Duffy - Endlessly (2010)

Pop / Soul
Label: A&M

1. My Boy (3:27)
  2. Too Hurt to Dance (3:16)
  3. Keeping My Baby (2:50)
  4. Well, Well, Well (2:43)
  5. Don't Forsake Me (4:01)
  6. Endlessly (2:59)
  7. Breath Away (4:12)
  8. Lovestruck (2:52)
  9. Girl (2:27)
  10. Hard for the Heart (4:58)
BoyOnHeavenHill schreef:
Wat heeft ze eigenlijk in de acht jaren daarná gedaan? Is er nog steeds sprake van "an extended break from the music industry to work on her third studio album" zoals de Engelse wikipedia stelt?

Zelf vind ik dit album van een niveau dat ik er niet positief over kon zijn: Duffy - Endlessly (2010)

Omdat ik haar eerste album wel waardeerde, keek ik op toen ik - ergens vorig jaar las dat ze weer een nieuwe single had: Whole Lotta Love (nieuw nummer, geen cover), met Deart Heart - spotifiets er gerust naar toe - beide stukken beter dan dit gepnutzel.

Zie ook: Whatever happened to Duffy? Between Rockferry and a hard place - digitalspy.com

Rudi1984
Nog steeds een van de mooiste (pop)albums aller tijden.

Rudi1984 schreef:
Nog steeds een van de mooiste (pop)albums aller tijden.

De gustibus non est disputandum. Als je in Utrecht zou wonen, zou je 'm gratis (op cd) kunnen ophalen, al zou het best kunnen da'k aan m'n buurmeisje van 13 heb gegeven.

Deze Aimée Duffy - Aimée Duffy (2004) heb ik nog wel, maar draai ik nimmer

avatar van BoyOnHeavenHill
Whole lotta love klinkt goed. Maar, om maar eens een goede Nederlandse formulering te gebruiken, ik hou m'n adem niet in.

Mjuman schreef:

Als je in Utrecht zou wonen, zou je 'm gratis (op cd) kunnen ophalen

Die heb ik uiteraard allang.

al zou het best kunnen da'k aan m'n buurmeisje van 13 heb gegeven.

Mag ik haar nummer? Ze heeft betere smaak dan het gros van de bezoekers hier.

Rudi1984 schreef:

Die heb ik uiteraard allang.

Mag ik haar nummer? Ze heeft betere smaak dan het gros van de bezoekers hier.

De meeste bezoekers hier hebben ook een meer volwassen smaak, zeker waar het om het om leden van het vrouwelijk geslacht gaat, 13 jaar (thans). Grote kans dat ik als ik je vraag aan de buurman voorleg hij naar jouw nummer vraagt, driemaal raden waarom.

Rudi1984
Dan begrijpen die volwassen bezoekers vast ook dat muziek niet-leeftijdsgebonden is.