The Afghan Whigs - Gentlemen (1993)

Label: Elektra

1. If I Were Going (3:05)
  2. Gentlemen (3:54)
  3. Be Sweet (3:37)
  4. Debonair (4:15)
  5. When We Two Parted (5:47)
  6. Fountain and Fairfax (4:21)
  7. What Jail Is Like (3:30)
  8. My Curse (5:45)
  9. Now You Know (4:10)
  10. I Keep Coming Back (4:52)
  11. Brother Woodrow / Closing Prayer (5:40)
frolunda schreef:
Nu nog altijd een zeer goede vier.

Je draait nog wel bij. Eigenlijk moet je Gentlemen als een conceptplaat zien: er wordt doorheen de plaat een verhaal verteld. Ik moet dit eigenlijk dringend eens uitschrijven.

avatar van EttaJamesBrown
Franck Maudit schreef:

Ik ben je lezer.

EttaJamesBrown schreef:
Ik ben je lezer.

Je bent voor mij zoveel meer

avatar van roefs9297
Ik snap best dat mensen dit mooi vinden maar op een of andere manier pakt dit album mij niet.

avatar van Ernie
roefs9297 schreef:

Al veel gehoord? Want dit was ook een groeier bij mij

avatar van roefs9297
Heb er twee luisterbeurten opzitten, maar wil het nog wel een kans geven natuurlijk. want ergens hoor ik ook wel dat 't goed is maar kan het niet plaatsen zeg maar. wie weet en ik hoop dat dit een groeier is want dat zijn uiteindelijk de beste albums

roefs9297 schreef:
Heb er twee luisterbeurten opzitten

In de 20 jaar dat ik Gentlemen ken is het album enkel beter geworden.
Afspraak in 2037? Ben benieuwd naar jouw bevindingen

Franck Maudit schreef:

In de 20 jaar dat ik Gentlemen ken is het album enkel beter geworden.
Afspraak in 2037? Ben benieuwd naar jouw bevindingen

Haha, Afgesproken

avatar van EttaJamesBrown

Haha, Afgesproken

Probeer eens The Screaming Trees in de jaren tot 2037. Of oud werk van Mark Lanegan.

En natuurlijk Gentlemen.

EttaJamesBrown schreef:

En natuurlijk Gentlemen.

Hoef ik me niet te vervelen tot 2037

Mark Lenegan ken ik wel met name zijn kleine rol bij Mad Season en Queens of the stone age. zijn albums moet ik nog maar eens aandachtig naar luisteren. heb nog tot 2037, komt goed

vandaag om 12:55 uur