Dinosaur Jr. - Without a Sound (1994)

Label: Blanco Y Negro

1. Feel the Pain (4:18)
  2. I Don't Think So (3:35)
  3. Yeah Right (2:45)
  4. Outta Hand (4:59)
  5. Grab It (3:31)
  6. Even You (3:23)
  7. Mind Glow (4:02)
  8. Get Out of This (5:21)
  9. On the Brink (3:11)
  10. Seemed Like the Thing to Do (5:45)
  11. Over Your Shoulder (4:52)
avatar van beaster1256
0,5
gewoon een slechte plaat met een krijsende zanger, en slechte gitaren en zeggen dat ik besprekingen gelezen heb waarvan ze zeiden dat er solo's zouden op staan a la neil young , die mensen hadden waarschijnlijk ewten soep in hun oren

wat 1 onzin neil young mocht willen dat ie zo kon spelen verder is neil young om andere redenen een beter artiest vooral omdat ie een beter songschrijver is maar desalniettemin is dit best een aardige cd met als topper t eerste nummer

avatar van itchy
Na You're living all over me mijn favoriete Dinosaur Jr. plaat. "Grab It", met een gastrol van Come-zangeres Thalia Zedek is mijn favoriete Dinosaur-track. Wat beukt dat nummer ongenadig hard!

avatar van StuF
Grab It is voor mij ook het ultieme dinosaur jr nummer. typerend door de gecombineerde tempos (die naadloos op elkaar overgaan! zoo goed en zooo lekker!) en het hartverscheurende gitaarwerk.

avatar van Petterson
I Don't Think So is het enige nummer wat ik hiervan ken. Klinkt anders dan de nummers op You're Living All Over Me, maar wel erg goed.

avatar van Lexicon Devil
Aardige plaat. De zang gaat deze keer wel irriteren. Alsof meneer tijdens het poepen zijn teksten uitkotst.

avatar van dj maus
Flinke tegenvaller na het briljante Where You Been.
Hoewel de eerste vier nummers best aardig zijn.

avatar van lauradance
Heerlijke gitaren, meeslepende liedjes.

haveman
beaster1256 schreef:

Wat ben je toch een zielig figuur beaster.

Eén recensent heeft het gitaarwerk van dit bandje vergeleken met Neil Young en dat kan natuurlijk niet! Dus 0,5. En natuurlijk niet reageren op reacties van anderen.

Meneer Bungel
beaster1256 schreef:
Hahaha, keep it up. Altijd wat te lachen met beaster.

avatar van linxde1
beaster1256 schreef:

Hahaha, ieder zijn mening. Heerlijk commentaar!

avatar van beaster1256
0,5
Graag gedaan .....

avatar van Chungking
Het ontkurken van een wijnfles gevolgd door Feel the Pain en I Don't Think So, toch twee van de beste Dinosaur-single's. Heerlijke start van de plaat! Ook Outta Hand en Grab It zijn van hoog niveau, maar daarna wordt het allemaal wat minder interessant. Seemed Like the Thing to Do vind ik wel nog een mooi nummer.
De platen met Lou en Murph zijn gewoon beter, maar af en toe mag ik deze nog wel eens opzetten.