak-ken beter!

1,0
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk net het tegenovergestelde. Ik snap hoe je het onderscheid maakt en daar ben ik het mee eens. Maar ik denk dat Hurt en You lost me beter verkopen dan dat Walk away, The right man, e.d dat zouden doen... Hoe dan ook, ik vind de meeste van haar ballads zeer goed, zelfs I am en All I need van dit album vallen best nog mee.

Mark0990
Lovekellycl schreef:

Waarom geef je dan een 1? Een 1 is bestemd voor de allerslechtste wanproducten. Met alle respect, maar dat is dit album niet.

avatar van Naomi Watts
You Lost me vind ik een ideaal gekozen single. Totaal iets anders wat er allemaal in de zomer uitkomt en ook de clip vind ik erg mooi. Vooral visueel erg interessant. En op dat vlak misschien wel haar meest interessante clip. Niet übercreatief maar wel weer zo oprecht zoals we van haar gewend zijn.

avatar van Waste Management
Ik zag net ''You Lost Me'' op TMF, tis echt een mooi videoclip worden.

1,0
Ik zei de meeste van haar ballads Mark, niet de meeste van haar ballads van dit album. Ik vind Lift me up, Stronger than ever, You lost me en I am erg goed, dat zijn 4nummers van de 22. De rest vind ik op niks trekken, waarom zou ik het dan een hogere score geven? Ik ga het niet meer geven dan ik vind dat het verdient. Met alle respect, maar dit is nu eenmaal mijn mening

Mark0990
Lovekellycl schreef:

Oké. En iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Ik moet je er wel bij zeggen dat ik het eens ben wat betreft de ballads. Je hoort ook gewoon dat dat is wat bij haar past. Toch vind ik een Not Myself Tonight bijvoorbeeld bij nader inzien helemaal niet zo slecht.

boy1988m
Nou de album is zo slecht dat je hem nu al in sommige landen gratis bij producten krijgt

Zoals bij een koptelefoon voor je ipod/mp3.

Dat is een heeeeeeeeeeeel slecht teken.

avatar van Angelo
boy1988m schreef:

Zoals bij een koptelefoon voor je ipod/mp3.

Dat is een heeeeeeeeeeeel slecht teken.

'De album'? Kun je wel onderbouwen waarom je hem zo slecht vindt dan, want je geeft Esmée Denters' debuutalbum 'Outta here' 5,0* terwijl dat album veel slechter is dan 'Bionic'. Om nog maar over de vocale "kwaliteiten" van mevrouw Denters te zwijgen.

Angelo schreef:

De muziek slaat nergens op, en laat staan de teksten plus ze geeft het nu ook toe dat het niks gaat worden.

Dit heeft ze gezegd tijdens een interview gisteren.

The creative process that involved Bionic is over, I did what I wanted to do and I’m satisfied with it. If the album sells or if the songs are a hit, I don’t care and I don’t need to know it, I did my part and I gave 100% while I was doing it, and I’m proud of this work…The creative process is my thing, I’m an artist and once something is over, I look forward for what is next, and I don’t look back.”

boy1988m
En het betekent niet omdat ze een heeellllleeee goeie stem heeft dat de album goed moet zijn.
Esmee heeft niet misschien de beste stem maar de nummers zijn wel veel beter

boy1988m schreef: