Rihanna - Loud (2010)

Barbados
R&B
Label: Def Jam

1. S&M (4:03)
  2. What's My Name? (4:23)

met Drake

3. Cheers (Drink to That) (4:22)
  4. Fading (3:20)
  5. Only Girl (In the World) (3:55)
  6. California King Bed (4:12)
  7. Man Down (4:27)
  8. Raining Men (3:45)

met Nicki Minaj

9. Complicated (4:18)
  10. Skin (5:04)
  11. Love the Way You Lie (Part II) (4:56)

met Eminem

12. Love the Way You Lie [Part II - Stripped Down Version] *
avatar van Joren999
Als ik Rihanna zie denk ik het wel. Sex sells.

Heb drie nummers gehoord van dit album en moet zeggen dat ik er wel op zit te wachten. Rated R was een groeiplaat, die ik erg ben gaan waarderen, maar deze dance-pop waar ze nu mee komt bevalt mij ook erg. What's My Name klinkt als een hete avond in een Jamaicaans strand, Who's That Chick is uiterst verslavend en Only Girl (In the World) is een genot om op te dansen.
Nog twee weken en dan zien we of het allemaal net zo lekker is..

avatar van Waste Management
Waarom staat ''Who's That Chick'' er niet op?

avatar van Rich_B
Ik kan niet wachten!
De nummers: What's My Name, Who's That Chick & Only Girl (In The World) Zijn al geweldige knallers!
Dus laat maar komen!

avatar van Jeroen65
Waste Management schreef:
Waarom staat ''Who's That Chick'' er niet op?

Omdat Who's That Chick de eerste single van David Guetta's nieuwe album is en het daarom op zijn album komt te staan. Ook heeft Rihanna aangegeven het niet op haar album te willen.

Jeroen65 schreef:

Dat is echt zonde maar goed, het zal zo.

avatar van TheLegacy
Net "Love the Way You Lie II" gehoord. Het refrein is gewoon precies hetzelfde alleen met iets meer "volume" instrumentaal gezien. Vind het wel een beetje gemakzuchtig, maarja ze zullen het wel zo goed mogelijk proberen uit te melken.

avatar van niels94
Dat is nou precies wat ik er van vind en gezegd heb. Enorme uitmelkerij als je het mij vraagt.

avatar van Joren999
Binnen 3 maanden na de uitgave een heruitgave met bonussingles?

(Nou is dat wel een beetje hypocriet, The National )

avatar van InnerFreedomInt
Klinkt zeker goed love the way you lie pt 2 vooral die verse van eminem.

check maar even
Rihanna f. Eminem - Love the Way You Lie Pt. 2 | New Hip Hop Music & All The New Rap Songs 2010 | HipHopDX

avatar van Snoeperd
Het wordt naar mijn mening pas echt uitmelkerij als ze deze versie ook nog op single uitbrengen. Als ze het graag op haar album wil moet ze hetzelf weten, maar uitmelken vind ik voor een albumtrack nogal overdreven. Ik vind de verse van eminem trouwens wel hoog niveau.

avatar van niels94
Nou, dan is het in elk geval enorm gemakzuchtig vind ik. Maar ook als het geen single wordt, zorgt de fuss eromheen wel voor goede promotie en ik gok dat het vanzelf zal charten, ookal is het geen single. Dus toch gemakzuchtige uitmelkerij vind ik. Zonde weer dat Eminem hieraan mee doet.

avatar van GijsV
Love The Way You Lie pt. 2 vind ik echt een heerlijk nummertje:D

avatar van Arrie
Ik vind die hoes eigenlijk best wel wat hebben.

Vindje?

Ach, het weerspiegelt wel goed Rihanna, met dat rode haar enzo. Het is bepaald geen afschuwelijk lelijke hoes, maar erg veel bijzonders is het ook weer niet. Ze probeert een beetje sexy te kijken

avatar van Arrie
Ja, ik vind hem best stijlvol. Mooie combinatie van haar rode haar en haar rode lippen. Mooie gezichtsuitdrukking die je op allerlei manieren kan interpreteren. Typografie is niet zo bijzonder, maar overheerst tenminste niet zo. Ik vind de hoes gewoon een sterke uitstraling hebben.

avatar van niels94
En die tattoo er zo bij... Ja, je hebt wel gelijk ja, het heeft wel wat. Je kunt die blik inderdaad op verschillende manieren interpreteren.

Nu je het zo zegt

Ook weer niet supegeniaal, maar het is één van de betere Rihanna hoesjes (de beste denk ik zo).

avatar van NewYorkCityLight
Als ze weer een tatto neemt zou ik haar willen aanraden goed op de spelling te letten voordat ze 'm laat zetten .

Hoes is inderdaad mooi, alleen vind ik de typografie heel lelijk en er niet bij passen.

avatar van Arrie
Oh die tatto zie ik nu pas. Rebelle Fleur? Wat zou dat dan moeten betekenen en wat moet het dan wel zijn?

avatar van NewYorkCityLight
Het moet iets van 'rebelse bloem' betekenen, maar in het frans schrijf je 'Fleur Rebelle' en niet 'Rebelle Fleur'.

avatar van UmindC
Wel een enorme schrijffout inderdaad.

Rizz
Er is ook gewoon niemand die dat van tevoren even controleert? xD

Faal

Zolang ze het zelf maar niet hoort is het niet zo erg

avatar van Waste Management
het nummer S&M is uitgelekt op het internet en is best een te gek dancenummer.

rabbit
De overeenkomsten met 'Sexy chick' zijn redelijk groot, maar ik vind het niettemin een tof nummer.

edit: Je kunt 'Sexy chick' in het refrein eigenlijk gewoon helemaal meezingen. 'She's a sexy chick, oh, she's a sexy chick...'

Dat is ze zeker.

avatar van Joren999
Hmm, ben ik dan de enige jongen die haar niet knap vindt? (Ja, ik ben wel hetero, voordat hier een stel bijdehante mensen komen!)

avatar van Arrie
Geen idee. Ik vond haar in het begin wel veel leuker, trouwens. In dat clipje van If It's Lovin' That You Want bijvoorbeeld. Toen was het nog meer 'een leuk meisje'. Lelijk vind ik haar zeker niet, maar er zijn wel knappere vrouwen.

avatar van Joren999
Tja, daar heb je wel twee punten.

avatar van UmindC
Vroeger vond ik haat wel oké, maar met dit rode haar echt niet meer.