linxde1
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 4 mei 2014
Laatste bezoek: afgelopen maandag om 20:07 uur
Aantal stemmen: 304
Gemiddelde: 4,19
Standaardafwijking: 0,94
Aantal berichten: 128
Top 10 albums
- 1. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
- 2. Pink Floyd - Animals (1977)
- 3. Neil Young - After the Gold Rush (1970)
- 4. Genesis - Nursery Cryme (1971)
- 5. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975)
- 6. The Cure - Disintegration (1989)
- 7. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet (2007)
- 8. Rush - Moving Pictures (1981)
- 9. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
- 10. Neil Young - Live at Massey Hall 1971 (2007)
Top 10 artiesten
- 1. Porcupine Tree
- 2. Pink Floyd
- 3. Rush
- 4. Marillion
- 5. Neil Young
- 6. Talk Talk
- 7. Radiohead
- 8. Genesis
- 9. The Cure
- 10. Riverside
Recente stemmen
- 4,5The Pineapple Thief - It Leads to This (2024) geplaatst: 12 maart, 15:41 uur, stem was: 4,0
- 4,0Haken - Fauna (2023) geplaatst: 22 januari, 16:46 uur
- 5,0Porcupine Tree - Closure / Continuation.Live (2023)
Alternatieve titel: Live.Amsterdam 07/11/22geplaatst: 10 december 2023, 21:37 uur - 3,5Mike Oldfield - Crises (1983) geplaatst: 26 november 2023, 14:44 uur
- 4,0Mike Oldfield - Tubular Bells (1973) geplaatst: 26 november 2023, 14:44 uur
- 4,5Jethro Tull - Thick as a Brick (1972) geplaatst: 20 november 2023, 10:53 uur
- 5,0King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969)
Alternatieve titel: An Observation by King Crimsongeplaatst: 10 november 2023, 22:39 uur - 4,5Mike Oldfield - Ommadawn (1975) geplaatst: 1 november 2023, 23:19 uur
- 4,0Riverside - Rapid Eye Movement (2007) geplaatst: 21 oktober 2023, 14:19 uur
- 4,0Steven Wilson - The Harmony Codex (2023) geplaatst: 20 oktober 2023, 11:55 uur, stem was: 4,5