Eminem - Recovery (2010)

Label: Aftermath (II)

1. Cold Wind Blows (5:03)
  2. Talkin' 2 Myself (5:00)

met Kobe

3. On Fire (3:33)
  4. Won't Back Down (4:26)

met P!nk

5. W.T.P. (3:58)
  6. Going Through Changes (4:59)
  7. Not Afraid (4:10)
  8. Seduction (4:35)
  9. No Love (5:00)

met Lil' Wayne

10. Space Bound (4:38)
  11. Cinderella Man (4:39)
  12. 25 to Life (4:01)
  13. So Bad (5:25)
  14. Almost Famous (4:52)
  15. Love the Way You Lie (4:23)

met Rihanna

16. You're Never Over (5:05)
  17. Untitled (3:14)
  18. Ridaz * (5:00)
  19. Session One * (4:28)

met Slaughterhouse

totale tijdsduur: 1:17:01 (1:26:29)
avatar van MB23
Op de site van Eminem staat dat de cover van Eminem lopend op de weg de Edited versie is en de cover met de 'huiskamer' de Explicit versie is...

... wel raar dat er op beide covers toch de Parental Advisory Explicit Lyrics afbeelding staat.

avatar van ThingMan
Ben benieuwd. Hij is mij wel iets te bevriend met Lil' Wayne. Beetje jammer. Maar ik denk dat het nummer met Pink wel vet word.

t-h-y-$
MB23 schreef:

Wat is daar raar aan?
dat gebeurt toch wel vaker

avatar van Boy
Boy
Omdat één van de covers bestemd lijkt te zijn voor de 'Edited-version'

avatar van Game
Het schijnt dat Talkin' To Myself een beat heeft die al 2 jaar oud is...
Zou wel jammer zijn, eenzelfde track met dezelfde naam en een refrein van Kobe is op YouTube te vinden.

t-h-y-$
Meen je dat? Dat zou wel wack zijn. heb je ook een link ofzo?

avatar van Game
Dat is 'm ja. Eminem heeft dan waarschijnlijk gewoon de rechten gekocht, omdat die andere rapper die niet had.

Het is wel een goede beat, maar het is gewoon jammer dat DJ Khalil niet een nieuwe verse beat voor hem heeft gemaakt. Maar ik kan me wel voorstellen dat Eminem emotionele teksten rapt over die beat

avatar van 'State Of Mind'
Mij maakt het niet uit dat die beat gerecycled is, ik heb die beat nog nooit gehoord dus dan maakt het voor mij persoonlijk ook niet uit xD

'State Of Mind' schreef:

zo denk ik er ook over

avatar van TheFunkyM
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ''not afraid'' best lekker vind klinken, hij kwam namelijk gister avond op Slam fm.

'State Of Mind' schreef:

Ik hou er meer van als de rapper samen met de producer in de studio zit, en dat ze dan iets gaan maken. Niet dat rondsturen van beats enzo. Maar ja, tegenwoordig is het niet anders.

pqt
ja, want na 1 van de 16 liedjes even een sample gebruiken, is het niets anders dan alleen maar rondsturen van liedjes

TheFunkyM schreef:

Het klinkt alsof je je ervoor schaamt.

pqt schreef:

Ik snap echt niet wat je bedoeld met dit bericht.

MAS schreef:

Ik snap echt niet wat je bedoeld met dit bericht.

Idem dito.

avatar van No Surrender
pqt schreef:

Ehhhh, lees die zin nog eens goed door en leg even uit wat je nou precies bedoeld.

pqt
game zei dat er een sample werd gebruikt, en dat het niks anders meer is dan het rondsturen van liedjes tegenwoordig, en dit nadat bekend is dat EEN liedje van de 16 even een sample gebruikt. dan zijn er toch 15 andere originele liedjes of niet?

MAS
Game had het er over dat een beat wordt hergebruikt, niet over een sample. En met het rondsturen van liedjes bedoeld hij dat de beatmaker en rapper voortaan vaak gescheiden van elkaar werken en de beats en raps vervolgens worden door gemaild.

avatar van Boy
Boy
Absurd weinig marketing rondom een Eminem-album. Behalve Not Afraid is er eigenlijk niets, terwijl Recovery over pak en beet twee weken al in de schappen moet liggen

MAS schreef:

Yep.

@Boy

Valt me ook op. Voor Relapse werd er ook vrij weinig gepromoot, maar toen waren er al wel 2 video's uit en deed Em verschillende interviews bij grote talkshows.
Het is inderdaad wel erg stil rondom deze plaat...

Boy schreef:

Ook de site van bol.com, frs en bijvoorbeeld cosmox hebben het artikel nog niet online. Als pre-order of op een releaselijst.

Bij bol staat er onder Eminem niks maar als je zoekt op Recovery dat wordt er wel wat gevonden (met een release data rond het Eminem album) staat alleen geen artiest bij.

ah ik snap m, Game.

en ja misschien wordt Recovery dan toch wat minder commercieel dan iedereen dacht.

Rene1979
Ben hier stiekem wel erg benieuwd naar..

ah ik snap m, Game.

Eminems albums zijn altijd commercieel. (niet dat daar iets mis mee is) Eminem staat garant voor hoge album sales en dat weet het label. Ik denk dat het album alsnog uitgesteld wordt.

pqt
iedereen verwachtte een erg commercieel album omdat ie met mensen als Rihanna en Lil Wayne ging werken op dit album,op vroegere albums zou ie met mensen werken die overal schijt aan hebben.

avatar van KILLERBEE99
MB23 schreef:

Je bedoelt dit:
bol.com | Recovery | Muziek

Dat is Eminem ja, in europe wordt Recovery op 18 Juni uitgebracht op de UK na. Wel stom van bol op z'n naam er niet bij te zetten ^^.

pqt
hey, er staat talink 2 myself ipv talkin' 2 myself, en er is al een stem geplaatst.

KILLERBEE99 schreef:

Je bedoelt dit:
bol.com | Recovery | Muziek

Yup, dat bedoel ik.

avatar van TheFunkyM
[quote]MAS schreef:

Het klinkt alsof je je ervoor schaamt.

Nou opzich, had ik het niet verwacht, dus ik schaam me er niet voor, maar verrast was ik wel. Relapse was ik namelijk niet zo'n fan van.

avatar van KILLERBEE99
[quote]TheFunkyM schreef:

Bij mij hetzelfde, Op Relapse vond ik echt maar enkele nummers leuk, Not Affraid komt dik boven die leuke nummers uit.

Hoop dat de rest op Recovery dope wordt